Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Octavia 2 1,9 Tdi впечатления


dentist

Recommended Posts

И кой по дяволите си подарява колата в перфектно състояние на малко километри, за без пари в България или чужбина?

Ти явно си голям баровец(жив и здрав да си лошо няма)отиди да я купиш като е за без пари.Таман ще видиш една безупречна гаражна кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 63
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • dentist

    22

  • Цецо75

    8

  • Cvetomir

    7

  • shaft

    5

Най-много писали в темата

И кой по дяволите си подарява колата в перфектно състояние на малко километри, за без пари в България или чужбина?

Ти явно си голям баровец(жив и здрав да си лошо няма)отиди да я купиш като е за без пари.Таман ще видиш една безупречна гаражна кола.

 

Въпроса е, че монетата и тук има две страни - нали се сещаш? Ти си купувач, който иска нещо хубаво - да, но представи си, че си продавач, който я е купил някога тази кола (дали, нова, дали не) и е била хубава (за теб все още е хубава). Но няма как, трябва да се съобразяваш и с пазарните цени. Представи си, че искаш да й вземеш хубави пари, поне да възвърнеш една малка част от дадените - няма да я продадеш 2006-2008-ма година за 5000лв, нали? ;) То хубаво с острия език, но и малко мисъл не е лошо. Не се заяждам, просто давам примерче. Аз, както съм се изгърбил и съм отишъл да си взема нова кола (не значи, че всеки трябва да го прави), и като знам, че няма да бера ядове поне 5-6 години с нея после (пазя я, карам полека в дупките, нищо не тропа и не хлопа...), да не мислиш, че ще ти я дам за 5-10 000лв после (след 10-15 години - може)? Тя нова струваше 28 000лв, пазена е достатъчно добре, за да няма забележки (ако разбираш нещо от забележки, защото по боята - това е тотална глупост). Мда, по боята, дори гаражен и мерцедесът на 1 година има забележки, които не искам да ги има за тези пари. Трябва да е стояла във вакуум, изолирана от света и природните явления (дъжд не искам да я е валяло, сняг, ала-бала), защото не ме кефи да гледам и прах по нея.

 

Ей затова ще я оставя да изгние и да се разпадне на едно място, и няма да я продам, ако евентуално купя друга някога. :)

 

Поздрави

 

ПП: По снимки и приказки на хора (продавачи, приятели и т.н.) не бих купил никога кола. Само, след като я огледам достатъчно добре, за да почувствам, че тая скъпо-измислена ламарина/тенекия може да ми гарантира спокойствие, безопасност и доверие на пътя.

 

ПП2: И много ясно, че няма да купуваш нещо, което не ти трябва и не те кефи. За какво въобще се спори - в България са булшит 90% от колите, които са карани тук или докарани от не знам къде си. Отиваш, гледаш, кефи те - мислиш какво да правиш, не те кефи-не го мислиш. Да, 1.9TDI 77KW е супер мотор за нормално шофиране и за издръжливост на пробег, но не и за тунинг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

14 000 лева били малко пари smile091

 

Ти явно си голям баровец(жив и здрав да си лошо няма)отиди да я купиш като е за без пари.Таман ще видиш една безупречна гаражна кола.

 

 

 

Първо приятелю да ти кажа " С трици маймуни не се ловят"

 

Второ къде съм написал 14 000 лева са малко пари??? Ти сам си извади този извод, след като си се нагледал на перфектни коли от 14 000 лева, а не аз да съм го написал някъде.

 

Трето с тези 14 - 15 000 лева в Германия ще си намериш толкова опоскана базовица дизел Октавия на 200 000 + километра, но идеално боядисана външно, което явно за теб е голям критерий.

Заповядай да се нагледаш http://suchen.mobile.de/auto/skoda-octa ... ne&lang=de

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

14 000 лева били малко пари smile091

 

Ти явно си голям баровец(жив и здрав да си лошо няма)отиди да я купиш като е за без пари.Таман ще видиш една безупречна гаражна кола.

 

 

 

Първо приятелю да ти кажа " С трици маймуни не се ловят"

 

Второ къде съм написал 14 000 лева са малко пари??? Ти сам си извади този извод, след като си се нагледал на перфектни коли от 14 000 лева, а не аз да съм го написал някъде.

