Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Пресветване на лампата за масло на Фелиция 1.3 мпи


krsgogo

Recommended Posts

Здравейте колеги имам следния проблем,при нормално загряла кола на празен ход на двигателя лампата за маслото пресветва отвреме на време.Маслото е сменено преди 900 км с Шел Хеликс 15W40.Това е на новата Фелиция,акто точих старото масло беше като катран.Най вероятно небеше сменяно от доста време.Моите предположения са за зацапан смукател на маслената помпа,клапана за налягането на маслото,или датчика.Двайте идеи какво може да е това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени първо датчика за маслото и после похаби това масло и филтъра (ако не се оправи) за да промиеш мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То маслото е пътник изглежда като на 5000км,поради тази причина питам за мнението ви.Като го сменям да отварям ли картера да гледам какво е положението там.Другата ми идея е го промия с нещо,но с какво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има си добавки, които се използват при смяна на маслото. Моторът работи малко със старото масло и добавката и след това се източва. Ползвал съм Вюрт и съм доволен. А маслото Шел лично аз смятам, че не е за препоръчване. Пред тези, които не смятат, че всичките масла са еднакви, бих изложил предпочитанията си към Кастрол. Имам 120-ка на 200 х.км. без ремонт и все още работи добре. Карам я с Кастрол. Мисля, че би следвало да ползваш 10/40. Добре е накрая да се завие манометър и да се види какво става

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отварях картера и там беше ужас цедката на маслената помпабеше замазана.Сед обилно промиване на всичко засега е наред.Досега другите съм ги карал с Шел 15W40 и несъм имал проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Талянките страдат от това заболяване , ама па чак да запуши всмукателя на помпата ... явно е била в доста напреднал стадии .

Колкото до маслото , подкрепям колегата ... аз от близо 7 години не купувам минерално масло и не знам дали си втълпявам , ама от тогава колите ми вътят лесно зимата при студен старт , а като започне да го гори сменям гумички , че са по евтини от добавките :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди на един опел кадет ми сложиха полусинтетично и му се разчукаха повдигачите на клапаните при студен двигател,не е фатално но е неприятно,къде ли не ходих при разни измислени майстори на спорта да питам :lol: ,никой смислено нищо не каза,всеки вика ремонт,накрая един читав излезна и вика, по старите коли ги дават с минерално масло да се карат,но щом колегата е слагал на Формана синтетика,значи са пригодени за такова

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво значи пригодена ?... в техническата документация има препоръки за всяка течност и съответно пише , че за различните климатични условия се препоръчват различни масла съответно , а това , че никой не се е сетил да свали помпичките на хидравличните повдигачи на Кадета и да ги промие заедно с маслената магистрала на главата е друга бира , но при наще не е така ... клапаните са регулируеми и в зависимост от желанието на тоз дет ги регулира може и да не тракат , а може и да прегарят smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То маслото беше страшно,все бях виждал мръсно масло но такова нещо небях виждал.Имам чувството че небеше сменяно наистина откакто е писано последно в сервизната книжка.Бегачката беше пускал една тема за един мотор на който небеше сменяно маслото,ако сещаш занея беше нещо подобно вътрe.Мале колко нещо написах от телефона. smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Ще си позволя да ползвам темата на колегата - просто и при мен възникна същия проблем с лампата на маслото.

След консултация с г-н Модератора - The Best Forman (мерси Гена) - се стигна до следните предстоящи процедури:

1. Наливане на почистваща добавка в маслото - на 9000 километа е - Statoil Superway 10W40 Semi synthetic

2. Отваряне на картер - промиване, почистване на цедка - като цяло излъскване.

3. Смяна на биелни лагери

4. Сваляне на капак на клапани и почистване на "саждите"

5. Смяна на датчик за маслото

6. Отваряне и почистване на дроселна клапа

7. Смяна на маслен филтър (ефтинджан) и зареждане с евтино масълце

8. След 1000-1500 км - смяна на маслен филтър (Mann) и зареждане с масло Q8 (пак 10W40 полусинтетика)

 

Дотук нещата са ми ясни, но има някои за които имам въпроси:

1. Препоръчаха ми промиване на цилиндрите с газ за горене - върши ли работа?

2. Също така ме съветват, да не сменям само един път маслото, 2-3 пъти през 1-2 хиляди километра - ???

3.След проверка с VAG COM се оказа, че освен дросела, грешка е дал и някакъв сензор за въздух - намира се на колектора - той сменя ли се или само се чисти? И как?

4. Има ли значение датчика на маслото дали е син или кафяв - Гена, Влади твърди, че са уеднаквени - при мен е син, но са ми приготвили кафяв.

5. Понеже Черната дупка е на ~250хил. маркучът за картерните газове е изведен отдолу - да го възстановявам ли? Ще ми докара ли главоболие, ако го оставя така или ако го възстановя?

6. Нещо да пропускам?

 

Това е за сега - ако се сетя още нещо ще питам.

Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.