Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем с обороти


petkov23

Recommended Posts

Гена, имах предвид, че надали има газово находище човека. Всичко се зарежда пак в бензиностанцията....

Газ, Бензин, Нафта, Метан....

 

Се тая. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено, че се зарежда на бензиностанцията! Иначе в Америка има много богати хора, дето си имат собствени бензиностанции в дворовете, но аз не съм от тях! Смятам, че излизаме от темата! Аз писах за мойте обороти и просто споделих мнение!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено, че се зарежда на бензиностанцията!

 

Не исках да звучи като заяждане! Просто всички сме "нагъзени" на тия идиоти...

 

Иначе темата отива в спора газ срещу бензин. Прав си. :)

Успехи.

Ела на някоя от срещите да се запознаем. :) :smt030

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес, отворих капака на въздушния филтър и видях, че дросел клапата бе застанала във вертикално положение- т.е. отвесно. Запалих и малко след това се затвори плътно, оборотите бяха 700-800, покарах малко да позагрее, вдигна на 1500 оборота и след това паднаха на 1000-1100. Махнах капака, клапата отново бе застанала в отвесно положение, въпреки всичко оборотите държат 1000-1100. Незнам на какво се дължи тази мистерия, който може- нека даде акъл. На мен ми се струват множко тия обороти на празен ход, като отбележим, че колата се кара главно в града и е на бензин!?! Казаха ми, че било от умора на материала, дросел- клапата се прецакала, но ако се е прецакала, как така отваря и затваря, когато трябва?!? ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти и честит празник.

 

Очаквах те днес на срещата, но....

 

 

Държи си 1100 об/мин, докато загрее. После пада на 700-800 об/мин.

 

ПП Може и аз да не съм те разбрал какво точно питаш. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ти май не обръщаш внимание на това, което ти пишат и показват като отговор на твоето питане! Погледни картинката от по-горния пост. Моя двигател също не държеше обороти на студено и се оказа, че тази вакуумна камера е нефелна, както и че едното маркуче е нацепено от старост. На новата картинка с 1 е означена вакуумната камера, а с 2 гнездата на маркучетата. Описано е и как се проверява камерата. А по-просто става като затапиш с пръст горното отворче а от долното маркуче опиташ да засмучеш с уста. Ако успееш да всмукнеш, значи мембраната е спукана. Преди това си провери дали самото долно маркуче не е нацепено.

post-5254-138453450438_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Кой, понеже разбрах, че имало два. Един за двигателя и един за входящия въздух. Ако може малко по-подробно да обясните като за не много разбиращи. Къде се намират тези датчици ако са 2 и горе долу как се сменят трябва ли да ходя в сервиз или може и сам да се справя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Здравейте!

Проблемите ми с оборотите продължават! Благодаря на колегите за съветите и илюстрациите. Не разбирам много от устройството на карбуратора и моля да ме извините. Та проблемът е следният- от известно време, колата трудно пали и гасне, докато не се подържи газта известно време, да позагрее. Като запали се изфорсирва и на празен ход, оборотите държат 1100-1200 и не искат да падат дори, като загрее. Един съсед- майстор я погледна, каза че автоматичният смукач бил здрав, но някакъв клапан или стъпало, което отговаряло за позициите на смукача не сработвало. Своевременно намали оборотите на 8-900 и работи така 2 дена, докато днес не изгасна нацяло- пали, но не държи обороти и гасне. Като го повиках отново, той ги врътна пак нагоре, но въпреки всичко не пали и гасне. Каза ми, че щяла да се отпуши, но на кой цар на времето и той не можа да отговори?!? Да търся ли карбураторни части тук-таме из форума, втора употреба или да продължим да се мъчим да оправим нещо? Моля за вашите съвети? smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Качам ти една картинка на разглобен карбуратор.

На 1 е клапата на автоматичния смукач.Махаш капака на пластмасовата тава на въздушния филтър за да виждаш вътре ... в дупката към купето(първата камера).При палене,и изряден авт.смукач,тази клапа трябва да е запушила отвора.След половин до една минута трябва да се отвори сама.Ако ли не значи смукача се ебава.Преди да запалиш се опитай да видиш дали не хлопа (трябва да не хлопа,като преди това,на незапален мотор,трябва да натиснеш педала на газта до ламарината за да захапе пружинния механизъм)

Трудно се наглася ....ако не разбираш по-добре не пипай ....търси само и единствено свестен майстор,че инак по добре си купи нова кола.

