Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Проблем с климатика на skoda fabia 1.4 16 v 101 кс


pavel_fabia16v

Recommended Posts

Здравейте, Колеги.Можете ли да ме насочите към добър майстор на автоклиматици.Проблема при мен е, че вчера ходих да го зареждам с фреон,но се оказа че стария фреон може да се източи а нов неможе да се вкара.Момчето се въртя,въртя и започна да проверява токовете до климатика.Оказа се ,че климатика бил от по новите т.е въртял постоянно при включен мотор, но на буксата която е долу под пластмасоната кора не ходи ток.Момчето ми обясни че всъщност ако до тази букса отивало ток,тя пропускала фреона до купето вътре.проблема е ,че непознавам майстор,който да види откъде се губи този ток.Моля колеги ,които са имали същия или подобен пролем, да споделят и най вече ме интересува,колко пари струва един такъв ремонт,защото във фирмата за климатици ми казаха че ако е изгоряло реле,електроника сумата щяла да е доста/да знам дали си струва да го правя/.Благодаря на колегите ,които решат да споделят мнение и като заклет фен на опел ще ви кажа,че проклинам този ден в който си купих Шкода. За сервизи ме интересуват само тези в София, но да не са Еуратек,че така скубят, все едно карам бентли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да си напиша проблема звънях на тези момчета.Казаха че не могат да разрешат проблема и трябвало да си търся жичкаджия.Да,но къде.В еуратек са кожудери, иначе предполагам ,че те си познават най-добре пролемите на колите си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да търсиш каквото и да било, направи диагностика. Има един датчик под таблото, който изключва компресора при температури под 5 градуса и той се поврежда и дори и при горещо врме може да даде фалшив сигнал, съответно да блокира компресора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моя майстор ми каза за този датчик, струва 50 лв но къса мн нерви :) Не всяка диагноза го ловяла обаче

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз залагам на прекъснат кабел. Буксата са два кабела един черен и един червен проследи ги и виж да не са прекъснати защото изгарът и направо се чупят. Тези кабелш влизат в още една букса в дясната стра като си срещу колата в самите букси от дъно се късат кабелите. После влизат в един контролер което се намира да хидравличната помпа, този кантролер включва перката на климатика и пуска ток към компресора. Той е със силикон но с времето пропуска вода и става мазало. Има датчик в купето както казват колегите но има и датчик на налягането на една от тръбите в двигателния отсек но се разваля трудно. Компресора е с постоянно зацепен съединтел и само като му пуснеш ток зацепвя вътре. Провери си по книгата бушоните.

 

 

И ако си мислиш че опел е кола си в голяма грешка едва с един проблем си се сблъскал и пушиш а ако си на моето място може и да се утрепеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,колеги.Първо благодаря на всички за съветите ви.Днес ходих в еуратек и се установи следното-в тази ф-ма Vimax/където колегата е посочил по-горе линка/ са ме излъгали /без да иска момчето/ т.е момчето ми източи стария фреон и ми каза, че ми е заредил 320 гр. нов, след което повече не влизало/по книжка 550 гр. /.Като установи, че неможе да събере повече фреон и почна да проверява токовете-така и разбра,че няма ток на бушона.А истаната е следната-той не е заредил никакъв фреон при което при никакво количество фреон е било нормално до няма на въпросното място ток.Днес в ЕТ ми напълниха колата с фреон и после им казах да си го източат,защото проблема е дефектирал датчик вътре в купето /както сте споменали погоре/.За датчика в ЕТ ми искат 30 лв ,а за труд 170лв,та затова и се отказах.Знаете ли някой майстор който би монтирал датчика за по-малко пари.И да ви дам малко инфо-В ЕТ 550 гр. фреон струва 33 лв без ДДС.Имайте го напредвид, защото на мен в други ф-ми за автоклиматици ми говореха да 2 пъти по-високи цени.И пак-ако някой познава майстор,който би ми монтирал датчика за по-малко пари нека пише.Ще следя темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди месец ходих в ЕТ да ми сменят датчика и цената беше 147лв и някакви стотинки която включва датчика демонтаж на стария и монтаж на новия и 2г. гаранция.По други сервизи ми искаха 200лв защото се сваля цялото табло

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.Проучих нещата и се оказа,че не се сваля никакво табло.Датчика се намира при газта и се демонтират няколко пластмаси.Не изглежда сложно,но все пак трябва да го прави човек,който го е демонтирал поне веднъж..Свързах се с един пич и каза че услугата ще струва 20-40лв.Та отивам взимам датчика от ЕТ и действам.Благодаря на всички колеги които решиха да споделят мнението си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.