Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Честито :( проблем


katilarium

Recommended Posts

Изненада ме моята кочинка

След валежи,без да е карана(престой пред блока),последващ ден - слънчев ....следобеда се качвам и следва къс маршрут(3 км).На обратно забелязах,че стрелката на оборотомера подскача.На празен ход от 800 скача до 1 200 за миг и пак пада.След 2 дни(хубаво време) пак същия маршрут,но запали доста трудно ....не обърнах внимание дали пак подскачаше оборотомера.Качвам се да се връщам,запали,зачуди се малко ....и угасна.При опит за запалване,не поиска,но бях на наклон и я пуснах по инерция и запалих на скорост.Видя ми се,че оборотомера пак подскача и се върнах на баира и загасих.При опит да запаля,отказа.Преди валежите погледнах антифриза и с учудване установих,че казанчето е празно ...долях вода :oops: ,но ми се видя че взема много - около1,5 литра.Казвам за водата,защото ме обля студена пот да не би да е гарнитурата на главата ....погледнах казанчето за водата и нивото не е мръднало,но и не съм я карал(някви 10км от доливането),погледнах и маслото :oops: абе аха да е пресечено,аха да не е ...не успях да го преценя щото я бях въртял на стартер и изминати 400-500м.Запалих я след отвиване и зачистване на свещи,но пак с доста въртене.

Та обобщено:почти невъзможно запалване и подскачане на оборотомера на празен ход от 800 на 1 200,като се усеща претрисане и понякое време се предаде и угасва.

Какво ли е ?Спирам се на комутатор или гарнитура.Но при гарнитура има ли ги тези скокове в оборотомера :roll:

Зимата не е имала проблем ...от към комутатор...паля и заминавам ....дали сега му е дощло времето,ако е той

Казвайте дали има и друго за съмнение,че да знам кво да проверявам smile012

Хах,сега се сетих че може и да е ел.жигльора на карба,че той малко бъгав моя ....но скоро не се бе обаждал smile049

 

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом ти поскача оборотомера се насочи към комутатора - може да е глътнал вода.Огледай дистрибуторната капачка отвътре за конденз и не на последно място централния високоволтов кабел от бобината до дистрибутора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да не правя нова тема искам да питам нещо като офтопик. Онзи ден забелязах, че шкодата ми е изхвърлила капачката на мотора за маслото ](*,) погледна бая беше омазано и също от вътрешната страна на предния капак. Забърсах сичко, дръпнах щеката на истинал мотор, нивото не е мръднало. Лошото е, че бях забелязал отпред на маската едно кафеникаво такова и си мислех, че е някой си е разлял кафето без да иска или нарочно ... и на 2рия или 3тия ден чак отворих и гледам, капачка няма доло при радиоатора се беше заклещила. И така съм я карал сигурно 2-3 дена smile091

Та да си мина на питането: тъй ми е за смяна гарнитурата на главата и духа, след като дигне малко температура над нормалната и започва да изхвърля през капачката дето доливам.. възможно ли е да е почнало да духа и на друго място в случая като ми беше изкочила капачката (тапата) за маслото на двигатела .. ? :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени си уплътнението на капачката. Почти съм сигурен, че е хлабаво.

 

Не знам, ама бая налягане има поне така си мисля, защото чак отпред на маската има масло, както и вътре до динамото, делкото .. всичко е леш. Мерси за съвета

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам, ама бая налягане има поне така си мисля, защото чак отпред на маската има масло, както и вътре до динамото, делкото .. всичко е леш. Мерси за съвета

Радвай се! Имаш хубаво мазане горе на клапаните. Като падне налягането на маслото, тогава можеш да се притесняваш.

Иначе от капачката духа и това са картерни газове. Виж профилактично да не е запушен отдушника

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мхм.. и баща ми същото ми каза, ама да се допитам и до вас за всеки случай, щото малко или много е притеснително. Другата седмица ще е карам за смяна на гарнитурата, че вече не може да се отлага в това топло време хвърля вода с антифриз яко ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я спамерите да ги глобя с по една бира :mrgreen:

 

Пфюююххх,отървах кожата smile056

Бойствено настроен днес вдигнах капака и си викам "Ше се оправяме,няма как" ,хехе.Е да ама от де да почна -той комутатора трудно моеш го хванеш,а за гарнитура .....е чак толкоз нямах желание да се оправяме точно днес,хаха.