 

На 2 и 3 са вакуум регулатори.Най-много ядове съм имал с този на 2,другия е почти невъзможно да се прецака.2 е механизъм само за авт.смукач и ако решиш да се откажеш от авт.смукач(аз съм се отказал де),тази част не е нужна на колата.

Тези два чарка трябва да ги провериш дали са здрави.Проверяват се като се засмуче от маркучето към всеки от тях .....трябва да се създава вакум и да не изтърва.Ако са пробити вкарват въздух под карбурата,т.е бъркат горивната смес и колата не иска да работи като хората.

Такъв чарк има и на делкото - така и така проверяваш,провери и него ....също е важен.

 

На 4 са елементи (ел.жигльор и ускорителна помпа) важни за добрата работа.Ускорителната помпа вътре има платно и ако е пробито е кофти.Лесно се разглобява,трудно се вижда пробива на платното - по-добре не се ангажирай с тази част.

Ел,жигльора е коварен.Лесно се сваля,на резба е.Вътре е тегав - прушина със сърцевина(все едно е авт.химикалка).При него по-скоро да е прекъсната жицата към него,преглед за захранване.

 

Това са лесните проверки и не би трябвало да са ти проблем(след 1 ще ти се наложи да свалиш целия кожух на въздушния филтър)

Да не забравя .... поогледай се целия карбуратор да е замасен.От две части е и всяка трябва да е свързана с кабелче към блока на двигателя,който пък да е добре замасен към купето (така и така ще ги огледаш,вземи си малко грес и ги мазни по малко ....а ако ти се видят много ръждави ....емииии,разглобяваш,телената четка,мажеш и сглобяваш smile004 )

 

Успех и дано цапането те прави щастлив smile056 ....в противен случай се ориентирай към придвижване с бакшиши smile027

post-7462-13845345746_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Офф хич не ми се пишеше на тема карбуратори , ама при тази информация просто се налага ... та да почнем с корекциите - вакуум с номер 3 няма нищо общо със смукача - това е вакума отварящ дросела на втора камера ... клапата не се отваря сама , а се връща посредством няколко механизма - първия механизъм е металната пластина , която се нагрява от нагревател за първата степен и после от антифриза ... вакуум №2 е един вид стъпков механизъм - отваря до определена степен в зависимост от това колко е развит реглажния винт , а при колко оборота ще се активира зависи от натегнатостта на една пружина зад капачката му .

Сега как се регулира смукача правилно - нямам никаква идея ... аз лично , когато имах проблем със смукача си играх много със всички реглажни елементи - 1. направих оборотите при активиран смукач напълно (плътно затворена клапа) на 1500 , след туй регулирах при какви обороти да връща първата степен (2000-2200) , след туй колко да връща и на края как да се активира т.е. при каква температура (с въртене или на цялата капачка с пружината или само на остта и).

Преди я бях направил да връща бързо и да гори литър по-малко в резултат не всеки път палеше на топло , докато е студена чат - пат я изпусках да гасне на газ , а сега пали винаги когато и кажа , гори кило повече , но докато загрее оборотите не падат под 900 и нямам проблем с гаснене и накрая веднъж като намерих златната среда повече не съм пипал карбуратора ... това е компромисен вариант , при който колата работи почти еднакво добре и на газ и на бензин.

В конкретния случай нямам никаква представа ... по-точно не мога да разбера въобще какво и е - пали ли - не пали ли или инак казано пали на 800 об/мин ... ми и моита сега пали на толко и след секунда се вдигат на 1000 и после 1500 ... какво да направим като механизма на клапата на смукача се влияе от външната температура ( колкото е по-студено , толко повече затваря ) ... ако искаш да пали при +10 на повече обороти , ми натегни смукача и готово , ама нема ривеш , че не връща и гори много.

На топло държи 1100 - 1200 об/мин ... ми може да смуче въздух или да не връща дроселовата клапа ... пробвай да я върнеш ръчно и отпусни малко бронята на жилото .

Отплеснах се и не знам изобщо какво написах ... ако не ви харесва ще го изтрия smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много яки отговори! Положително няма да се примиря с бакшишите, но проблема е че нямам много време, та утре ще я дам на един известен ''шкода'' майстор от Пловдив да я погледне. Иначе, ако се захвана ще го разглобя и ще го диагностицирам, но това пусто време, а пък и не мога да си позволя да закъснея или отсъствам от работа! Благодаря ви, още веднъж за отговорите! А няма ли да е най- добре, ако намеря ''нов'' карбуратор- втора употреба! Но, като си помисля, че и той може да роди...! s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аааааа,не с рогата smile004 ....Погрешно ме упрекваш,просто си пропуснал в бързината някои подробности ....че и е болдната двойката smile001

А всичките други подробности му ги спестих,защото човека каза че не разбира много много - как да тръгна да му обяснявам че има една шепа пружини дет требе се настройвати още толкова лостчета и крачета.Дадох най-лесното за направа за да разбере изобщо какво може да е и като иде при майстор да знае какво да иска,че да не го баламосват.