 

Трето с тези 14 - 15 000 лева в Германия ще си намериш толкова опоскана базовица дизел Октавия на 200 000 + километра, но идеално боядисана външно, което явно за теб е голям критерий.

Заповядай да се нагледаш http://suchen.mobile.de/auto/skoda-octa ... ne&lang=de

Не държа на дизел ако трябва да съм честен,както и нищи лично към теб!Просто съм сигурен че и на теб няма да ти хареса колата!И като ударя и в Германия на камък живи и здрави да сме.Само да се изясня Octavia 2 е доста добра,а и отвътре са я доизмислили.Просто ако бях взел тази трябва да се пребоядисва(тъй като някой виден майстор си е оставил ръцете,и се почва едно...).Сайта mobile.de го знам благодаря за инфото.И все пак нищо не ми пречи да изчакам до септември и да видя какво има при швабите.Не искам да споря с никой-като не ме устройва не съм взел и това е!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пишете си вие, но тази оферта от форума си беше перфектна, както и колата. =D>

 

 

Думата "перфектна" има различна формулировка (разбиране, значение) за всеки човек индивидуално и за всяка кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да уточним,примерно една нова Октавийка http://www.skoda-auto.bg/BGR/prices/Doc ... 062012.pdf гледам има някакъв юбилеен модел,на който дизела е 36000(като че ли).Предполагам че трябва да се дадат 20% първоначална и после вноски за периода на лизинга.Каското влиза ли в тази цена(почти съм сигурен че не)...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В 20-те процента не Ви влиза нищо, освен цената на колата. Отделно ще трябва да платите Каското за първата година, ГО, регистрация в КАТ и аварийния комплект( аптечка, пожарогасител, триъгълник) по цени, които ЕТ сами си определят. 2000-3000 лв допълнително слагате като първоначални разходи при закупуване на лизинг.

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично споделям мнението на колегата - 5 годишна октавия за 14400 трябва да е безупречна. Километрите не са от значение, аз на тях така или иначе не вярвам.

 

Но да ми искат близо 15 бона за кола дето няма здрав детаил... Все пак аз подобна октавия 2006 взех за под 10к :) Е няма парктроник и си е на 200 000.

 

Както и да е, колега дано да си намериш в Германия. Аз преди 2 години търсих кола от Германия за баща ми, след това и за мен. Следил съм яко немското мобиле, ходил съм и до там (щото така или иначе ходя до там :) ). Та или колите бяха тотални курници или им търсеха безбожно много пари. Като цяло немеца подържа що годе читаво двигателя и окачването на колата (ако е немец, а не е немски сърбин или турчин например). Но към интериора и екстриора на колата се отнасят пренебрежително. Повечето коли салона все едно си гледал прасета, а отвън са целите в забележки. Включително ръжди. Към това прибавяш и разходите по докарването... И не малкия риск, ако мислиш да я прибираш на ход!

 

Аз на пук на всички правила, за пореден път взех две Октавии от Италия (от БГ търговци). И съм много доволен и от двете. Късмет ли е, какво... незнам.

 

Мисълта ми е, не възлагай прекомерни очаквания на колите от Германия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично споделям мнението на колегата - 5 годишна октавия за 14400 трябва да е безупречна. Километрите не са от значение, аз на тях така или иначе не вярвам.

 

Но да ми искат близо 15 бона за кола дето няма здрав детаил... Все пак аз подобна октавия 2006 взех за под 10к :) Е няма парктроник и си е на 200 000.

 

Както и да е, колега дано да си намериш в Германия. Аз преди 2 години търсих кола от Германия за баща ми, след това и за мен. Следил съм яко немското мобиле, ходил съм и до там (щото така или иначе ходя до там :) ). Та или колите бяха тотални курници или им търсеха безбожно много пари. Като цяло немеца подържа що годе читаво двигателя и окачването на колата (ако е немец, а не е немски сърбин или турчин например). Но към интериора и екстриора на колата се отнасят пренебрежително. Повечето коли салона все едно си гледал прасета, а отвън са целите в забележки. Включително ръжди. Към това прибавяш и разходите по докарването... И не малкия риск, ако мислиш да я прибираш на ход!

