Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

проблем с тоците по фабия 2


vasilmm

Recommended Posts

Здравейте колеги.Тая мойта не спира да ми лази по нервите.Работата е следната...днес я оставям пред нас,всичко е ок!...оправям се за бързо и след 30 мин излизам,качвам се ,въртя ключа и оп...загасаха всички лампи и това е,викам си ясно клемата се е разхлабила пак..да ама не...натегнах я нищо,викам акумулатора ще да е,смених и него но проблема остана...поизчистих клемата от окиса(беше доста)отново я завих и пак нищо :? Сложих 3-ти акумулатор,пак нищо...викнах един приятел подаде ток и на секундата запали,викам явно е от акумулаторите...подкарах я и се почна,таблото изгасна,почнаха да мигат АБС,(!),АИРБАГ,и като в комплект с това и звукова сигнализация,а светлините по колата примигигваха!...покарах я така викам да зареди малко,но не! продължи си така,като с пускането на всеки нов консуматор на ток,изпищяваше!За капак на всичко ми светна лампата и за хидравликата и тя изчезна.Моля някой ако се е сблъсквал с подобрен проблем да сподели,че даже и до сервиз не мога да я закарам.

Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отивай да ти правят диагностика /ако все още може/ явно имаш сноп с окъсени кабели или компютъра е отишъл

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес викнах майстор,закачи лаптопа,изчисти грешките,но уви..има няква гадна отечка,цял де се мъчих и не можах да я намеря..утре следва продължение :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не ти трябва компютър,а мултицет. Включи го на амперметър и виж след акумулатора каква ти е консумацията. Ако има по-голяма от 20 милиампера (когато колата е в покой и няма включени консуматори), започни да откачаш захранванията на консуматорите,по метода на изключването.Най-лесно ще ти бъде от бушоните.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Отечката е доста към 200-300мили ам/ч :roll: Тъй като от бушоните не мога да хвана нищо,почнах да разкачам и да меря.До момента само е установено че е от силовия кабел който е към купето,до самото купе кабела е здрав,но от там нататък какво става :-k така и нямах време да разглобя таблото.Възможно ли е да е от някое реле?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай да изключиш радиото и пак премери консумацията при затворени врати след минута време !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.