Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

ОКТАВИЯ 2 Проблем "Emissions Workshop" ?


maestroto

Recommended Posts

Колеги някой имал ли е подобен проблем? Днес просто си запалих и тръгнах да се прибирам и хоп изпищя и на дисплея изписа "Emissions workshop" и светна лампичката доло в дясно тнаречения "чек" или така съм чувал поне. Не разбирам много от тези работи и малко стреснат звъннах на Сами и го притесних в неделя, но....друг по-добър не знам. Та той макар по телефона но от това което му обясних каза, че мога да карам да се прибрра и че мже да е някаква клапа....??

Не зная дали има връзка, но от седмица някъде като сдигна 140..150...почва да се чува едно тропане отпред в дясно..един вид от към жапката, но не е от вътре, а от към предния капак. Като отнема газта и спадна на 120 спира това тропане. Странно е защото това тропане се появи след като УЖ във Еура тек ми правиха профилактика пролетна..смениха ми маслото...антифриз...и правиха обстоен преглед на колата. Съмнява ме дали са закачили всичко както трябва.....???

 

Та не знам дали има връзка, по скоро май няма.

Ще се радвам ако някой сподели имал ли е подибен проблем Emissions workshop.

Пак със Сами се заговорих и му казах да отвори и в Сф сервиз..болна тема, но кажете при кой си правите колите в софия?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя проблем да няма нещо общо с турбото и Н75 или зацапана геометрия?

Аз не разбирам, но си мисля че Emissions Workshop грешката е по скоро друго, а не турбото, но затова и пиша, ако някой имал подобен проблем с това у с светнала тази лампичка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да се прочете на VAG-COM. Тия съобщения дето ги изписва на макси - дот, не са особнно информативни и по-често имат за цел да объркат допълнително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да се прочете на VAG-COM. Тия съобщения дето ги изписва на макси - дот, не са особнно информативни и по-често имат за цел да объркат допълнително.

Това добре ...и аз искам да я закача на диагностика, но къде в София?? Еуратек ещо много ме разочароват..не стига че им давам двойно по скъпо, а и накрая нищо не правят като хората и все нещо почва да ми трака по колата след тяхна намеса...

Къде си правите тестове и колите тук в София? Кой да ида да ми я тества поне с VAG -COM ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде си правите тестове и колите тук в София? Кой да ида да ми я тества поне с VAG -COM ?

 

Аз лично не мога да ти препоръчам никой, за съжаление. Има хора от vw и diesel форума, за които има добри отзиви, но аз не се наемам да те пратя при който и да е :(

 

Намери някой с VAG-COM да прочете точната грешка. Ако трябва ще се видим, аз ще я прочета, но все пак аз съм до там - само в мойте коли си позволявам да бърникам :)

 

Edit: Пробвах да гугълна "Emisson workshop + 1.9TDI" и излезна какво ли не. Което затвърждава впечатлението ми, че на макси дота се изписват общо взето безмислени съобщения. Трябва си да се прочете точната грешка... и тогава почва трудното, щото някой трябва да я интерпретира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много вероятно е грешката да е свързана с егр-клапана! ;) Предполагам ,че Бегачката за него ти е говорил!?

Имаш ли загуба на мощност? :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много вероятно е грешката да е свързана с егр-клапана! ;) Предполагам ,че Бегачката за него ти е говорил!?

Имаш ли загуба на мощност? :roll:

Да за тази клапа мисля че ми каза той. Относно мощност...не съм усетил сериозна разлика, но и аз не съм я натискал колата умишлено к карах по лекичко..

Този клапан ако е какво е положението...смисъл лесно ли се отстранява проблрма, ремонтира ли се или се сменя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако проблема е в самият клапан,се сменява с нов.Проверяват се кабелите,които го захранват.Почистване на егр-а също ще е полезно. :idea:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе не е задължително да е умрял ЕГР-а, може и само с почистване да се мине... ако е той де. Щото може и да е управлението му, а лошото е, че на тези коли, всички вакумни регулатори са в общ блок.