 

Аз на пук на всички правила, за пореден път взех две Октавии от Италия (от БГ търговци). И съм много доволен и от двете. Късмет ли е, какво... незнам.

 

Мисълта ми е, не възлагай прекомерни очаквания на колите от Германия.

Аз се чудя дали да не отскоча утре до ЕТ Пловдив да ми обяснят кое как и колко точно.Иначе като няма в Германия ние да сме живи и здрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ако имаш пари за нова... най-добре. Аз там акъл не мога да давам, нова не съм купувал, няма и да купя скоро май. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При новите на лизинг е съдиране на кожи! А, и като цена шкодите са си горе- долу на цената на повечето други марки. Изключвам ауди, мб, бмв и още някои подобни. Ама една октавия с доста ексри си е 35-40к лева и като сложиш и лизинга и застраховките, данъците и обслужване скача до и над 50к. лева. Взимай нещо на старо да не те е яд, че си дал толкова много хиляди пари, примерно около 15 има и мерцедес е- клас от 2003г. по- новото купе 200 или 220 цди, а това си е голям седан.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имайте предвид, че и в Германия, и в Белгия, и във Франция - превъртат километрите като за световно! И лъжат като дърти мангали - ааааабе, възрастна жена я е карала колата, повече от 120 не е вдигала..... Това е стандартния лаф на автоджамбазите. Нали там повечето собственици на автокъщите са чужденци, и не им пука. Дааааа бе, да - как се кара по тамошните аутобани със 120? Карат поне със 160 - нали съм бил там и съм ги виждал как карат! Карат като изтребители! Неслучайно се казва - карам като германец! Иначе там поне колите ги сервизират, преди да ги продадат, тоест им отстраняват по-видимите проблеми - докато тук често и това не правят......

И това, за интериора, а и за драскотините - вярно е. Немците много не си дават зор да пазят салона, а и ламарините също. Но там през зимата не пръскат със сол, а с разни щадящи химикали - и затова колите там трудно ръждясват. Особено ако са на 5-6 години....

Но дори и да е ръждясала колата оттук-оттам, веждите и праговете не се оправят толкова трудно, а и не е толкова скъпо оправянето. Ще се набуташ хилядарка..... Но после ще си я караш колата поне 7-8 години, без да имаш грижи.

Но ако колата е само леко поиздраскана, и с кожен салон - има смисъл човек да си я вземе от Германия или от Австрия. Защото поне знам там как им правят технически преглед - много строго! И при най-малкия видим проблем - няма минаване, докато не го оправиш!

Докато в Италия - там го пазят салона, но издухват двигателя, шибат му и присадки - и на 100000 колата вече е почти абсолютен мъртвец.... след което я продават изгодно. И я гледаш колата - отвън е като кукличка. Обаче двигателят и скоростите са заминали. За шасито и спирачките пък да не говорим.....

Най-важното - ПОГЛЕДНИ ВНИМАТЕЛНО КОЛАТА ДАЛИ НЕ Е УДРЯНА! Ако не е - дори и да има дефекти - те ще са повръхностни. Докато иначе - ще са по-сериозни и ще са скрити.... И не знаеш кога ще ти се случи някоя изненада.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако отидеш за лизинг - имаш вариант и за 15%, а мисля, че и за 10%(но по-рядко става) първоначална вноска (аз дадох 15%). Когато първоначалното самоучастие е по-малко, по-малко години е и разсрочката, респективно е по-висока и месечната вноска (например, ако за 10-15% първоначална вноска, месечно се падат по 660лв за 28-30 000лв лизинг за 4 години, за същите пари при 20% за 5 години ще е по-ниска със 100-150лв да речем... - не съм ги смятал, дали са точни, давам само пример). Аз дадох 15% и всичко за 30 000лв, като първоначална вноска ми излезе 6500лв с каско, регистрация и т.н. Проблемно е само каското всяка година, че винаги стои около 1300-1500лв (може разсрочено до 3 вноски, като се напише молбичка). Всичко останало зависи изцяло и само от теб и не си обвързан с каквото и да е друго плащане по лизинга.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При новите на лизинг е съдиране на кожи! А, и като цена шкодите са си горе- долу на цената на повечето други марки. Изключвам ауди, мб, бмв и още някои подобни. Ама една октавия с доста ексри си е 35-40к лева и като сложиш и лизинга и застраховките, данъците и обслужване скача до и над 50к. лева. Взимай нещо на старо да не те е яд, че си дал толкова много хиляди пари, примерно около 15 има и мерцедес е- клас от 2003г. по- новото купе 200 или 220 цди, а това си е голям седан.

