Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Octavia 2 1,9 Tdi впечатления


dentist

Recommended Posts

Привет колеги.Дойде времето да заменя вярната ми шкодичка с по-нова такава...Харесъл съм ей http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details тази октавийка.Скъпа ли им е много подръжката на тези бебчета(примерно смяна на масло и филтри;или при смяна на ангренаж какво още се сменя и ориентировъчно колко струва).Приемам всякакви мнения и препоръки от по-опитни колеги...Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 63
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • dentist

    22

  • shaft

    5

  • Цецо75

    8

  • Cvetomir

    7

Най-много писали в темата

Мотора е доста здрав предвид днешните реалности.

 

Подръжката му е като на всеки TDI мотор - ремъци, ролки, масла, филтри, водна помпа...

 

Цените са много относителни, зависи къде го правиш, кой ти пазарува частите, какво точно сменяш и т.н. Във всеки случай е една от най-евтините за подръжка в класа си турбо - дизели.

 

Има си други недостатъци - обезшумеността е лоша, седалките не са удобни за по едри хора. Имат си и слаби места - компресора на климатика, микроключета на вратите, тампони на носачите, меки пружини при някой модели....

 

Абе кола като кола... за тия пари - получаваш приличен автомобил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страхотна кола!

Аз също карам 1.9 Тdi, вече 3-та година. Колата я обслужвам в Еуратек и мисля, че цените са нормални, масло, филтри, спирачна течност, друго не ми се е налагало да сменям.......

Може би единствено като "недостатък" на този модел е липсата на 6-та скорост, която би била добра алтернатива за дълъг път;)

 

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега. Аз от скоро съм собственик на такава, но по ниския клас Ambiente. Мога да ти кажа цените на това което аз съм сменил: Масло Mobil 1, маслен филтър, горивен филтър, въздушен филтър и филтър на купето. Смених ги в Еуратек за цена 265 лв., като в това имаше 20 % отстъпка от цената на частите т.е. филтрите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"липсата на 6-та скорост" - веднага щях да кажа "е как така, аз имам 6-та", ама се сетих че съм автоматик smile001

Да, като всяка кола си има плюсове и минуси. Цецо е писал.

Лично на мене много ми харесва пилота - голяма глезотия. Колата спокойно си поддържа 140 км/ч без значение от баира. Пробвал съм я и на Тракия и на Хемус (от София до Ябланица). Налагало се е и бавно да я карам заради задръствания и трафик и например София-Симитли ми даде разход 3.7/100 (по борд комп.). Всичко зависи как караш. Отделно от това изпреварванията стават супер лесно. Аз лично съм много доволен от колата.

Гледам че тази в обявата е на по-малко от 60 000 км. Това е супер. На 60 к имаш смяна на масла и филтри - да си предвидиш парички и за това.

 

п.с. и да не забравя - огромен багажник

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"липсата на 6-та скорост" - веднага щях да кажа "е как така, аз имам 6-та", ама се сетих че съм автоматик smile001

Да, като всяка кола си има плюсове и минуси. Цецо е писал.

Лично на мене много ми харесва пилота - голяма глезотия. Колата спокойно си поддържа 140 км/ч без значение от баира. Пробвал съм я и на Тракия и на Хемус (от София до Ябланица). Налагало се е и бавно да я карам заради задръствания и трафик и например София-Симитли ми даде разход 3.7/100 (по борд комп.). Всичко зависи как караш. Отделно от това изпреварванията стават супер лесно. Аз лично съм много доволен от колата.

Гледам че тази в обявата е на по-малко от 60 000 км. Това е супер. На 60 к имаш смяна на масла и филтри - да си предвидиш парички и за това.

