Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Продават ли се само стъкла за фарове за Фабия 1 ?


snaiperisto

Recommended Posts

Не. Аз поне никъде не съм виждал. Иначе тези които полират коли, полират и фарове. Но почерняването се дължи на рефлектора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не. Аз поне никъде не съм виждал. Иначе тези които полират коли, полират и фарове. Но почерняването се дължи на рефлектора.

 

Не..не...стъклата са изгорели тотално , а рефлектора даже не се вижда почти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи си от адаша втора ръка.

Иначе моите ги полираха. Много съм доволен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи си от адаша втора ръка.

Иначе моите ги полираха. Много съм доволен.

 

 

Kой адаш? За какво става въпрос?

 

А твоите кои и къде ги оправи...и най-вече колко пари?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Е не , чак пък 150лв...малко пресилено ми се вижда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами вземи си нови тия като са скъпи и си решаваш проблема. Само ако се не лъжа комплекта нови на хела е 500 лв. А китайските ментета са по 70-80 бройката

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами вземи си нови тия като са скъпи и си решаваш проблема. Само ако се не лъжа комплекта нови на хела е 500 лв. А китайските ментета са по 70-80 бройката

 

Ще търкам тези.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

100 лв ми излезе за двата (с боядисване на рамката вътре черна).

 

 

Е , това също ми се вижда много.

 

Ще си ги търкам сам , а ако ги съсипя , ще си купя нови.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Започваш с шкурка 800 или 1000 (зависи колко ти се търка), но задължително с вода, за да не прегрее полокарбонатното стъкло и да провлачи. След 1-2 минути търкане пробвай с ръка колко е загряло и му оставяй време да изстине. Така търкаш, докато стъклата станат бели, но замътени. След това минаваш на шкурка 2000 пак с вода. После взимаш (ако нямаш собствена) шлайф машинка с регулиране на оборотите и паста за полиране (тук питаш в магазина за паста с най-малките абразивни частици). Нагласяш машинката на най-ниски обороти и почваш, като пак внимаваш да не прегрееш стъклата, без да натискаш много. За най-добър ефект, ако можеш, свали фаровете и ги прави на удобно място.

Видиш ли, че започват да стават кръгове като надрано с четка (най-добре не стигай до тук), значи се е нагорещило стъклото - оставяш да изстине и почваш пак с машинката.

 

Успех! :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дуде,ела да полираме една фабиика smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нема време, напоследък едва ми се събират по 5 часа сън на денонощие. Най-големият ти проблем е да си намериш машинка, другото не е философия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудих се да се включвам ли, да не се ли включвам...

Защо не проверите колко са ви фаровете в една автоморга?

ем комплект продава китайчета на цени от 111 до 115 лв за брой! Новите фарове са необорудвани. Тоест без моторчетата и крушките. Нови Хела от ЕТ са на цена от около 250 лв за единия и към 240лв за другия. И аз се чудех какво им е различното на ляв и десен, та да са с различни цени и така и не разбрах. И те са необорудвани.

Четвърт от цената за фарове втора ръка за мен е приемливо. Все пак сме пазарна икономика и на който не му харесва, има избор да не купува.

 

П.П.: А и за разлика от тези в моргите, моите са свалени поради ъпгрейд, а не поради удар и всичките им щипки са здрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено.

Аз се заинатих на моите, но ако знаех, че ще трябва да възстановявам щипките и на левия фар (знаех само за десния), нямаше да се поколебая да взема от адаша два здрави. Щях да си спестя две вечери пилене до 2 часа и пари за полиране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудих се да се включвам ли, да не се ли включвам...

Защо не проверите колко са ви фаровете в една автоморга?

ем комплект продава китайчета на цени от 111 до 115 лв за брой! Новите фарове са необорудвани. Тоест без моторчетата и крушките. Нови Хела от ЕТ са на цена от около 250 лв за единия и към 240лв за другия. И аз се чудех какво им е различното на ляв и десен, та да са с различни цени и така и не разбрах. И те са необорудвани.

Четвърт от цената за фарове втора ръка за мен е приемливо. Все пак сме пазарна икономика и на който не му харесва, има избор да не купува.

 

П.П.: А и за разлика от тези в моргите, моите са свалени поради ъпгрейд, а не поради удар и всичките им щипки са здрави.

 

 

Абе нема лошо , вероятно си прав. Аз не съм казал че са скъпи , просто не ми е толкова зор , че да дам 150лв. , ако колата (не дай Боже) ми беше катастрофирала и фаровете бяха счупени , то има логика да купя два хубави фара. Но при положение че колата ми е такси , не я карам , има си здрави фарове...мисля че е излишен лукс в случая , да дам 150лв. , ще си ги търкам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Не. Може да разхлабиш двата крайни болта откъм калниците или да развиеш винтовете на цялата греда с ключалката и да я завъртиш и поставиш на двигателя без да сваляш жилото за ключалката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Има ли някакви тънкоси по свалянето на стъклата на фаровете? В смисъл, нещо повече от печенето във фурна на 100-150 градуса? Искам да си сложа лещи - свикнал съм с лещи на другото си возило, пък и да си кажем честно фаровете на фабия 1 не са от силните и страни по отношение на светенето в очите на насрещните.

 

Иначе, стъклата вече ги полирах без да ги махам. Шкурка 600, после 1000, после 200 и накрая паста на 3M. Ще ги повторя и с най-фината паста, че тая не беше. И сега са добре, но може и по-добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Започваш с шкурка 800 или 1000 (зависи колко ти се търка), но задължително с вода, за да не прегрее полокарбонатното стъкло и да провлачи. След 1-2 минути търкане пробвай с ръка колко е загряло и му оставяй време да изстине. Така търкаш, докато стъклата станат бели, но замътени. След това минаваш на шкурка 2000 пак с вода. После взимаш (ако нямаш собствена) шлайф машинка с регулиране на оборотите и паста за полиране (тук питаш в магазина за паста с най-малките абразивни частици). Нагласяш машинката на най-ниски обороти и почваш, като пак внимаваш да не прегрееш стъклата, без да натискаш много. За най-добър ефект, ако можеш, свали фаровете и ги прави на удобно място.

Видиш ли, че започват да стават кръгове като надрано с четка (най-добре не стигай до тук), значи се е нагорещило стъклото - оставяш да изстине и почваш пак с машинката.

 

Успех! :smt017

 

+1 . Моя единия си го направих сам. Е, не стане перфе (ма щото не ми се търкаше много), ама в сравнение с каквото беше... Цена - 0 лв - 2 цигари време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не. Може да разхлабиш двата крайни болта откъм калниците или да развиеш винтовете на цялата греда с ключалката и да я завъртиш и поставиш на двигателя без да сваляш жилото за ключалката.

 

Фаровете (поне обикновените такива) се махат и без да се развива нищо повече от собствените им 4 закрепващи болта. Снощи го тренирах това - бях забравил да сложа скобичките на единия. Вярно, минава се на милимунди, но с малко упорство (не казвам натискане) начинът се намира. Бях свалил и задните капаци предварително, макар че не знам дали това има значение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето при мен как се случиха нещата след полирането.

Първите снимки са преди, а вторите две след полирането. smile027

 

https://www.dropbox.com/s/s6y3mu2ounxg1js/2013-08-24%2012.04.48.jpg

https://www.dropbox.com/s/vbw06emd0yclgv4/2013-08-24%2012.04.51.jpg

https://www.dropbox.com/s/3yuwuyf4w1amar5/2013-08-24%2012.04.56.jpg

https://www.dropbox.com/s/00lkgojsrjsm7tj/2013-08-24%2012.05.33.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.