 

Ти наистина ли вярваш, че за 15 000 лева Мерцедес Е-класа става нещо от нея, пълно е в сервизите с точно такива мерцедеси 2003 - 2005 с куп проблеми и на 500 000 + километри, не съм ги обиколил всичките, но имам приятел , който ги обикаля всеки ден, просто такава му е работата и ми разказва какви калпави били. Аз бих се огледал за С(ЦЕ)-класа 2005 - 2006 година, БМВ 320 D или А4 B7 авант, защото е 2 пъти по красиво от седана, а и не препоръчително да са автоматик, защото е доста голям процента, на колите, които се продават именно заради развален или тръгнал автоматик.

 

Нова октавия на безлихвен лизинг за 2 години може да се вземе, но тъпото каско и високия данък качват цената.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Минал съм го това вече..... Да взимам кола на старо. Пък навремето Опели имах два, пък Алфи, пък Фиати.... Хайде стига вече - парил съм се достатъчно. И повече съм решил на старо коли да не купувам. Без значение дали Мерцедес, БМВ или нещо друго. Ама S класа била.... Хайдеееее, и те се сдухват! Мой приятел наскоро как се набута за ангренажната верига, с двете зъбчатки - дорева му се направо! Ама проблеми били имали.... Стига бе! И вече не ще и да чуе за Мерцедес.... Защото и те не са безпроблемни, а цените на чарковете са мерцедесови. Бяха Мерцедесите ония стабилни коли - ама вече не са.

А тая ще я изгладувам.... Заради лизинга не мога да си позволя да си направя ремонт на апартамента - защото вноските не са малки, а пък за Каското да не говорим. Но майната му на апартамента - за сметка на това знам, че с новото няма да се пребия! Защото някой дивак преди мене не й е взел душицата на колата..... Не й е разбъзикал спирачките, примерно, или не й е раздрънкал шасито. И аз както съм си я карал - в такова състояние ще е. Ако съм я пазил - ще е в прилично състояние. Пък ако не съм..... Ами аз съм си крив. Примерно, като ми се е налагало да катеря разни отвесни баири - та отдолу съм й раздрънкал корите, и едната вибрира много досадно на определена скорост, отдясно. Ами ще си я затягам, или ще слагам нова.... Това е. Но на старо повече да купувам кола - няма да стане!

Поне за себе си така съм го решил..... На дадения етап.

И разните му там Шевролети, Алфи, Дачии, Фиати, Пежота, Ситроени - нееееее! Мицубишита - също.... Щом слагат мотор от ВАГ - човек трябва да се замисли. Ама електрониката била японска.... Хубаво - така да е. Но сега новия 1.8 дизелак, дето наскоро го пуснаха, върха бил уж, 150 коня, променлива геометрия на турбото, целия от алуминий, пък що не го слагат на Лансера? Я се замислете малко!

Хондите - същата история..... Хвалят ги новите - уж били супер! А колко проблеми имат - в сервиза си траят като риби! А гледаш, че е пълен с Акорди.... Нали уж са много добри? Добри са - дръжки!

Колата трябва да е германска - аз така знам. А жената - френска. А кухнята може и италианска да е.....

Иначе вече не робувам толкова на дизайна. А гледам какво има под ламарините..... И колко често ми се налага да се бъркам за него. А ако искам нещо с по-мощен мотор - еееее, ще търся някакви варианти. 105 дизелови кобили засега ме устройват.... Пък ако почнат да не ме устройват - тогава ще видим.

