Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Смяна на течността на хидравликата на Фабия


otgorata

Recommended Posts

Здравейте,

има във форума безброй теми за проблеми с хидравликата,но никъде не видях описание или насоки как се сменя маслото,та затова да питам знаещите как става.Ако може някой да опише процедурата.

Откъде се източва старата течност и съответно откъде е най-добрия достъп до там,нужно ли е някакво разкачване на пластмаси,броня или нещо друго?Как е най-удачния вариант да се източи максимално количество от старото масло?Нужна ли е някаква промивка?Съответно за наливането какво масло и колко количество е необходимо?Въобще има ли някакви тънкости при цялата операция?

Мен конкретно ме интересува за рейка TRW , но смятам,че ще е полезно да се каже и за рейки KOYO как стоят нещата,ако има разлики.

Ако е важно,колата е фабия 1.4 16V 74KW ,AUB двигател,година 2000 ,рейка TRW

Благодаря предварително на всички отзовали се на въпросите.

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата между койо и трв е в налягаията, които трябва да поддържат. Няма описание за източване на маслото и го водят необслужваемо. Само доливане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора,колега...

но това ли е наистина решението,т.е. все някога и отнякъде според мен,трябва да се смени това масло,смятам че все някакъв ресурс си има.А питам защото гледам по темите,че колеги са сменяли маслото или съответно други са ходили в сервиз за операцията.

smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. С машина за изсмукване на масло, но така ще извадиш около 300 грама останалото в магистралите и цилиндъра остава и е около 300-400 грама.

2. Развиваш от самата рейка магистрала и завърташ волана за да изхвърли от цилиндъра маслото а на самотек оставаш да се изтече маслото от помпата. Остава минимално количество масло.

 

Маслото е със спецификация за ел. помпи. Хубаво е да се сменя преди летния сезон и да се смазва стержена с грес.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. С машина за изсмукване на масло, но така ще извадиш около 300 грама останалото в магистралите и цилиндъра остава и е около 300-400 грама.

2. Развиваш от самата рейка магистрала и завърташ волана за да изхвърли от цилиндъра маслото а на самотек оставаш да се изтече маслото от помпата. Остава минимално количество масло.

 

Маслото е със спецификация за ел. помпи. Хубаво е да се сменя преди летния сезон и да се смазва стержена с грес.

 

И аз подозирах нещо такова,но не съм го правил досега и затова исках мнение от хората,които са минали по този път,да не би пък да има друг начин.

Мерси,колега!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От личен опит. Постоянно следене на маншоните и при най-малкото спукване задължителна смяна. Редовно почистване и гресиране на стержена от двете страни. Поставяне на качествени и по-възможност оригинални маншони. Задължително скобите да са здрави и добре притягащи и да се избягват ВиК ментаци които при стягане нараняват маншона. Всичко това за рейки КОЙО е задължително според мен. При тези процедури 300000 км изминати за 3 години в разкопания град Сливен и то след като беше ремонтирана преди това. Късмет на всички.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.