 

smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоз карбуратор на масата не се прави , защото нищо не можеш да настроиш , а и няма какво толкоз да му се счупи или запуши , а майсторите (да ме прощават) дори и най големите разбирачи на Пиербург само леко натягат пружината и толкоз (това го знам от опит) и за това си загубих една седмица , когато имах повече време и всяка сутрин на студено нещо човърках и така докато не ми хареса ... както писах и по-горе пълно щастие няма , просто търсиш златната среда smile049

 

П.П. Забравих нещо , щот напоследък съм много разсеян - като се свалят оборотите от винта на дроселовата клапа (винта зад карбуратора) се променят и оборотите на смукач , защото двата винта работят в синхрон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... А няма ли да е най- добре, ако намеря ''нов'' карбуратор- втора употреба! Но, като си помисля, че и той може да роди...! s_flag

 

Е,аз като ти казвам че ако се заиграваш ,ще е по-добре да си купиш нова кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоз карбуратор на масата не се прави , защото нищо не можеш да настроиш , а и няма какво толкоз да му се счупи или запуши , а майсторите (да ме прощават) дори и най големите разбирачи на Пиербург само леко натягат пружината и толкоз (това го знам от опит) и за това си загубих една седмица , когато имах повече време и всяка сутрин на студено нещо човърках и така докато не ми хареса ... както писах и по-горе пълно щастие няма , просто търсиш златната среда smile049

 

О,прави се .....ама се отказваш от авт.смукач и се навиваш на варианта "пролетно и есенно обслужване" - есен вдигаш леко оборотите,а на пролет ги сваляш.Иначе си има колко требе да са междините и хлабините на клапите спрямо камерите smile056

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Вервай ми пробвал съм да меря хлабини на клапи и да броя обороти и на края smile045

 

Няма да споря.На мен ми се получават нещата ...може би защото само такива коли(с токъв или подобен карб)съм карал.Явно неволята ме е научила smile048 и сега се справям добре.

 

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Оборотите се оправиха, благодарение на един много читав майстор в Пловдив- Иван Мадин се казва и работи близо до спортното училище- в посока Парк ''Отдих и култура'', срещу гръцкия ресторант. Преди се е занимавал само с Шкода, а сега преимуществено със Ситроен, но на Шкодата е спец, особено на по- старите модели. За съжаление, изпатих си от пишман ''майстори'', предишния дето пипа карбуратора, обърнал всичко наопаки- конкретизирам пружинката и стъпаловидното коляно за оборотите! Сега си кове на 850-900! Благодаря на всички, които дадоха съветите си. s_flag smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 години по-късно...
  • Населено място:Стара Загора

Публикувано Днес, 09:25

Какви са симптомите на развалена дроселова клКакви са симптомите на развалена дроселова клапа?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

здравейте, малко да се върна към темата. имам фелиция 1.3 карб от 96 и колата се ползваше за работна,но от няколко месеца не е карана и сега пак да си я ползвам,но имам проблем с оборотите,пали и гасне,преди е била с разход от 7/100 газ,не ме бърка да е 10 газ на 100,но може ли да ми кажете къде се намират тези игли за регулиране или друг начин да повиша оборотите. автоматичния смукач не работи също,защото топла студена,не се ли държа педала на газта гасне. свещи,маркучи,бобина,капачка на делко,всичко е сменено.на бензин малко по-добре,ама пак гасне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...
Здравейте,

 

При мен нещата се оправиха с малко насоки от (angel-skoda) за което благодаря. След смяна на подложката на карбуратора с бакелитова, че старата въпреки вида си на запазена се оказа, че подмяната беше добре. След малко регулация на сместа за гориво и въздух и отделно найстройка и сменя на мембраната на изпарителя,колата започна да си работи без да гасне.

Вече не мога да кажа как се държи, че в момента ползвателя е друг човек и собственик, но около 100 км изминах след манипулацията и държеше около 0,600 оборота без претрисане.

 

Фелицийката е супер кола, непретенциозна и евтина за поддръжка, някой ден може да се замисля да си взема една по нова 1.3 MPI, с верига пак и ако има и хидравлика модела от 98година + ще е страхотно, че с така наречените по-съвременни коли на човек да му писне да трие грешки и всевъзможни системи да пищукат и светят на всеки 20 000 км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.