Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Как да регулираме прецизно диференциала?


Galliard33

Recommended Posts

Драги съфорумци, от снощи ме мъчи следния въпрос: Как да регулирам диференциала достатъчно прецизно,така, че напълно да изчезне звука, който се появява на първа и втора и звучи сякаш караш на задна?

 

Източването на маслото и размяната на дистанционни пръстени е ясна, въпроса е какви измервания да направя за да стане прецизно?

(Как се е правило едно време в завода?) :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един приятел, конструктор на бъгита за автокрос има цяла книга на тази тема. В най- скоро време ще се опитам да я снимам и да я пусна тук. Иначе аз и на синята, и на тази Шкода не съм имал такова виене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравей колега зимаш лист хартия и прокарваш между пинюн и корона и самия лист трябва да добие сами зъп на короната и пинюна бес дасе къса или да отава намачкан също се прави и сас сателитните колела . това сам го правил и до сега немам ядове или някъкв проблем успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема ти не е в тея пръстени или поне не е само в тях, тъй като виенето почва още с отпускане на съединителя. Варианти за напасване,много, аз лично не мога да се сетя как би станало, при положение че диференциала никога не е свободен, полуоските го бутат на страна .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... и прокарваш между пинюн и корона... и самия лист трябва да добие сами зъп на короната и пинюна бес дасе къса или да отава намачкан ...

 

Не те разбрах, ама грам. Моля, обясни пак, по-подробно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше, да не би да има аксиален луфт на коляновия вал? Щом вие като отпуснеш съединителя... :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Как да регулирам диференциала достатъчно прецизно,така, че напълно да изчезне звука, който се появява на първа и втора и звучи сякаш караш на задна?
.... виенето почва още с отпускане на съединителя...

На кого да вярвам сега.

Уточнете кога се чува виенето - 1 на място с отпуснат съединител, 2 в движение само на 1ва и 2ра, или и двете. Щото нещата са различни.

За първия вариант- лагер на първичния вал на скоростите, втория- зъбни колела на двете предавки.

След като на трета и четвърта няма виене, значи не е от диференциала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Как да регулирам диференциала достатъчно прецизно,така, че напълно да изчезне звука, който се появява на първа и втора и звучи сякаш караш на задна?
.... виенето почва още с отпускане на съединителя...

На кого да вярвам сега.

Уточнете кога се чува виенето - на място с отпуснат съединител, в движение само на 1ва и 2ра, или и двете. Щото нещата са различни.

 

Поздрави

 

Позна - и двете :-)

 

И на място има звук, но той е различен от онзи, който звучи все едно караш на задна и се чува най-ясно при първа и втора...с качването на скоростта звука намалява/изчезва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За първия вариант- лагер на първичния вал на скоростите, втория- зъбни колела на двете предавки.

След като на трета и четвърта няма виене, значи не е от диференциала.

Взел си ми цитата преди да си допълня мнението :)

 

Колегата по-горе имаше предвид че, като вкараш хартия между зъбните колела на пиньона и короната и завъртиш пиньона, буквално все едно да я смели, хартията не трябва да е накъсана или сдъвкана от зъбите на колелата. Трябва да излезе цяла целеничка. Най-много да е накъдрена. Може да ползваш фолиото от цигарената кутия на Сашо.

Т.е. зъбните колела на пиньона и короната не трябва да се врязват едно в друго. Това се постига с пластините,а хартията е теста. Като въртиш пиньона леко в ляво и дясно не трябва да има голям луфт м/у зъбите. Обираш луфта, докато хартията излиза без поражения.

Аз, на твое място бих се огледал за читава кутия. Ако не ме лъже паметта, проблема ти е от доста време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кутии в моето мазе бол, и петица, и четворка...Просто ми е интересно КАК се мери. Защото не ми се вярва да е непоправимо.

 

Иначе си прав - проблема е от доста време, просто в някой момент сме разменили/объркали пръстените и оттам почват ядовете. Преди време ги понагласихме и звука отслабна, но сега идеята ми е да изчезне напълно и затова искам да регулирам прецизно тоз дифф. И те така!

 

Благодаря за съветите, ще проверя с лист хартия какво се случва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравей колега зимаш лист хартия и прокарваш между пинюн и корона и самия лист трябва да добие сами зъп на короната и пинюна бес дасе къса или да отава намачкан също се прави и сас сателитните колела . това сам го правил и до сега немам ядове или някъкв проблем успех
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе ние лесно ще я пръснем. Но след оранжевата, преди това няма как. Но според мен е по - добре да използва моя подход при шофирането и проблема изчезва.

При потегляне газ се подава докрай, отпуска се съединителя, отначало се чува пилене на гуми, после звук от мотора - виене няма. Втора скорост се превключва без да се отпуска газта, получава се сходен ефект резултата е сходен също

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.