Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Губи антифриз 1.9 тди 110 к.с


dimitar_kam

Recommended Posts

Здравейте колеги !!!! Искам да се консултирам с вас защото, Шкодето ми започна да губи антифриз. След като през 2011 си купих колата от "приятел" я карах около 4-5 месеца преди да и сменя ангренажния ремък (плюс Водната помпа) вървяло на едно понеже има паразитна ролка. Та преди да сменя ремъка проблеми с антифриза не съм имал !!!! Няколко месеца след като смених ремъка ми изветка датчика че нивото на антифриза е спаднал. Купих от същия червен антифриз и долях и така няколко пъти от миналото лято до сега (около 3-4) по 200-250 гр.Но уви за последните 7 дена минах около 1600 км на няколко пъти и сега ми се налага да доливам преди всяко пътуване да доливам по около 300-400 мл. Не виждам явен теч, не пуши,маркучите са твърди, единственото което ме притеснява е че при запалено състояние не излизат балончета но при 2000-2500 оборота има някакви мърдиния в разширителния съд но не могат да се опреличат като видими мехурчета или балончета. Та въпроса ми е От какво може да е този моя харч на антифриз който е супер неприятен. Октавията се кара само на извън градско. Мерси предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да ти сълзи от някъде и като спреш да изсъхва. Ако можеш опипай навсякъде маркучите (в двата края) - не трябва да има никъде овлажняваме. Друг вариант е ако има някъде тройник или нещо подобно и самия елемент да почва да дава фира (само предположение)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както казва колегата огледай много внимателно, аз моя теч го видях съвсем случайно докато правех друго нещо защото вече се бях отказал да го търся и си мислех, че причината е друга.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги !!!! Искам да се консултирам с вас защото, Шкодето ми започна да губи антифриз.

....маркучите са твърди...

Здравей,

Маркучите не трябва да са твърди

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Запали колата, когато е студена, покарай около две, три минути и свали капака на ангренажа. Огледай около помпата дали няма теч. Продават доста ментета. Имах подобен проблем и се реши след смяна на помпата. Щом проблема е след смяна на ремъка вероятно това е причината. Маркучите след като загрее колата стават твърди, заради налягането в системата, но трябва да можеш да ги стиснеш с ръка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен проблема със загубата на антифриз се оказа трипътника с датчика за температурата. Когато го сменях свалих сцепения и ходих из Враца по магазините. От 4 намерени 3 си бяха фабрично дефектни. В магазина като сложех датчика на единия извод на новия 3- пътник и затиснех другия отвор с ръка и надуя в третия си изпускаше яко. Така, че запали си колата, светни си с подвижна лампа м/у въздушния филтър и блока и виж дали не ти сълзи от този трипътник. И ако да задължително сменяй с нов (опитвал съм да закрепя работата, но не става) и задължително пробвай в магазина новия 3- пътник дали е здрав, защото има доста дефектни.

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...
Може да ти сълзи от някъде и като спреш да изсъхва. Ако можеш опипай навсякъде маркучите (в двата края) - не трябва да има никъде овлажняваме. Друг вариант е ако има някъде тройник или нещо подобно и самия елемент да почва да дава фира (само предположение)

 

Здравейте!

При мен и двата тройника бяха дали фира. Отидох да ги сменям при газаджии - смениха ги с метални, но тъй като бяха по-малки (19-ки, а иначе са 22-ки) нещо не стана с уплътненията и продължава теча, даже повече.

 

Та, въпросът ми е - откъде мога да намеря читави тройници 22-ки, за да ги сменя? По интернет магазините за части не намирам, в магазините за газови уредби, където ме насочиха също няма, а нямам много време да обикалям, така че ако някой каже място или пък има на читави на старо, ще съм благодарен!

 

Хубав ден!

 

П.П. Сега виждам, че темата е за Октавия. Аз съм с Фабия - дали са същите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, при мен имаше същия проблем, като на няколко пъти доливах по малко, докато накрая не се оказа, че ми е пукнат водния радиатор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, при мен имаше същия проблем, като на няколко пъти доливах по малко, докато накрая не се оказа, че ми е пукнат водния радиатор.

 

Кофти работа - и аз имам съмнения за радиатора, но преди това трябва да преустановя течовете по веригата. Тройниците са си мокри направо...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега имах аналогичен случаи, като твоя. Същите симптоми, оказа се радиоаторчето на парното. Ако инпри теб е това, да знаеш че се разкоства цялото табло. Дано не е това. Пиши каквоне станало като оправиш проблема. s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се на модераторите, че пускам два поста един след друг. Сега по темата само да допълня. Колега виж си мокета в краката на шофьора ако е мокър съм 100% сигурен, че е радиаторче на парното. Пожелавам успех в ремонта. s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се на модераторите, че пускам два поста един след друг. Сега по темата само да допълня. Колега виж си мокета в краката на шофьора ако е мокър съм 100% сигурен, че е радиаторче на парното. Пожелавам успех в ремонта. s_flag

 

Много благодаря за съветите - мокета е сух. Обаче от толкова работа нямам кога да ида да сменя тройниците, да ги намеря дори. Доливам всяка сутрин... дано изкопча малко време тия дни да реша проблема и ще пиша.

 

Хубава вечер!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се на модераторите, че пускам два поста един след друг. Сега по темата само да допълня. Колега виж си мокета в краката на шофьора ако е мокър съм 100% сигурен, че е радиаторче на парното. Пожелавам успех в ремонта. s_flag

 

Много благодаря за съветите - мокета е сух. Обаче от толкова работа нямам кога да ида да сменя тройниците, да ги намеря дори. Доливам всяка сутрин... дано изкопча малко време тия дни да реша проблема и ще пиша.

 

Хубава вечер!

 

Не вярвам да е от тройника на охладителната система, на О1 е алуминиев няма как да се счупи. По скоко някои маркуч, обикновено се пукат при скобите. Пиши какво е станало колега s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След неколкократно гледане и проследяване се оказаха маркучите - тези за парното - входния и изходния.

 

Това хубаво, но няма магазин в София, където могат да се купят. Не съм звънял само в Еуратек, но не знам те дали продават без монтажа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това хубаво, но няма магазин в София, където могат да се купят. Не съм звънял само в Еуратек, но не знам те дали продават без монтажа.

 

Продават, разбира се. Другия известен магазин за Шкода е на Сточна Гара, има писано доста из форума за него. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Благодаря на всички, които се включиха с мнения и идеи.

Проблемът е решен. Маркучи така или иначе не намерих, а теча беше толкова отявлен, че нямаше време за чакане на доставка - буквално си ходех с една туба с вода в багажника.

Решението - подмяна на попуканите с времето маркучи с неоригинални (някакви универсални), което сториха в сервиза на Краси от Овча купел. Признателен съм му за добре свършената работа (на няколко места, включително газаджии, вдигаха безсилно рамене при липсата на оригинални маркучи). В темата на белия списък на майстори също съм благодарил за добрата работа на хората от сервиза на Краси.

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.