Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Къси светлини Октавия 1


ipm

Recommended Posts

Здравейте,

Доста поизчетох преди да пиша, но не намерих отговор на проблема ми, който е че ми изчезнаха късите светлини. Първо видях, че не ми свети единия фар. Проверих всички бушони с мултицет - здрави. Ама след това и другия фар изченза. От форумите разбрах, че крушката за къси и дълги е една и съща. А то се вижда и от фара, като я извадих. Та може ли да ми изгорят късите (в една крушка) а дългите да светят? Другото, което си мислех при здрави бушони е самият ключ на таблото да не би да дава фира... ама няма логика и това, защото единия фар светеше. Моля за мнение или за някаква ел. схема. Намерих разни руски схеми дето нямат общо с действителността. Освен това виждам, че не всички бушони са ми налични на клемореда. Ама до сега всичко си работеше. Колата е Октавия I 1.8Т. Ни ми харчи масло, ни антифриз, ни тропа ни трака, с GTR върви равна до 200 ама няма къси светлини в момента! Иначе габарити, дълги и халогенки светят. Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та може ли да ми изгорят късите (в една крушка) а дългите да светят? Освен това виждам, че не всички бушони са ми налични на клемореда. .

 

Да може. А това за бушоните е нормално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дам, май щото е H4 крушката и може да се получи така!

 

:smt017 Точно така. Н4 са крушките и е възможно да светят само къси или само дълги. Ако дългите светят вземай 2 крушки и си ти... smile117

 

smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

О1 е със H4 и могат да ти изгорят само къси и да си имаш дълги. Както и обратното де :) Та на твое място бих пробвал първо със смяна на крушка или поне преглед дали е изгоряла. Ако не е това карай по ред. Аз бих проверил и релето да не би да има нагорели контакти... Въпреки, че ако е това би трябвало от време на време и да светят :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

О1 е със H4 и могат да ти изгорят само къси и да си имаш дълги. Както и обратното де Та на твое място бих пробвал първо със смяна на крушка или поне преглед дали е изгоряла. Ако не е това карай по ред. Аз бих проверил и релето да не би да има нагорели контакти... Въпреки, че ако е това би трябвало от време на време и да светят

Може би си много прав за релето, защото пак ми светна едния фар и изгасна след малко. А къде се намира това реле знае ли си? Някаква ел. схема или място на инсталация? Изилиза, че едната крушка може и да е изгоряла (при положение, че релето за късите е едно за двата фара) а другата свети от време на време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм 100% сигурен, но мисля, че всеки фар е на отделен контакт на релето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро гледах една схема на О1 и мисля че не видях да има релета за фаровете,

затова се получава и често срещания проблем с прегаряне на клемите на пусковия ключ.

Други възможни причини:

 

бушони , кабели, буксите до фара . крушка с прекъсната жица която присвятка при допир.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро гледах една схема на О1 и мисля че не видях да има релета за фаровете,

затова се получава и често срещания проблем с прегаряне на клемите на пусковия ключ.

Други възможни причини:

 

бушони , кабели, буксите до фара . крушка с прекъсната жица която присвятка при допир.

 

:smt017

И според мен в ключа е проблема. Пробвай с някой друг и ако се оправи слагай релета на фаровете

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И крушките проверих с мултицет и са здрави. Остана единствено да я закарам да ми проверят ключа и ако е проблема там да го сменят. Ако наистина няма релета то това е много добра идея да си сложа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а ти как включваш дълги (беше писал че имаш дълги)? Принципно ако не си включил къси, не можеш да включиш дълги. Затова ако е прецакан ключа за къси, то пак няма да можеш да включиш дълги. Ако обаче дългите се пускат, значи проблема едвали е в ключа. Е, то всъщност зависи кое къде точно се е прецакало. Трябва си мерене и проблема ще изкочи. Присветкането с дълги (светлинен клаксон) е друго и не зависи дали си на къси или не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега от къде си? Може някой от нас да ти даде едно рамо и един поглед като кажеш от къде си.

Поздрави smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами късите си ги включвам от ключа - не светят. После при включен ключ си пускам дългите от лостчето - светят дългите. През уикенда ще пробвам да си разреша проблема само да немеря схема и с мултицета ще измеря всичко. От София съм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Готово. След дълга диагностика с мултицета проблема не се реши. След смяна на ключа - да. Там е бил проблема! Може да закриете темата, но и колега с Фабия се оплака от същото. Смени ключа и се оправи и той.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 години по-късно...

В изключено положение :

Натискаш ключа навътре и като потъне завърташ на дясно и тогава дърпаш.

Редактирано от was_64
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.