Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем с обороти


petkov23

Recommended Posts

Както си работи нормално на празен ход с 800 оборота и прави един спад за около 1,2 секунди с около 50 оборота надолу и пак се оправя. Колата е фелиция 1.3 мпи с обикновена газова, газта я водих да я регулират и газаджията каза че това е най-добрата регулировка и наистина постигнах нисък разход, но ако успея да премахна тази промяна в празния ход ще стане много по-добре на бензин дори през по-малък интервал от време прави този спад в оборотите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензинов филтър... :smt030

Ако е от него не би трябвало да го прави на газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами то не останаха много неща за проверяване: въздушен филтър, свещи и кабели :lol:

моята е 1.3 моно и е много чувствителна (особено на газ) към мръсен въздушен филтър...а след едно миене на двигателя, както беше тъмно, видях каква дискотека е от кабелите на свещите ми - а си мислех, че с тях всичко е наред. :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами то не останаха много неща за проверяване: въздушен филтър, свещи и кабели :lol:

моята е 1.3 моно и е много чувствителна (особено на газ) към мръсен въздушен филтър...а след едно миене на двигателя, както беше тъмно, видях каква дискотека е от кабелите на свещите ми - а си мислех, че с тях всичко е наред. :roll:

Въздушен филтър и свещите са нови, при мен кабели няма бобината е директно на свещите, но и нея смених преди седмица понеже моята изгоря и взех от форума на старо бобина, но преди да изгори моята пак правеше така с оборотите и определено не е проблема в бобината на колегата която взех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купих един спрей за почистване на дросела и го изчистих сега, на газ определено работи по-добре, но на бензин още мени оборотите и нещата отиват на горивен филтър.

 

п.п. Самия смукач не спира да отваря и затваря дросела, ако е от значение....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Самия смукач
???

На дросела там където се закача жилото за газта, вътрешноста е метална и отваря и затваря дросела автоматично спрямо температурата на колата, нещо като смукач.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 месеци по-късно...
На дросела там където се закача жилото за газта, вътрешноста е метална и отваря и затваря дросела автоматично спрямо температурата на колата, нещо като смукач.

За стъпковото моторче ли говориш ? smile091

Стъпковия мотор регулира подаването на въздух при затворена дроселова клапа , демек когато не подаваш газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте ! Имам проблем с оборотите , не може да ги задържи, при компютърна диагностика записва дюзата на първи цилиндър. Пробвах с нова дюза нямаше промяна , размених на 1-ви с тази на 2-ри цилиндър и пак си записва на 1-ви. Пуснах ме отделно захранване от компютъра нямаше промяна . Пробвана е с друг компютър , не знам от каква кола с него работи , но няма мощност . Днеска ми пратиха един друг от Felicia но пак прави същия проблем . Друго нещо което забелязах е че на въпросния цилиндър свещта е опушена . Някой може ли да помогне с идея .

Въпросния модел е 1,6 AEE двигател с марели горивна система . И другото питане ми е ако има някой същата работеща Felicia и да е от Пловдив , би ли се съгласил да се направи една проба с неговия компютър :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега на 1.6 незнам как е бобината, при мен изкарваше пак такава грешка и се оказа бобина, може и кабел да е при теб, но при мен бобината е директно на свещите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Друго нещо което забелязах е че на въпросния цилиндър свещта е опушена . Някой може ли да помогне с идея .

 

Компресията да измерите .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, за да не пускам нова тема ще споделя проблема си тук:

 

Фелицията е 1.6 АЕЕ и според баща ми(не я карам аз) е започнала да гасне на ниски обороти. Отдавна съм се вгледал на дросела и след малко консултации реших да го почистя. Взех си спрей свалих въздуховода изчистих всичко идеално и колата се оправи. До тук добре, но не напълно. След като колата е поработила 2-3 минути или е топла оборотите са бетон на 3-тата чертичка 750-оборота. Започна да върви по-добре и все положителни работи, то и бая боклуци излезнаха беше доста зацапана.

Но проблема е че колата се държи сякаш няма смукач. Палиш я студена оборотите играят между 500 и 750, но не гасне. Ако я запаля студена и с педала на газта я задъжа за 2 мин. над 1000 оборота след това като я оставя пак всичко е нормално падат си бетон на 750-800 оборота. Преди като я запалех си качваше до 1100-1200 и за около 2 мин. ги сваляше на 850-900(преди да изчистя клапата държеше малко по-високи обороти, но това четох, че е нормално). Също така след като изчистих клапата откачих акумулатора за една нощ( да се рестартира компа уж) и след това покарах около 400км. (да се обучи клапата уж). Но проблема си остана. Какви са вашите предположения, понеже не знам как точно работи този автоматичен смукач ли е МПХ ли е, възможно ли е след като съм изчистил клапата да съм набил боклука в него и за това да не работи. Не съм много на ясно така, че приемам идеи и съвети къде може да е проблема. Най-общо казано, докато колата е топла всичко е супер, но докато е студена много дразни това плуване на оборотите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А моята пали на 800, когато е студена- не държи добре обороти и трябва да държа педала натиснат за около минута. Отварял съм капака на въздушния филтър- клапата отваря нормално, когато загрее. Чистил съм го с един спрей, но пак същото. Като се затопли, държи винаги 1000 оборота, така и не можаха да кажат на какво се дължат тези високи обороти- уж било умора на биметалната пластина, но ако е уморена как ще отваря, когато загрее?! Може би поставянето на автоматичен смукач на този модел не е било никак удачно от гледна точка на нормалната експлоатация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

post-5254-138453449008_thumb.jpg

...

Колко пъти риташ педала на газта преди да почнеш да въртиш? Предполагам знаеш, че трябва да го натиснеш един път рязко до пода(ако е по-студено 2 пъти) и след това без да пипаш педала да въртиш на стартер. От картинката прегледай позиция 6 и маркучетата към нея. Колегата да ни извини за спама в неговата тема smile159 .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така го правя, но пак гасне докато не задържа педала около минута и нещо! Незнам на какво се дължи! Това е една мистерия, мисля да и сложа газ, че тия цени на бензина не се издържат! Може би наистина трябва да сринем монополите!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мисля да и сложа газ, че тия цени на бензина не се издържат! Може би наистина трябва да сринем монополите!!!

 

Като сложиш газова да не би да спреш да зареждаш от бензиностанцията!? smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като сложиш газова да не би да спреш да зареждаш от бензиностанцията!?

Не , но е много по-рядко ... за миналата година имам 4 зареждания на двете коли , а таз ще мина само с две на едната и то за по 20-30 лв. през останалото време 40 лв. газ , 300 км. smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.