Пообслужих делкото,поизтрих дистрибуторната капачка(дооооооста прашясала),забърсах високоволтовите кабели(от праха по тех става нещо като клей).Както знаем праха става проводник като абсорбира влага и може да се получат утечки.Издърпах гумения предпазител на комутатора(ако случайно има влага да изсъхне - времето беше слънчево,че се не трае ...все на бира избива,хехе),забелязах че май помръдна и позатехнах болтовете,които го държат за ботуша.Знаем че слабата връзка прави проблеми и дори води до изгаряне на самия комутатор.

Сега проблеми няма smile152 .Извода:абе водете ги тез коли на автомивка де,кво се скръндзеете за 10-20 кинта,хихи ...всяка техника си иска обслужването и поддържана чиста!!!

 

Тъй като беше следобед(неделя) и докато чаках да стане по-прилично време,че да не дразня комшиите с форсирания,си закачих и километража,че последния път нещо бързах и му бях теглил една нашенска.Да де,ама дали от дългото време стоящ неизползваем,сега всякаш ...ъъъъ ....лагва.Забавено вдигане при ускоряване и забавено падане при намаляване.Дали ще се оправи,след като се покара малко,или си е някакъв проблем?Не че ми е притрябвал де :mrgreen:

 

решен ми е проблема,може да се запише в заглавието на темата,но не знам как.Модераторите,ако имат желание,да го отразят.

 

Успех и бързо справяне с авариите,а ако може 'ич да не се появяват,още по-добре

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне по това, което чета дотук, проблема ще се окаже влагата - и понеже тея дни е относително топло и сухо, дистрибуторната капачка на колегата е изсъхнала. А и той е позабърсал тук там жичките и контактите.

Радвам се, че се е оправила колицата

Късмет и безаварийно :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така.Мизерията беше проблема.От дългото сухо време се бепе запрашила доста (ми нямам кори под двигателя,а и да има ...праха си е прах),последваха порои и влага,праха абсорбира влагата и става проводим.Налице са утечки от които страда електрониката и ето ти проблеми.И аз нали съм си търтей,само знам да карам ....кат за по-лесно и се видях в приключение smile004 .Е,идва денят,в който требе да се запретнат ръкави и да се почисти и обслужи всичко,за да работи както си трябва и безотказно.Извода го виж в горния ми пост smile056 .Този път се разминах само с труд,но другия не се знае ....може да имам и финансови последици smile096

 

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изненада ме моята кочинка

След валежи,без да е карана(престой пред блока),последващ ден - слънчев ....следобеда се качвам и следва къс маршрут(3 км).На обратно забелязах,че стрелката на оборотомера подскача.На празен ход от 800 скача до 1 200 за миг и пак пада.След 2 дни(хубаво време) пак същия маршрут,но запали доста трудно ....не обърнах внимание дали пак подскачаше оборотомера.Качвам се да се връщам,запали,зачуди се малко ....и угасна.При опит за запалване,не поиска,но бях на наклон и я пуснах по инерция и запалих на скорост.Видя ми се,че оборотомера пак подскача и се върнах на баира и загасих.При опит да запаля,отказа.Преди валежите погледнах антифриза и с учудване установих,че казанчето е празно ...долях вода :oops: ,но ми се видя че взема много - около1,5 литра.Казвам за водата,защото ме обля студена пот да не би да е гарнитурата на главата ....погледнах казанчето за водата и нивото не е мръднало,но и не съм я карал(някви 10км от доливането),погледнах и маслото :oops: абе аха да е пресечено,аха да не е ...не успях да го преценя щото я бях въртял на стартер и изминати 400-500м.Запалих я след отвиване и зачистване на свещи,но пак с доста въртене.

Та обобщено:почти невъзможно запалване и подскачане на оборотомера на празен ход от 800 на 1 200,като се усеща претрисане и понякое време се предаде и угасва.