 

И като последна мярка - може да се изолира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като ти умре EGR клапата има шанс в тези горещини да прегрееш мотора. Има един предпазител, който в един момент изгаря и той и колата, като нищо може да ти прегрее, в зависимост от това как стои клапата отворена или затворена. Така че е хубаво да отидеш да я видят. Чисто нова не е скъпа, за BKD-то 2.0 TDI 415 лева марка Пиербург. Просто не я карай много по задръствания има реален шанс да ти прегрее и следи температурата на мотора. Този EGR е слабост при 2.0 TDI моторите, даже имаше тема тук, в която се описваше със снимки, защо се прецакват, за 1.9 предполагам е също така направен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е така. 1.9ТДИ и 2.0ТДИ са с различни ЕГР системи.

И аз на това се надявам :) при мен като е 1.9 да мина по-леко :) ама ще видим.. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е така. 1.9ТДИ и 2.0ТДИ са с различни ЕГР системи.

зависи от годината

има и с еднакви

а по темата с прегряването...няма страшно няма да прегрее

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност поизлъгах малко. Има и 2.0 със стария тип клапан. Но мисля, че няма 1.9 с новия :)

 

Едит: Сами веднага ме хвана в лъжата, ей!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко светлина по темата.

Днес с Цецо75 вързахме колата на VAG-Com-a и разчете грешката за което много благодарности на него! smile159

 

16785 - EGR System: Insufficient Flow

P0401 - 000 - - - Intermittent

Freeze Frame

RPM: 1470 /min

Torque: 58.0 Nm

Speed: 68.0 km/h

Load: 18.4 %

Duty Cycle: 14.7 %

Bin. Bits: 00101000

Mass Air / Rev.: 255.0 mg/str

Mass Air / Rev.: 515.0 mg/str

 

Както и Сами ми каза още по телефона това се оказа проблем-а. Сега въпроса е какво точно във тази EGR система е проблемно и как и къде да го отстраня.

Понеже мисля, че темата би била интересна за други колеги с подобни мотори ще ви държа в течение, но ако някой е имал подобен опит нека сподели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не сме, ама мисля, че няма и смисъл, турбината и дебитомера според мен, не могат да предизвикат точно тая грешка, това си е дефинитивно самия клапан или управлението... май :)

 

Иначе като си отстрани проблема с ЕГР-а, ще се направят логове, да види дали няма и нещо друго съмнително. Ама колата освен всичко друго е DSG, а аз там не знам как да действам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да пиша за логове пък аз си мисля,че има смисъл!Имал съм подобен случай и точно такъв проблем се отразяваше ясно на вървежа на колата. :idea:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е кажи си съображенията де. Не спорим, а търсим решение все пак.

 

Аз лично интерпретирам грешката като недостатъчен поток от ЕГР-а. Което според мен значи, че не се движи. Или е залепнал в някакво положение или е скапан самия ЕГР и неще да се движи или вакумния клапан не може да го премести.

 

Какво да търсим в логовете? Няма проблем да ги направим, стига да знаем какво да търсим в тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да се пробва с изчистване. Не знам с спрей за карборатури и дросели дали става само, или направо с бензин или нафта? :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маестро,

на колко километра си? Чистил ли си някога ЕГР и околностите от нагар? Какъв ти е стила на каране? Ако знаеш при мен на 40 000 км колко зле беше положението - нагара пречи на клапана да се върти и има опасност едни пластмасови зъбни колелца да се счупят... затова още тогава отпраших веднага към Варна и всичко беше почистено, смазано, а колата после беше като фурия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маестро,

на колко километра си? Чистил ли си някога ЕГР и околностите от нагар? Какъв ти е стила на каране? Ако знаеш при мен на 40 000 км колко зле беше положението - нагара пречи на клапана да се върти и има опасност едни пластмасови зъбни колелца да се счупят... затова още тогава отпраших веднага към Варна и всичко беше почистено, смазано, а колата после беше като фурия.

На около 164 000 съм и не съм чистил ЕГР-а. Принципно карам как да кажа нормално бързо... средно около 100 - 110 ... по магистралата 140 - 150 почти през цялото време. С Цецо си говорихме, че от време на време трябва да се по изцежда колата :) да се отпуши един вид. Вероятно при мен положението с нагара е доста по сериозно и така както гледам нещата си отиват към 3 , 4 дневна екскурзия до Варна... smile152

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.