Но къде по нашите пътища може дълго да се кара с над 160, та на човек да му е необходим много як мотор? А до 160 тоя мотор е дори прекалено мощен.... И достатъчно икономичен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако отидеш за лизинг - имаш вариант и за 15%, а мисля, че и за 10%(но по-рядко става) първоначална вноска (аз дадох 15%). Когато първоначалното самоучастие е по-малко, по-малко години е и разсрочката, респективно е по-висока и месечната вноска (например, ако за 10-15% първоначална вноска, месечно се падат по 660лв за 28-30 000лв лизинг за 4 години, за същите пари при 20% за 5 години ще е по-ниска със 100-150лв да речем... - не съм ги смятал, дали са точни, давам само пример). Аз дадох 15% и всичко за 30 000лв, като първоначална вноска ми излезе 6500лв с каско, регистрация и т.н. Проблемно е само каското всяка година, че винаги стои около 1300-1500лв (може разсрочено до 3 вноски, като се напише молбичка). Всичко останало зависи изцяло и само от теб и не си обвързан с каквото и да е друго плащане по лизинга.

 

Поздрави

Бях днес да се полюбувам на новата октавийка.За съжаление модела,който си харесах 36000 и нещо стуваше не ми е по джоба.Има вариант да се дадат 7000 или 10000 с включените първоначални разходи.При вариант с 10000 остава да се изплаща 60 месечни вноски по 580лв.Отделно аз пътувам всеки ден -обслужването ще е честичко.Да не говорим че сигурно този юбилеен модел на тази цена предполагам е базов и ще трябва да се доплаща за екстри.Колата е уникална направо бях изумен,ама още ми миришат краката за такава :lol:Ще мина утре и през toyota да видя как е и там хавата(предполагам горе-долу същата).Поне за момента повече от 400 450 макс на месец не мога да отделя.В крайна сметка най-важното е да сме живи и здрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А тая ще я изгладувам.... Заради лизинга не мога да си позволя да си направя ремонт на апартамента - защото вноските не са малки, а пък за Каското да не говорим. Но майната му на апартамента....

 

Ей, това е мислене... smile175 Не ги разбирам такива хора... А са много... ужасно много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях днес да се полюбувам на новата октавийка.За съжаление модела,който си харесах 36000 и нещо стуваше не ми е по джоба.Има вариант да се дадат 7000 или 10000 с включените първоначални разходи.При вариант с 10000 остава да се изплаща 60 месечни вноски по 580лв.Отделно аз пътувам всеки ден -обслужването ще е честичко.Да не говорим че сигурно този юбилеен модел на тази цена предполагам е базов и ще трябва да се доплаща за екстри.Колата е уникална направо бях изумен,ама още ми миришат краката за такава :lol:Ще мина утре и през toyota да видя как е и там хавата(предполагам горе-долу същата).Поне за момента повече от 400 450 макс на месец не мога да отделя.В крайна сметка най-важното е да сме живи и здрави!

 

Препоръчвам ти да погледнеш тази лизингова автокъща, под всяка кола има условията за лизинг плюс разбивката. Колите могат да се проверяват в официален сервиз и дават рамата. http://kapitol.mobile.bg/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Препоръчвам ти да погледнеш тази лизингова автокъща, под всяка кола има условията за лизинг плюс разбивката. Колите могат да се проверяват в официален сервиз и дават рамата. http://kapitol.mobile.bg/

 

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details

 

Тази има нелъснат и немит двигател!!! Бързо, на който му трябва - това е истинска кола!!! s_flag

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://euratek.mobile.bg/ Ей това предложение е убиец(имам предвид октавийката от 27600).Ще се ослушвам засега и така...Благодаря отново на всички!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При купуване на нова кола на лизинг, заделяй по 200 лв отгоре над вноската на месец - за следващото каско и задължителното обслужване в официалния сервиз. Със сигурност 2000 лв на година доплънително отиват и зада не ти дойдат изведнъж, заделяш на месец.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При купуване на нова кола на лизинг, заделяй по 200 лв отгоре над вноската на месец - за следващото каско и задължителното обслужване в официалния сервиз. Със сигурност 2000 лв на година доплънително отиват и зада не ти дойдат изведнъж, заделяш на месец.

Днес харесах една 2006 комби 1,9 tdi 105 и най-вероятно в понеделник ще я забода...Стискайте палци :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.