Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Честито :( проблем


katilarium

Recommended Posts

Малко тъп въпрос :D

като застанеш отпред срещу двигателя,от коя страна се пада първи цилиндър :roll:

Не е тъп въпроса. :D

Първи цилиндър на всички Шкодови долновалови мотори е откъм делкото ( или ангренажната верига).

Защото има и мотори , на които цилиндрите се броят в обратен ред! s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако веригата е зацепена според предписанията (12 оси между белезите) няма нужда от презацепване ... само врътни делкото някой и друг зъб и не рови повече :smt034

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако веригата е зацепена според предписанията (12 оси между белезите) няма нужда от презацепване ... само врътни делкото някой и друг зъб и не рови повече :smt034
Така е! :smt017
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да докладвам smile056

 

Та значи де отидохте чак веригата намесихте ....не съм отварял двигателя бре,само бях измъкнал делкото от ....ъъъъ...ми то не е шлици,ами са си зъбки.Беше ми се сторило,че съм мръднал зъб,но не.Всъщност умишлено исках да преместя със един зъб,щото вакуум-регулатора оставаше на майната си,та си казах -така и така "бъзикам тука радиото",чекай и това да оправя и да го врътна малко тоз вакуум-регулатор.

Сега отговор защо беше извадено делкото чак от зъбите - защото от по горното зацепване не излезе.Защо ли - ами защото,шайба която е между корпуса и ...ъъъъ...двузъбия ексцентрик ....една такава вълнообразна шайба се беше раздърпала и придобила елипсовидна форма.Така си е прорязала лек улей в междинната част(удължителя)на делкото и се е заклинила.При раделянето на двете части,незнаино защо(щото нали уж масло облива там я) имаше ръждаво и клей,и при опит да се завърти "ротора" на делкото на ръка се получаваше движение на пресекулки.Но и това не беше проблема за нестабилната работа на колата.Проблема,както вече споменах,беше бобинката в делкото(последно съм я купувал за 26 лв smile150 ).Старата беше изгоряла и подмених с друга.Е,друга,ама не и нова,хихи.Та е била скоростно ремонтирана и кабелчето и е удължавано,колкото да отбие номера.А знаем,че единия извод екранира другия,а при удължението не беше така :oops: и е давало смущения.Е,снощи си седнах и презапоих хубавия кабел от изгорялата на здравата бобинка,днес монтирах и още не бях вкарал ключа до края и запали.Сега си е оса smile152

 

Успех и наздраве :smt030

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да докладвам smile056

 

Та значи де отидохте чак веригата намесихте ....не съм отварял двигателя бре,само бях измъкнал делкото от ....ъъъъ...ми то не е шлици,ами са си зъбки.Беше ми се сторило,че съм мръднал зъб,но не.Всъщност умишлено исках да преместя със един зъб,щото вакуум-регулатора оставаше на майната си,та си казах -така и така "бъзикам тука радиото",чекай и това да оправя и да го врътна малко тоз вакуум-регулатор.

Сега отговор защо беше извадено делкото чак от зъбите - защото от по горното зацепване не излезе.Защо ли - ами защото,шайба която е между корпуса и ...ъъъъ...двузъбия ексцентрик ....една такава вълнообразна шайба се беше раздърпала и придобила елипсовидна форма.Така си е прорязала лек улей в междинната част(удължителя)на делкото и се е заклинила.При раделянето на двете части,незнаино защо(щото нали уж масло облива там я) имаше ръждаво и клей,и при опит да се завърти "ротора" на делкото на ръка се получаваше движение на пресекулки.Но и това не беше проблема за нестабилната работа на колата.Проблема,както вече споменах,беше бобинката в делкото(последно съм я купувал за 26 лв smile150 ).Старата беше изгоряла и подмених с друга.Е,друга,ама не и нова,хихи.Та е била скоростно ремонтирана и кабелчето и е удължавано,колкото да отбие номера.А знаем,че единия извод екранира другия,а при удължението не беше така :oops: и е давало смущения.Е,снощи си седнах и презапоих хубариантавия кабел от изгорялата на здравата бобинка,днес монтирах и още не бях вкарал ключа до края и запали.Сега си е оса smile152

 

Успех и наздраве :smt030

Хаирлия да е , наистина ти разглобихме мотора виртуално...

За датчика - по- добрия и по - сигурен вариант от датчика на Хол.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.