Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Относно моторно масло Motul Specific- 505.01


Recommended Posts

Доколкото знам доста колеги караме колиците си с това масло. Напоследък обаче се чуха доста лоши неща за марката Мотул.

Споделете мнения и факти относно маслото, за да знаем да продължаваме ли да го сипваме или да сменяваме с друга алтернативна марка !!! :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мани,мани! Аз карах с такова от сигурен дилър.

 

То обаче стана както Кока Колата (да ме прощават за антирекламата, но Пепси не пия).

 

В първите години когато навлязоха ударно + рали спорта бяха много добре, сега са....ей така.

 

П.С: Хубава кола, отдавна не съм намирал...Няма я вече онази хубава газировка и големите балончета, когато я налееш в чашата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карах с Unil (505.01), сега съм с Pentosin(Pentosynth HC 5W-40). И с двете нямах проблеми и двете имат одобрението на VW. Смених Унила щото поскъпна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз карам с Yacco марката не много известна но е предпочитана сред състезателите цената е малко по-ниска от Motul но мисля че не му отстъпва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен Fuchs което го продават на Аутоплюс е добре и си е германско. Ама е скъпичко, към 120 лева е 4 кила туба за 5в40 дизела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече 290 000 км само с Castrol magnatek. \:D/ \:D/ \:D/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами и аз карам вече към 50 000 км с Мотул и нямам проблем, затова исках да чуя от колеги какви точно проблеми имат или само са чували за такива...Като цяло от маслото съм доволен-не тракат повдигачи, от смяна до смяна не доливам и т.п...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом си доволен и ако го купуваш от доверен човек нямаш място за притеснение - коментари много. Лошото е, че в БГ все по-друдно се намират качествени неща и високата цена не означава добро качество.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

30 000km с Mobil 1 ESP-Formula. Доставят ми го от Германия :) Не доливам, не ми го харчи, не ми трака силно мотора, зимата се държи добре... 5 литра са 110лв с доставката.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами и аз карам вече към 50 000 км с Мотул и нямам проблем, затова исках да чуя от колеги какви точно проблеми имат или само са чували за такива...Като цяло от маслото съм доволен-не тракат повдигачи, от смяна до смяна не доливам и т.п...

:smt017 И аз съм доволен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като станеш на 100 хилки си отвори двигателя и ще видиш....как няма да се оттече хубаво маслото, а ще останат на места като утайки.....

 

Сега карам с Кастрол/ и към Шел бих се върнал!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако препоръката е към мен, да кажа, че след 7-800 км (живот и здраве) удрям стотарката и колицата си върви и харчи така, както когато беше на 30к. Турбинката през летния период изобщо не я чувам.

Супърба и Мерца също ги храня с Мотул (5-40) и го папкат по-малко от Кастрол или оригиналния лонглайф на МВ. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе то и аз карах с Мотул, докато не дойде време да си сменя вала.

В смисъл, реших да сложа друг ( а не заради проблем) и като си отворих капака.....имаше лека изненада с леко тръгнали 2-3 повдигача и долни черупчести лагери.

 

Сега- това за харченето е много разтегливо понятие. Аз не вярвам....тука някой да си признае (все едно е "прецакан", че колата му стокова си похапва, а това е нормално).

Едно масло (айде , да не е за стокова кола) е нормално към 8-9хилки да изтънее и да вземе малко- 0.200/0.500мл.

 

То и моята не харчеше грам.....

 

Но, пояснете какво значи- не харчи? От смяна на смяна- как. От налят максимум на 15хил. е на средата ли, какво?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно масло (айде , да не е за стокова кола) е нормално към 8-9хилки да изтънее и да вземе малко- 0.200/0.500мл.

 

:smt017

Motul Specific- 505.01 :smt018

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично процедирам така - наливам до максимум. Ако до 10000 км все още съм над минимума - значи колата ми ОК.

 

То днешните коли са си капризни госпожици. На старото магаре, какво съм правил, какво съм струвал - отварям преди известно време капака, обърсвам щеката, бодвам... няма никой :) Излезна чиста! Нито се е оплакало, даже повдигач не е изтракал. Доливам 1 кило и продължавам. Това е кола с която тръгвам през пустинята, с Шкодата - едва ли бих се престрашил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.