Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

ПТП с шкода фелиция


jenkarche

Recommended Posts

Здравейте в четвъртък сутринта се ударих със Шкодата. Резултата е:счупена броня,фарове,мигачи,средна долна и горна престилка, изкривен ляв рог (изгнил е и ми казаха да взема друг,иначе може да се изправи),радиатор,ляв калник,излязла лява полуоска.Та мисълта ми е има ли смисъл да я правя или да си взема друга.Колебанието ми идва от това,че тази кола съм я взел преди 3 месеца и вървеше адски много до 120 (тва сигурно и беше макс скорост) много икономична на гас,стегната беше много (само един къс накрайник от дясно имах за смяна) маслото и всички филтри и бях сменил.Та ако взема друга не се знае дали ще е толкова запазена като тази и дали ще гори толкова малко на дълго на гас като не съм дигал повече от 80 ми е горяла 5/100 а когато съм я понастъпвал до 100 6/100 иначе междуселко 6,5-7/100.Това е най-икономичната кола която съм карал и мисля,че няма да намеря друга такава и затова мисля да си я правя нищо,че за тези пари мога да си взема друга,но все пак иска да чуя и вашето мнение.Благодаря ви!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хъх,Е как запазена и стегната ....пък рога изгнил бре ....явно не е баш за оправяне.

А газовата можеш да си я свалиш и да се сложи на новата.

Прекалено много средства ще глътне според мен.За мен не си струва.Търси подобна да си вземеш ....тъкмо от старата ще имаш за резервни части и следващите 6-7г няма да имаш грижи .......ако се постараеш да няма повече ПТП-та,разбира се smile096

 

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами това е единственото нещо по нея,което беше изгнило естествено и калника.А за ПТП-то беше виновна една огромна дупка и пясъкът,с който тук запълват дупките и след като беше валяло дъжд представете си каква пързалка е.Стегната е шото нищо не потропваше и нямаше никаде гнило освен на десния рог и калник.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проучи колко ще ти излезе ремонта и щом колата е добра си прецени сам колко си струва да инвестираш в нея. Иначе максималната скорост е около 160.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли ще се разминеш само с описаните части.Извинявай,че те отчайвам,но когато се разхвърля,като нищо ще излезе и още нещо.Според мен всички части плюс майсторлъка ще ти прехвърли 700-800лв по моя преценка.

Поне за моята не бих налял толкова пари,а и да знам после че е удряна и със заварян рог smile011 Ти си знаеш де,успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....Та мисълта ми е има ли смисъл да я правя или да си взема друга....Това е най-икономичната кола която съм карал и мисля,че няма да намеря друга такава и затова мисля да си я правя нищо,че за тези пари мога да си взема друга,но все пак иска да чуя и вашето мнение.Благодаря ви!

Вземи си друга. Слагаш двигателя от твоята бивша и става същия автомобил.

Пък, покарай я, може да те изненада с още по-добри качества.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При такъв удар не си струва ремонтът за толкова евтин автомобил. Частите и трудът ще ти излезнат колкото една "нова" Фела.

Ако си вземеш друга ще имаш половин кола за резервни части и цяло купе за Надин - ще компенсираш частично загубите. А и Жоро е прав - прехвърляш си мотора (и газовата) и си караш същата "резачка".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегите ти го казаха, ако се страхуваш че няма да е толкова икономична другата, си прехвърляш мотора и газовата и си ти. Иначе и според мен изобщо не си залужава да се прави, много пари, много време и накрая нали знаеш пак си остава правена работа... Взимай друга smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

viewtopic.php?f=14&t=28100 - ето ти вариант. Тази така или иначе е прегрявана - вместо да я поправяшй мяташ твоето моторче и "Дим да ме няма"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не гореше точно 5 на 100,но като тръгна от Белица за Благоевград с яко настъпване щото бързах за изпит,а от там вече по леко до 80 10,60 лв. гас,тва за 147 км.Иначе междуградско си гори около 7 с леко каране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Иначе междуградско си гори около 7 с леко каране.
Т.е. колкото повечето от тоз модел, с тоз мотор и с такова подаване на горивна смес. Lorgus ми е свидетел. Люлин, Шел-Долни Богров, Соколски манастир, Междене, Соколски манастир, Габрово = 300 км => 21,9 л газ.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Иначе междуградско си гори около 7 с леко каране.
Т.е. колкото повечето от тоз модел, с тоз мотор и с такова подаване на горивна смес. Lorgus ми е свидетел. Люлин, Шел-Долни Богров, Соколски манастир, Междене, Соколски манастир, Габрово = 300 км => 21,9 л газ.

И малко джиткане по поляната на Соколския пропусна :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.