Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Сваляне на парно на Форман


khonza

Recommended Posts

Как се сваля въпросното парно? Искам да стигна до радиатора, но като чета по книгите не ми става много ясно как точно става това. В книгите на Цедрих и Косев пише, че първо трябва да се свали арматурното табло, но не са описали как точно става. В сервизното ръководство озаглавено "Favorit, Forman _demontaz_i_montaz_dvigatel" пише, че парното трябва да се извади откъм двигателния отсег.

Чудя се как ще стане по-безболезнено?!? Ако може някой, занимавал се с това, да хвърли малко светлина ще съм много благодарен smile012

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще вадиш цялата кутия се свалят доста работи - кутия на въздушен филтър , карбуратор , акумулатор , сваля се капака на таблото , развиват се двете гайки на кутията на парното , маркучите , а в купето 2 ботета , които държат лостовете за управление , които се виждат като се погледне от горе , не помня захранването на ключа за вентилатора дали беше на куплунг или се реже жицата и тогаз се измъква цялата кутия ... ако ще вадиш само радиаторчето отвиваш двете гайки на кутията , сваляш акумулатора , маркучите , откачваш жилото на кранчето , махаш гривната на радиаторчето , извърташ леко кутията и леко вадиш на страни радиаторчето ... не знам дали може да се разбере нещо от обяснението ми , но това са нещата , които се махат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако правилно съм разбрал, при сваляне само на радиаторчето, всички манипулации ще са от страната на двигателния отсег? Т. е. няма да пипам нищо по таблото?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако няма дължина на жилата за да мръдне кутията ще ти се наложи да освободиш конзолата с ръчките ... отдавна съм правил таз манипулация и съм забравил как го свалях , но поне не се сваля карбуратора , а само кутията на филтъра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Два пъти ми се налага да свалям кутията на парното . Да споделя как процедирам : Разкачам акумулатора и го бутам встрани , свалям маркучите от крана .Махам въздушния филтър и отвивам двете гайки отпред на кутията . На арматурното табло свалям средната конзола с четрите копчета ..отвивам двете рапидки отгоре на жилата , копчето за вентилатора е на букса . При ваденето един отпред придърпва кутията ,а от към купето трябва някой да насочва жилата ,защото като не се свали карбуратора кутията излиза малко със зор ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, значи основните манипулации са отвън. Благодаря за бързите отговори. Дано ми остане време уикенда да я помъча...

 

При ваденето един отпред придърпва кутията ,а от към купето трябва някой да насочва жилата ,защото като не се свали карбуратора кутията излиза малко със зор ...

 

Излизането със зор малко ме плаши smile048 , защото си представям как ще е слагането... ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се притеснявай .Един път изкараш ли я после ще знаеш как да маневрираш . Карбуратора наистина ще ти пречи ,както и едно от рамената на чистачките ....но аз така си я свалям .

п.п. забравих да спомена ,че преди да извадя кутията махам и вентилатора на радиаторчето .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Най-накрая ми остана време да го сваля. В общи линии нищо различно от това, което казахте. Процедирах по следния начин:

- източих охладителната течност;

- свалих конзолата с четирите копчета на таблото;

- отвих двата винта, които държат ключа за степените на вентилатора и ръчките за жилата;

- откачих куплунга на ключа на вентилатора;

- свалих акумулатора;

- откачих маркучите от радиаторчето;

- свалих кутията на филтъра;

- отвих двете гайки на кутията към купето;

- свалих конзолата за чистачките, барабар с моторчето (наложи се, защото доста зор щях да видя да го вадя без да я махам, понеже бях сам);

- извадих направо цялата кутия на парното.

 

Много лесно излезе, нямаше никакви ядове. Надявам се така и да влезе ... :-k :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.