Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

турбото гасне


YOYO 76

Recommended Posts

Здравейте.

От 1.5 година карам Оctavia 1.9 DTI (110 к.с.),а от няколко месеца насам имам следния проблем:

тръгвам на някъде извънградско,карам със 100-110 около 2200 оборота и след 10-15 минути турбото изключва,а колата

губи мощност.Гася двигателя за секунди и проблема се оправя,но временно-след 10 мин.пак го няма.

Пробвах дали ще изчезне и в града.Прави го и на втора,трета и четвърта,но трябва газ до дупка и да задържа няколко

секунди.Турбото работи нормално и изведнъж изчезва.

Някой може ли да даде съвет,че така не се кара?

Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошъл в клуба

 

има доста писано по тоя въпрос и може сам да намериш в търсачката на форума

 

като начало може да е нещо елементарно до нещо по- скъпо :)

 

ето ти някой теми да прочетеш :)

 

http://www.skodaclub-bg.org/forum/viewtopic.php?f=46&t=19123&p=213513&hilit=%D0%B7%D0%B0%D0%B1%D0%B8%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5+%D0%BD%D0%B0+%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%BE#p213513

 

http://www.skodaclub-bg.org/forum/viewtopic.php?f=46&t=19492

 

smile009 Шкода DTI

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не е тайна може и да си допълниш профила и да пишеш от къде си и така някой колега може да ти помогне ,първоначално като диагностика или да те насочи към някой кадърен майстор.

smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.

От 1.5 година карам Оctavia 1.9 DTI (110 к.с.),а от няколко месеца насам имам следния проблем:

тръгвам на някъде извънградско,карам със 100-110 около 2200 оборота и след 10-15 минути турбото изключва,а колата

губи мощност.Гася двигателя за секунди и проблема се оправя,но временно-след 10 мин.пак го няма.

Пробвах дали ще изчезне и в града.Прави го и на втора,трета и четвърта,но трябва газ до дупка и да задържа няколко

секунди.Турбото работи нормално и изведнъж изчезва.

Някой може ли да даде съвет,че така не се кара?

Благодаря.

турбото пренадува има зацапана геометрия smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходих на диагностика и ми казаха, че на компютъра нищо не показва, т.е. всичко е наред. Може ли да ми препоръчате майстор или проверено място с точна диагностика?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Толкова са и майстори щом казват, че всичко си е наред. Мен ми е интересно колата като пренадуе турбото в сервизен режим ли изпада компютъра или е някаква защита и за товa изключва или?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ECU изключва горивоподаването до безопасни обороти за двигателя, до които турбокомпресора надува в допустими граници. Ако тази защита липсва и развиеш да речем 5000 оборота ще се пръсне мотора. В случая понеже няма как да ограничи налягането, ECU прекъсва горивоподаването и двигателя "зависва" на 3000 оборота.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ECU изключва горивоподаването до безопасни обороти за двигателя, до които турбокомпресора надува в допустими граници. Ако тази защита липсва и развиеш да речем 5000 оборота ще се пръсне мотора. В случая понеже няма как да ограничи налягането, ECU прекъсва горивоподаването и двигателя "зависва" на 3000 оборота.

:smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е точно така,но общо взето....

В софтуера има заложена карта за турбо лимитер.Когато тя бъде надвишена от турбото-тоест мап сензора е отчел вис.налягане ,софтуера работи по картата за положението на лопатките,стреми се максимално да разтовари,и ако това не се случвоа превключва на работа по карта за сервизен режим.

YOYO 76 смени майсторите....като не е записала грешки те немогат ли да разберат че геометрията не се движи поради само 4 възможни причини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не може да не е набила грешка! Трябва да набие "...positive deviation..." в такава ситуация. Или ситуацията е различна или майсторите са уникати, ако не могат и грешките да прочетат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен също ме интересува какво е решението в такъв случай, подлежи ли на ремонт, почиства ли се, или ново?? ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе човек,как да ти кажем почиства ли се,сменя ли се smile091 .

Като се разглоби ще прецени майстора.Ако са ти повредени лопатките,се сменят,актуатора ако е изгнил или пробита мембраната се сменя,същото и за клапана....сега питай и кое колка ктрува в следващия си пост ако искаш :D;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някои не записват

а какво значи да набие? :D

 

Да "набие" грешка...... - шопско - махленски жаргон, използван предимно в Голф средите в западна България... т.е. от простеещи елементи като мен :)

 

По-културните хора казват - "да запише", а баш професионалистите - "да логне", "да запамети" и т.н...

 

Ама думичката "набие" придава един такъв особен цвят, прекрасно изразяващ елемента на досада, който изпитва собственика на колата всеки път, като забие муцуна в най-неподходящия момент. :)

 

Един вид - съкратено е на - "да е.а и шиба.ата кочи.а, пак ли, бе мам.ти стара, що ми трябваше да се набутвам с тоя кюнец???".

 

Майтап да става, ей! smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.