Какво ли е ?Спирам се на комутатор или гарнитура.Но при гарнитура има ли ги тези скокове в оборотомера :roll:

Зимата не е имала проблем ...от към комутатор...паля и заминавам ....дали сега му е дощло времето,ако е той

Казвайте дали има и друго за съмнение,че да знам кво да проверявам

Хах,сега се сетих че може и да е ел.жигльора на карба,че той малко бъгав моя ....но скоро не се бе обаждал smile049

 

Успех

 

Комутатор е това и моята така правеше и не знаех какво е, чак след като за малко не ме остави на път разбрах. :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Комутатор е това и моята така правеше и не знаех какво е, чак след като за малко не ме остави на път разбрах. :evil:

 

Абе може и временно да се е закрепил и да ме е заблудил де ...не го отписвам като вариянт.

Днес в комшийска приказка стана дума и единият даде един съвет,относно комутатора:"Направи ли ти проблем,откачи за минута-две едната клема от акумулатора" .Има ли нещо вярно в това или са просто махленски легенди :roll:

Иначе има някакъв резервен да се търкаля в багажника и все ще го пробвам дали е читав .....и така вече две години,ама се успокоявам,че все пак има нещо в тоз багажник smile049 .Та надеждата крепи човека smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С откачане на акумулатора не става. Иначе той така прави, първо си показва рогата после уж се оправя и накрая спира рязко или пали по много малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя проблем с маслото (където съм описал по - горе) е решен smile152 Минах само с 2лв смених гуменото пръстенче на капачката, уплътнението.. сега остана гарнитурата на главата и в събота е карам на доктора :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:smt017 И като я излекуваш да не вземеш да я продадеш! С парите, които ще й вземеш макс. 10 дена на море с гаджето. Тия коли са си вечно наши :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно си прав, колега, размислих вече и след този ремонт не мисля да е продавам. Нито парите, които ще и взема ще са изгодни за мен, нито ще си намеря някоя толкова здрава, икономична, лесно поддържаща се кола за тия пари :mrgreen:

Skoda forever ! s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уфф , не ми се спами , ама да ти кажа честно след 15 години с Формана съм с променливо мнение ... докато я гледам как изтича на паркинга във вид на железни окиси много я мразя , но като се кача да се возя и цъфва една 24 каратова усмивка на лицето ми , но като цяло в тоз динамичен свят напоследък лежането под колата се оказва загуба на време smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с тебе, ама да ти кажа от времето, от което е притежавам не е мръднала. Има тук таме някоя съвсем лека ръждичка, което не бие на око и даже не е никакъв фактор на " забележка " . По нея не съм барал почти нищо, само консумативи и с времето неща, които трябва да се заменят, знаеш как е няма какво да ти обеснявам. За пореден път ще кажа, че ако не бях с нея а с друга, при тоя напън който понякога е виждала при мен (понякога и по-често) , друга кола нямаше да издържи без да и стане нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Ексклузивно влючване smile048

 

Проблемът пак се прояви и за щастие този път успях да го хвана - оказа се проблемна бобинка(тази в делкото)

Все още не съм пробвал с новата,но старата със сигурност е сдала багажа.

Интересното е каква е била причината за изгарянето и ....така и не ми идва обяснение.Още повече,че не сдъхна от раз,ами на някакви пресекулки.Надявах се да е нещо по екранирания кабел,но уви ...самата бобинка си е.

Колата не е събрана,защото имам мерак да обслужа делкото как си трябва,че да не го мисля поне година две.

За инфо - показанията от мултицета за здрава бобинка при мен е 3.25к Ом

 

Утре ще си осмисля денят с биричка,занимавка с делкото и ровичкане под капака smile092

 

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси досадата съм ......но пак съм аз smile092

 

Имам питане,щото ми излезна бонус занимавка покрай това делко.

Та въпроса - При изместени 2(два) зъба от зацепването на делкото,какво се случва с клапаните - те объркват ли се(да де,те самите нищо им няма -разминава ли им се работата с поредността на ел.системата).

:lol: Не,не,не питайте защо чак от там съм измъкнал делкото - имаше си причина.