 

п.с. и да не забравя - огромен багажник

То пише в обявата че е обслужена.Аз разбира се ако я взема веднага ще проверя за какво става въпрос.Иначе според вас на "огледа" за какво да внимавам?Не знам защо ми се струва на едната снимка че вратите от шофьорската страна са пребоядисвани...Може и да си въобразявам,но леко се опарих в петък-ходих до Силистра да капарирам един Seat Altea Xl-по снимки кукличка на място се оказа пълен кенеф.И продавача ми вика "ти какво искаш за 14000 лв" :lol:

Такъв шамар ми идеше да му зашия.И се замислих "Така и така карам Октавия сума ти време;защо да не се доверя пак на марката" :lol:

Колеги давайте съвети докато е време-след 3 часа отлитам за столицата и каквото сабя покаже :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверка за достоверността на километрите, проверка дали отчита борд компютъра 4-те врати плюс 5-тата багажника. Моята е същия цвят, и много лесно се драска и си личи всичко, да не те притеснява това, тая черна перла всяка прашинка си личи. Да не забравиш да пробваш климатроника дали работи. Ако е на тези километри малко преди 60 000 накладките би трябвало да са оригиналните. Виж задните тампони и дали трака много отзад. Ако наистина е пазена и е карана толкова малко трябва да е в перфектно здраве моята е купувана чисто нова на 8 километра октомври 2006 година от София и до сега 85 000 километра предницата е бетон, задницата са сменяни разни тампони, не ги помня точно, един EGR и един акумулатор. Забележи за 85 000 километра по предницата нищо не е сменяно и всичко е ОК миналата сряда колата беше в сервиза на Шкода в Добрич и се смениха въпросните задни тампони и само задните накладки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако колата наистина има сервизна история в ЕТ е голям плюс!

 

Провери непременно климатроника, че там ако не работи - 1000 кинта си заминават обикновенно.

Съединител трябва да е рядък талант да скапе за толкова малко километри.

Въобще ако километрите са реални, по тая кола не трябва да има забележки от старост. Гледай да няма някой маскиран удар.

 

Така по-снимките и описанието колата ми изглежда много добре. Особенно ако склони да падне с 1000-1500 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Диагностика със сигурност направи. Ако може да се види историята на колата в ЕТ.

Лошото е че и продавача и аз сме на работа през деня като се срещнем довечера в 7 няма как да направим диагностика нито да се провери в Еуратек...По снимки и документи изглежда изрядна да видим и на живо...Донякъде ме успокоява че е купувана оттук и уж добре поддържана,но понякога не се знае.Ще видим довечера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошото е че и продавача и аз сме на работа през деня като се срещнем довечера в 7 няма как да направим диагностика нито да се провери в Еуратек

 

Еуратек работи и в събота от 9 до 16ч. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошото е че и продавача и аз сме на работа през деня като се срещнем довечера в 7 няма как да направим диагностика нито да се провери в Еуратек

 

Еуратек работи и в събота от 9 до 16ч. smile049

Това е много добре в случай че продавача иска да ме чака до събота...Получава се ситуация от типа "Хем сърби,хем боли"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.9 105коня 4х4 е с 6 ръчни скорости, само че е само комби!

http://www.cars.bg/u713540

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details

http://www.carmarket.bg/skoda-octavia-1 ... t=1&extras[]=3

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходих на оглед-отново не ми хареса.Може би нямаше драскотини само по едната задна врата цялата кола е освежавана,калника лъскав 2те врати като мъгла.Вътре беше запазена,но за мен това е много далече от безупречна кола.Моята Шкода,която е 98 като я измия имам чувството че боята ще е по-запазена.Да не говорим че колата била служебна от банка и как от 2006 досега е минала 58000 е голяма мистерия.Как ги карат хората тези коли не ми е ясно...Септември ми предстои ходене до Германия и май ще го отложа за тогава.Тук ми писна да хабя време,пари и нерви и накрая все уцелвам някакви пишман търговци,които гледат да те преметнат и това е.За тези пари или ще се взима много запазен автомобил или ще продължа да си търкалям Octavia 1 :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във форума имаше доста обяви на запазени Октавии . Прерови и ще намериш. Спомням си за една от град Левски . Относно банкерските коли - те не се карат много - стоят обикновено пред банките - подложени са на удари и драскоти и служат на управители на банките да си преместват гъзовете от т.А до т.В в града . :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във форума имаше доста обяви на запазени Октавии . Прерови и ще намериш. Спомням си за една от град Левски . Относно банкерските коли - те не се карат много - стоят обикновено пред банките - подложени са на удари и драскоти и служат на управители на банките да си преместват гъзовете от т.А до т.В в града . :D

Съгласен съм но в обявата пише "Безупречна без забележки"...И аз разчитам на това-разбирам да струва 9-10000 да преглътна някоя драскотина,но за 14 няма как да си затворя очите.Наистина засега като че ли най-добрия вариант е да изчакам септември имам позната в Германия готова да съдейства.Там поне като е минала преглед колата е друго нещо и като че ли я няма практиката да превъртат километражи.Оттук почвам да се чудя дали и върнатите в Еуратек са такива за каквито ги представят.Иначе новата октавийка е върха само че няма да е тази.Ще си помисля още малко дали дизел или бензин сегашната ми е с газов инжекцион и засега няма ядове.

