Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Как да си пусна постоянен ток към CD то си?


cdrecordable

Recommended Posts

Ако някой има опит да сподели. За сега съм решил от запалката да пусна кабел,но не ми се струва много добра идея.Искам да го направя защото всеки път CD то ми губи настройки и при пускане дъни колоните яко smile091

 

Четох че в снопа с кабели за CD то трябва да има постоянен плюс,знаете ли кои е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знаеме. Два са. Синьо-черни проводници. А ти щом не можеш да ги хванеш, иди при някой, който знае как да ги хване. Като пипате дето не трябва, рискувате да си изгорите ЕКУ-то. И такъв случай има описан тук във форумът. А при новите плеяри, плюсът от контакт, се използва за да ви пали и изключва радиото без да пипате копчетата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знаеме. Два са. Синьо-черни проводници. А ти щом не можеш да ги хванеш, иди при някой, който знае как да ги хване. Като пипате дето не трябва, рискувате да си изгорите ЕКУ-то. И такъв случай има описан тук във форумът. А при новите плеяри, плюсът от контакт, се използва за да ви пали и изключва радиото без да пипате копчетата.

Ще ги проверя с мултицета. Ето това ми е cd то http://storabg.com/shop/index.php?route=product/product&product_id=164 ,но не тръгва като дам контакт.Всеки път губи настройките и започва от първата песен / клип.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия дни ще изтръгна cd то /мн трудно го събирам със всичките кабелаци/ и ще нащтракам какви кабели имам и схемата върху cd то.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така смъкнах cd то ето каква схема имаше:

VTf3nEh80jDHZOAuD6ClKe71Z.jpg

Това са кабелите които отиват до евро буксата

VfnDxTnJJrNYFyoZ80mmzDDD1.jpg

Имам и два които са вързани заедно не ги знам за какво са

hFpOJ3bmXdKoArGV3ceDwLA.jpg

Това което направих за сега е,че с помоща на едно кламерче пуснах ток от червения кабел на 2ра снимка към оранжевия и готово cd-то си бачка постоянно.

Все пак ми е интересно кой кабел е за паметта на cd тоза да мога да пусна ток само за него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега. Евро буксата има осем гнезда, като не всяко гнездо има проводник и пин. На единия ред са нечетните номера 1,3,5,7, а на другия четните 2,4,6,8. Другото е, че само буксата е стандартизирана, но не и разположението на проводниците по нея и всеки производител си ги реди според посоката на к*ра си.

Разположение на проводници на фабрична букса:

1,3 сиво-бял и бяло-лилав са за връзка към ЕКУ-то на колата и НЕ ТРЯБВА ДА СА СВЪРЗАНИ КЪМ НИЩО! освен към фабрични аудио системи!!!

5,7 черно-сини, най-дебелите проводници са постоянно захранване пред прадпазител в кутията с предпазители от акумулатор.

 

На реда с четните номера, първото е празно. То е за телефонна инсталация (ако има).

4 кафяво-червено е за + през контакт, но не трябва да се използва за захранване или да се замоства!

6 сиво-син е за включени фарове и степен на осветеност на вътрешните повсветки в купето. При тебе го няма.

8 кафяво - маса.

 

Затова ти се губи паметта, защото при тебе 4 е постоянното захранване, а 8 масата, а при фабричния куплунг там са 12V през контакт и маса. Най-добре е да пренаредиш куплунга на тъндъра, така че съответните проводници да отидат на правилните пинове.

Орнжево - постоянен плюс, червено плюс през контакт и черно -маса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега. Евро буксата има осем гнезда, като не всяко гнездо има проводник и пин. На единия ред са нечетните номера 1,3,5,7, а на другия четните 2,4,6,8. Другото е, че само буксата е стандартизирана, но не и разположението на проводниците по нея и всеки производител си ги реди според посоката на к*ра си.

Разположение на проводници на фабрична букса:

1,3 сиво-бял и бяло-лилав са за връзка към ЕКУ-то на колата и НЕ ТРЯБВА ДА СА СВЪРЗАНИ КЪМ НИЩО! освен към фабрични аудио системи!!!

5,7 черно-сини, най-дебелите проводници са постоянно захранване пред прадпазител в кутията с предпазители от акумулатор.

 

На реда с четните номера, първото е празно. То е за телефонна инсталация (ако има).

4 кафяво-червено е за + през контакт, но не трябва да се използва за захранване или да се замоства!

6 сиво-син е за включени фарове и степен на осветеност на вътрешните повсветки в купето. При тебе го няма.

8 кафяво - маса.

 

Затова ти се губи паметта, защото при тебе 4 е постоянното захранване, а 8 масата, а при фабричния куплунг там са 12V през контакт и маса. Най-добре е да пренаредиш куплунга на тъндъра, така че съответните проводници да отидат на правилните пинове.

Орнжево - постоянен плюс, червено плюс през контакт и черно -маса.

 

Благодаря колега. В крайна сметка трябва да сменя местата на червения и оранжевия кабел!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жълтия е изход за антена, трябва да го махнеш. А пиновете се вадят със специален инструмент. Нещо подобно на двупрободна вилица. Има една контричка в канала за пина на буксата и инструмента я прибира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.