Подскажете лесен начин за правилно фиксиране и зацепване - нишанчета нещо smile021

Дано съм ви хванал все още будни,че ако много е осрана работата,да имам вече отговорите и да се мятам от сабале

 

 

Успех и наздраве :smt030

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси досадата съм ......но пак съм аз smile092

 

Имам питане,щото ми излезна бонус занимавка покрай това делко.

Та въпроса - При изместени 2(два) зъба от зацепването на делкото,какво се случва с клапаните - те объркват ли се(да де,те самите нищо им няма -разминава ли им се работата с поредността на ел.системата).

:lol: Не,не,не питайте защо чак от там съм измъкнал делкото - имаше си причина.

Подскажете лесен начин за правилно фиксиране и зацепване - нишанчета нещо smile021

Дано съм ви хванал все още будни,че ако много е осрана работата,да имам вече отговорите и да се мятам от сабале

 

 

Успех и наздраве :smt030

Развинтваш свеща на 1 - ви цилиндър

Включваш на 5 - та предавка и с помоща на приятел / колега побутвате бавно колата , като същевременно следиш с индикатор от

рода на отверка буталото на 1 - ви цилиндър да дойде в горна мъртва точка.( крайно горно положение)

След това зацепваш делкото , като следиш палеца да сочи с тоководещата си клема 1 - ви цилиндър на дистрибуторната капачка

Ако няма други бъгове , трябва да запали ...ще ти остане да си дооформиш центровката

Ако не се чувстваш подготвен , не рискувай.

Успех! s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Развинтваш свеща на 1 - ви цилиндър

Включваш на 5 - та предавка и с помоща на приятел / колега побутвате бавно колата , като същевременно следиш с индикатор от

рода на отверка буталото на 1 - ви цилиндър да дойде в горна мъртва точка.( крайно горно положение)

След това зацепваш делкото , като следиш палеца да сочи с тоководещата си клема 1 - ви цилиндър на дистрибуторната капачка

Ако няма други бъгове , трябва да запали ...ще ти остане да си дооформиш центровката

Ако не се чувстваш подготвен , не рискувай.

Успех! s_flag

 

Аааа,това го знам аз.Тяколата си запали,но някак нестабилно си трака ....затова заключавам,че съм мръднал едно зъбче.

За нишанчетата - на скорост с побутване ....абе за нещо по-лесничко ми беше мисълта .. .така,калпазанско,кат за мене smile048 .С две думи -знам как да се справя ...но ми бръмнала главата,а се загнезди мисълта как се отразява всичко това на работата на клапаните .....от тях ли идва неравномерната работа,когато е прескочен зъб(работата на клапаните е в синхрон с работата на буталата,но се разминава с работата на свещите :-k ,така ли е)

Ще се зачета в книжнината,но да ми мине главата - сега имах нужда от готов отговор.Благодаря.

 

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси досадата съм ......но пак съм аз smile092

 

Имам питане,щото ми излезна бонус занимавка покрай това делко.

Та въпроса - При изместени 2(два) зъба от зацепването на делкото,какво се случва с клапаните - те объркват ли се(да де,те самите нищо им няма -разминава ли им се работата с поредността на ел.системата).

:lol: Не,не,не питайте защо чак от там съм измъкнал делкото - имаше си причина.

Подскажете лесен начин за правилно фиксиране и зацепване - нишанчета нещо smile021

Дано съм ви хванал все още будни,че ако много е осрана работата,да имам вече отговорите и да се мятам от сабале

 

 

Успех и наздраве :smt030

Развинтваш свеща на 1 - ви цилиндър

Включваш на 5 - та предавка и с помоща на приятел / колега побутвате бавно колата , като същевременно следиш с индикатор от

рода на отверка буталото на 1 - ви цилиндър да дойде в горна мъртва точка.( крайно горно положение)

След това зацепваш делкото , като следиш палеца да сочи с тоководещата си клема 1 - ви цилиндър на дистрибуторната капачка

Ако няма други бъгове , трябва да запали ...ще ти остане да си дооформиш центровката

Ако не се чувстваш подготвен , не рискувай.

Успех! s_flag

Така е!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.