Благодаря на всички взели участие!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Внимавай с Германия! Колите там отдавна не са това което бяха преди 10 години. Ако купуваш кола от там - само от първи собтвеник - немец! Никакви автокъщи - пренавиват си километражи, подправят се документи, TUV се минава абсолютно фиктивно! Все пак нашенци ги държат :)

 

Освен това, точно Октавия аз не бих купил от Германия - ламарината и е слабо място, а Германия е кошмар за ламарините. Щото той може да и сменял маслото редовно, ама като ти изгният веждите и праговете - ремонта излиза по-скъп от основен на двигателя :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Внимавай с Германия! Колите там отдавна не са това което бяха преди 10 години. Ако купуваш кола от там - само от първи собтвеник - немец! Никакви автокъщи - пренавиват си километражи, подправят се документи, TUV се минава абсолютно фиктивно! Все пак нашенци ги държат :)

 

Освен това, точно Октавия аз не бих купил от Германия - ламарината и е слабо място, а Германия е кошмар за ламарините. Щото той може да и сменял маслото редовно, ама като ти изгният веждите и праговете - ремонта излиза по-скъп от основен на двигателя :)

В случая става въпрос за някакъв голям сервиз на Шкода и Pegeaut,където имало и за продаване били и с гаранция на нещо си там....За всеки случай няма как да е по-зле от нашия пазар-направо се изумих уж поддържани със сервизни книжки а на място някоя некадърно частично пребоядисана кола която я е на тези километри я не.В краен случай,ако не си харесам и там ще се търси нещо наистина запазено върнато от лизинг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Германия те чакат с отворени обятия, само запазени автомобили на уникално ниски пробези и без пари. Това са шменти капели. Ти си тръгнал с мисълта, че ще си купиш Октавия дизел на 5 - 6 години за 14 000 лева и с критерии, за чисто нова кола, което е просто абсурдно. Много претенции, с малко финансово покритие типично по български. Отваряш по-дълбоко кесията и ще си вземеш чудесна Октавия за около 10 000 евра от която страна в Западна Европа искаш или България.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Отваряш по-дълбоко кесията и ще си вземеш чудесна Октавия за около 10 000 евра

 

+ още малко бих си взел нова и няма да го мисля, нито ще слушам някой какво говори :) Важното е на мен кефа да е кеф и т'ва е. Иначе подкрепям напълно какво казваш, колега - малко пари и да е златно, ако може - най-добре...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И кой по дяволите си подарява колата в перфектно състояние на малко километри, за без пари в България или чужбина?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И кой по дяволите си подарява колата в перфектно състояние на малко километри, за без пари в България или чужбина?

 

Някой будала ще да е... smile091 Освен, ако мафията не го гони и не търси от къде да изкара пари, или има ипотека/кредити/дължи спешни пари - 1% шанс.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

14000 били малко пари smile091 .Не знам вие с какво се занимавате,но за мен са си доста.В Германия кой ме чака и кой не не ми бери грижа колега.Тц тц големи разбирачи голямо чудо.Много ми е интересно вие като прочетете 2006 гаражна кола поддържана в ЕТ на 58000 какво си представяте?Сигурен съм,че нито един от вас нямаше да одобри автомобила за тези пари,но както и да е.То е много лесно да се пише.Идеята ми беше когато се пуска обява че няма никаква коректност.И в крайна сметка като си ги вадя от собствения джоб парите мога да имам каквито си искам претенции.А ако можех да си позволя нова нямаше да обикалям по разни огледи и да се занимавам с глупости.

В крайна сметка търсенето продължава...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.