Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Генерация.


Recommended Posts

Здравейте колеги , иска ми се да отпуша малко Шкодичката и за това реших да и сменя генерацията с спортна. Понеже не съм много наясно, искам да ви питам за мнение, дали то каква генерация , дали то за доверен сервиз, където ще могат да ме насочат към това което ми трябва. Кое е по-добре цялостна спортна генерация , или гърнетата да бъде заменено с тръба с по голям размер.

 

Става въпрос за Фабиа 2 преди фейса 1.4 МПИ 86 к.с 16V. Също така искам да попитам и за изпускателен колекотор, има ли смисъл той да се пипа , и от каде може да се закупи/поръча.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Звук smile001

 

Мда... има го и в друга една тема това нещо... Само ще можеш да правиш, както пернишките голфове правят по затворените паркинги - разпищяват алармите след тях...

 

Та, тунинг с малко пари - не ста'а, май...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никъде не съм споменавал думата пари :) но все от някаде трябва да се започне :) нямам намерения а и не мога от този двигател да правя бегачка , но може да се подобри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

roodnb това дето си го мислиш, я ще докара една конска сила, я не. И вместо да си пишем глупости, иди в Крафт и питай колко ще ти струва една генерация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никъде не съм споменавал думата пари :) но все от някаде трябва да се започне :) нямам намерения а и не мога от този двигател да правя бегачка , но може да се подобри.

 

Не е въпроса в парите. Тоя мотор не е за тая работа. Каквото може да даде - го прави, няма накъде повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то повече винаги може. Друг е въпроса дали има смисъл.

 

Аз знам и една доработка на дросела дето ще направи колата значително по- пъргава, ама ако споделя си мисля, че ще ме осмеете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то повече винаги може. Друг е въпроса дали има смисъл.

 

Аз знам и една доработка на дросела дето ще направи колата значително по- пъргава, ама ако споделя си мисля, че ще ме осмеете.

 

аз съм любопитен , и ще се радвам да споделиш, каква е таз доработка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето това каналче под др. клапа. На инжекциона се прави по малко по- различен начин и има повече изчисления.

 

Общо взето колкото по- голям и мощен е моторът, толкова по- голям ефект има това откъм вървеж и разход.

post-1856-138453391857_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено най-добре се усеща в ниските. Обаче човека, който ми го прави каза, че на 2-ра клапа не се прави.

 

Ето и сайта на изобретателя:

http://gadgetmangroove.com/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и бележка от газоанализатор на Воксхол Вектра 1.8 с тази модификация. Забележете емисиите преди и след.

post-1856-138453391862_thumb.jpg

post-1856-138453391868_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смешно е да се обосновавам за такова явно тъпо нещо.

Послушай човек,който от 1992-ра година преправя карбуратори.Няма как да постъпи повече въздух по този начин в дв.Сечението на клапата е непроменено.Ако се слага по-голяма,може,но обикновено са сметнати според нуждата на двигатела и ако няма други промени -да има възможност двигатела да засмуква повече въздух/увеличаване на оборотите,по-голям ход и или диам.на буталата,разпред вал с по-големи фази,портове на главата и т.н./ дори и от по-гол.клапа няма файда.Виж в колко часа ти отговарям,дано си доволен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама то никъде не е казано, че постъпва повече въздух. Целта е по- добро смесообразуване. ... Тука много спам стана. На някой, ако му е интересно да направя една нова тема, а?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми ок. Не разбирам колкото теб. Щом няма как да стане как така хора от САЩ, Великобритания, Русия, Аржентина, Испания и България( не съм само аз) изпитват един и същи ефект на колите си, като при моята, а колите с тази доработка не са 10 или 20?

 

Това което съм направил, най-накратко е канал под дроселовата клапа, служещ като "акумулатор" на зона със силно разреждане/вакуум/ създадена при движението на буталото от ГМТ до първите 90 градуса от хода му, където стойностите на вакуума са максималлни. При последващото му движение до ДМТ стойностите на разреждане над буталото намаляват, след което то спира и сменя посоката си на движение.Малко преди ДМТ, поради създалата се разлика в подналяганията количеството въздух от канала се освобождава и се насочва към съответният цилиндър, като усилва създадената вече отрицателна вълна до стойности от порядъка на 24-26 in Hg. Какво общо има това с икономия и увеличавне на мощността и въртящия момент? "Закона за идеалния газ" или още наричан "Закон за постоянна температура и налягане" гласи следното: за да се определи степента на изпарение е нужно да се отчете не само относителното количество вложена топлина/температурата/, но и относителното налягане на течноста. Защото бензина е течност нали, също като водата? А при по-ниски налягания е нужна по-малко вложена топлина за изпарението /промяната на агрегатното състояние/ на дадена течност. Въпросният канал използва точно този закон за да се постигне забележително намаляване на разхода на гориво. Причината за това е, че той не действа върху горивото/увеличаването на температурата на горивото е немислимо при съвременните горивни системи/, а увеличава значително стойностите на вакуума във всмукателния колектор, позволявайки дори почти всички компютри /ECU/ да приемат тази модификация. И не забравяйте, главната полза от тази модификация е че позволява по-голяма част от горивото да се смеси с въздуха и респективно да бъде превърнато в горивната камера в повече полезна работа, а не да излиза през изпускателния тракт под формата на неизгорели газове. А по-доброто изгаряне автоматично означава по-голямо налягане върху челото на буталото и следователно по-голям момент върху мотовилковата шийка на коляновия вал и всичко останало по веригата.

 

А това пак ли ще кажеш, че няма как да стане?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично мнение - измишльотина smile049 Инженери мислят карбураторите от 100 години. Имат лаборатории и тестват. И изведнъж някой в домашни условия хваща и чудо! Вдига мощността, сваля разхода, оправя икономията и ... почва да връща гориво smile091

 

... а увеличава значително стойностите на вакуума във всмукателния колектор, позволявайки дори почти всички компютри /ECU/ да приемат тази модификация.

 

Само да спомена, че вакуума се определя от положението на дроселовата клапа.

 

Ефекта на по-чувствителната газ, според мен, идва от факта, че така "изрязан" карбуратора допуска повече въздух при леко отваряне на клапата. В резултат изкуствено се симулира ефекта на по-чувствителен педал, т.е. все едно си натиснал повече. Но това по никакъв начин не смятам, че се отразява на смесообразуването.

 

Не твърдя, че расъжденията ми са 100% вярни или че съм прав smile049 Просто съм скептик и не вярвам в чудеса smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вдига мощността, сваля разхода, оправя икономията и ... почва да връща гориво smile091

 

Както и да е. Точно заради такива изказвания не исках да се обаждам! Трийте ми мненията, аз повече няма да пиша за това!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ееее, стига де! Всичко е в кръга на шегата. Ясно съм написал, че е мое мнение!

 

Пиис smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.