Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Малък проблем със 105l


Djidji

Recommended Posts

Здравейте колеги,вече за 2-ри път ми се случва,значи имам 105л и е запазенка на 50 000 км си е,обаче незнам защо лампата за акумулатора винаги свети когато карам по инерция,а спра ли не минат ли 15/20 мин не мога да тръгна тъй като акумулатора е изчерпан и се чува как се мъчи попринцип вече взех да го изключвам като излизам от нея,но ефект никакъв паак го зареждам някои мнение нещо да изкаже как да го опрая този проблем ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти , имаш обективен проблем със зареждането - ниско ти е!

Започва се от замерване на заряда на акумулатора , тест на реле - регулатора ( той упралява и реле за контрол на лампата на

зареждането).

Ако ти е механичен , не го прави - слагай направо електронен! s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А палиш ли лесно?

Не е зле да удариш една товарна вилка на акумулатора , ако е приключил с електродвижещото напрежение си го прави и

този номер , така че вземи на заем читав да отсееш проблема :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Премери дали ти зарежда алтернатора.

Провери нивото на електролита. Премери му гъстотата. При нужда можеш да долееш с дестилирана вода (има я по бензинджийниците) и да му направиш един пълен цикъл на зареждане - ако имаш как - при нисък ампераж за повечко време (моите ги зареждам на 2А за по 12-18 часа).

Ако и това не помогне - пробвай със сигурен акумулатор и ако нямаш проблем - отивай за нова батерия.

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е съчетание от два проблема - Акумулатор пътник и проблем в алтернатора.

Празния ход е нормален, нали? В смисъл, не са много ниски оборотите?

След като лампата гасне, все пак има някакво зареждане. Когато колата се кара, рядко стои на празен ход.

/изключвам кормуването в големите градове/ Това ме навява на мисълта, че акумулатора е заминал.

За светещата лампа, имах същия проблем преди години и се оказа прекъснат плюсов кабел към четките.

Лампата гаснеше над 1000об./мин. Така че, може и да е проблем с четките.

....Започва се от замерване на заряда на акумулатора....
...Не е зле да удариш една товарна вилка на акумулатора...

:smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами да ви кажа честно,акомулаторите който имам са нови и са заредени,но като взема единия и е напълно зареден върти и пали без проблем,м/у другото аз съм от Димитровград,градът е малък и разбирате,че няма кой знае къде да ходя,но когато пусна самата Шкодалинда по инерция и лампата свети,а вчера дори като карах на гас в движение пак светеше.Спрях я на булеварда и до там-не ме ли бутнат не тръгва,а тръгне ли няма грешка върви си,но незнам защо спра ли и не иска повече,няма сила.Иначе оборотите и са леко високи.По скоро е проблем с алтернатора. И ето това не го разбрах- ''Не е зле да удариш една товарна вилка на акумулатора , ако е приключил с електродвижещото напрежение си го прави и

този номер , така че вземи на заем читав да отсееш проблема.''

Благодаря Ви за разбирането :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Близо си до Чирпан. Ако ти се разкарва може да минеш баща ми да я прегледа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акумулатора не се зарежда! Провери бушон 2. Ако вентилатора на парното не ти работи значи бушона е изгорял. Пробва ли с друго реле? Замери ли напрежението на акумулатора? Kогато работи мотора на празен ход на клемите на акумулатора трябва да има напрежение над 13V.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами да ви кажа честно,акомулаторите който имам са нови и са заредени,но като взема единия и е напълно зареден върти и пали без проблем,м/у другото аз съм от Димитровград,градът е малък и разбирате,че няма кой знае къде да ходя,но когато пусна самата Шкодалинда по инерция и лампата свети,а вчера дори като карах на гас в движение пак светеше.Спрях я на булеварда и до там-не ме ли бутнат не тръгва,а тръгне ли няма грешка върви си,но незнам защо спра ли и не иска повече,няма сила.Иначе оборотите и са леко високи.По скоро е проблем с алтернатора. И ето това не го разбрах- ''Не е зле да удариш една товарна вилка на акумулатора , ако е приключил с електродвижещото напрежение си го прави и

този номер , така че вземи на заем читав да отсееш проблема.''

Благодаря Ви за разбирането :)

Та малко конкретика - товарна вилка е уред, с който се измерва стартовия ток на акумулатора и по неговата стойност за конкретните ампер часи се съди дали е годен.

Електродвижещото напрежение на акумулатора не се измерва с обикновен волтметър , то е пропорционално на гъстотата на ел

ектролита - с намаляването и намалява и то.

 

Щом са ти читави акумулаторите - давай по - нататък - мери заряда , на празен ход трябва да е поне 13 Волта, Задномоторните

Шкоди с външен реле - регулатор зареждат на 14 В от 1000 оборота нагоре.

Предпазителите имат склонност към окисляване и съответно лош електрически контакт , така че със парче ситна шкурчицa

зачисти до блясък клемите на гнездото на предпазителя и челата му.( на 2 - ри)

Подобен симптом има при Старите Лади и Жигули - там е като се окисли 10 -ти бушон.

И най -тежката повреда , при която светва/присветва лампата за зареждането е пробил диод от изправителния блок,при нея обаче се сваля , разглабя , диагностицира и съответно отремонтира генератора , така че си намери най добре свестен колега

електичар.

:) s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря,Ви колеги оправи се един майстор и смени бушона и сега всичко е наред,но вчера един моторист нескупосан ми се удари в задната броня .... няма и кой знае какви щети,но някой знае ли горе доло колко пари сттрува една нова или 2-ра ръка ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нова не знам дали е възможно да се намери (поне в България), ако говориш за броня от стария тип.

Втора употреба зависи от продавача и от състоянието на бронята. Като цифра за запазена втора употреба броня около 80 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.