Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

включване на перките след гасене на двигателя


vin diesel

Recommended Posts

Здравейте радвам се че се регистрирах тука и ще мога да споделям всичко преживяно с моята ОК1 фйслифт 2001г тди asv мотор 110кс забелязвам ,че след гасене на двигателя перките се включват ако запаля мотора те веднага спират да се въртят,гася мотора и отново включват за около 2мин.това го прави при температура на двигателя 90 градуса,колата изобщо не ми грее никога не съм виждал да вдига повече от 90 градуса не ме дразни това но мисля,че не е реално.Преди имах пасат Б5,5 помпа дюза 1,9 тди 116кс но това с перките го нямаше там. Искам да поясня,че всичко по охлаждащата система е наред и всички датчици са замерени когато загрее много колата перките включват нормално и на двете скорости и охлаждат и всичко е 6.Ще съм ви много благодарен да разбера вашите мнения по моят странен но не дразнещ проблем :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би се дължи на това, че като изгасиш температурата се вдига рязко, щото водната помпа не върти. Aма защо спират като запалиш ми е много интересно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:-k може би защото помпата започва отново да върти,ама не вярвам пък да е толкова умна тая шкода

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На една кола (не Шкода) знам че има датчик който мери температурата на въздуха в двигателния отсек. Когато колата е на контакт се взима инфо от датчика на радиатора за темп на антифриза. Когато колата не е на контакт, тогава се взима инфо от точно този датчик дето мери въздуха. Нуждата на този датчик е да защити разни неща когато температурата на въздуха е много висока. Нотмално е температурата на въздуха да се увеличава първоначално след изключване на двигателя. Може при теб на Шкодата да има подобен датчик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

 

Всичко си е наред. И при мен е така. Ако си карал на климатик няма да ти го направи smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

живеем на Тенерифе тук температурите целогодишно не падат под 25 през зимата и достигат 45 градуса през лятото колата е правена за тук купена е от тук не е внос и може би има някаква защита или поне така аз си мисля :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има едно реле за температура на самия радиатор. Преди беше директно, сега не съм сигурен дали не минава през компа. Като отвориш предния капак има жълт триъгълник с предупреждение, че перките могат да се стартират всеки момент. И при мен го има и е нормално. Като запалиш, водната помпа се развърта и охлажда радиатора. По спомен за Фабиите беше до около 10 минути макс това включване. След 10та минута не се включват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

проблемът си продължава преди малко се качих на колата и дадох само на контакт за да измия стъклата за около 1мин изключих от контакт и перките пак се включиха за 2 мин а двигателя е напълно истинал не е работил 4 часа.В понеделник имам час при жичкаджия дано да отстрани проблема,че вече се дразня :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен вчера за първи път ми се случи след като изгася мотора - перките продължават да работят. Пътувах на климатик постоянно. Отдавам го на голямата горещина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.