Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Отстраняване на катализатор - проблем с чек датчик показания


Skodillack

Recommended Posts

...или трябва да е динамично менящо се ...?

Ламбдата динамично си променя показателите спрямо изгорелите газове. Например при поддаване на газ, трябва да реагира и да си промени данните.

 

Това видях и аз при последната диагностика, но явно заради липсата на катализатора, показателите излитат в критични стойности и лампата светва. Та продължавам да търся решение...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това видях и аз при последната диагностика, но явно заради липсата на катализатора, показателите излитат в критични стойности и лампата светва. Та продължавам да търся решение...

Колега не познавам колегата "бега4ката", ама защо не идеш да видиш морето покрай Варна става ли за нещо? smile092

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...
Намери ли решение на проблема с катализатора и ламбда сондата?

 

Още не, видях че подобни решения има в този сервиз - Лазаров 90, но още не съм ходил. Имаш ли някакви други идеи, все си мисля, че софтуерна намеса е най-добре...стига да е обратима.

 

smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз имам същия проблем 2-3 пъти чистих грешки но пак светва лампата,последно ми казаха че не е никакав проблем и може да си карам така! s_flag а и в сервиза на шкода неможаха да ми помогнат smile012 така че май никой неможе да ни помогне с това а и аз като се движа с около 90-100км/ч разхода около 6/100 даже и може и по малко!моята е октавия 1 2.0 115к.с. бензин smile117

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз имам същия проблем 2-3 пъти чистих грешки но пак светва лампата,последно ми казаха че не е никакав проблем и може да си карам така! s_flag а и в сервиза на шкода неможаха да ми помогнат smile012 така че май никой неможе да ни помогне с това а и аз като се движа с около 90-100км/ч разхода около 6/100 даже и може и по малко!моята е октавия 1 2.0 115к.с. бензин smile117

 

Е, моята Шкода е същата - действително няма проблем с работата на колата или разхода, но си е нещо, което дразни, абе вади ми очите. Затова съм решил поне да потърся решение, пък ако се окаже че няма smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и мен си ме дразни ама за жалост не намерих решение до сега,така 4е успех :) ако ти разбереш нещо се надявам да го споделиш smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 месеци по-късно...

И така - не че съм разрешил проблема, но поне събрах малко допълнителна информация, която надявам се да даде резултати, ако и друг се е сблъсквал.

Грешката, която показва напоследък, и се появява и след изчистването и, е Р0411 "Secondary air injection system incorrect flow detected".

Гледах какво е тълкуването на тази грешка и какви са били решенията и това, което открих е че се визират различни въздуховоди и че спукването, притискането и износването води до появяването на проблема и активирането на чек-а. Въпросните маркучи се намирали в предната част, пред двигателя...

Някой дали може да допълни нещо по темата? Да не се окаже, че проблема се дължи на нещо различно от липсата на катализатора...

 

s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от много работи може да е,така се гадае,трябва да се погледне на място

дето се вика може и от гарнитура на всмукателите да е да не се вижда повреден маркуч

а и този номер грешка,не се тълкува/интерпретира /точно-какъв е първия номер кажи

А относно катализатора и сондата -мога да ти я изключа софтуерно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако се изключи сондата би ли променило работата на двигателя по някакъв начин,(по специално разхода)?или няма нищо общо :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от много работи може да е,така се гадае,трябва да се погледне на място

дето се вика може и от гарнитура на всмукателите да е да не се вижда повреден маркуч

а и този номер грешка,не се тълкува/интерпретира /точно-какъв е първия номер кажи

А относно катализатора и сондата -мога да ти я изключа софтуерно

 

Относно номера на грешката - това е, или поне това показа прибора. При всяко положение ще направя още една диагностика и оглед в ЕТ. Не знам дали е показателно, но при студен старт, около 2-3 минути работа, за кратко се чува някакъв стържещ шум, сякаш се активира някаква клапа или помпа... Дали има връзка?

 

А относно сондата - нямам път към Варна, колкото и да ми се иска. Няма ли вариант някой да го свърши в София?

 

s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Да дам малко нова информация - пробелма със стърженето сутрин се оказа ЕКО моторчето. Смених го с такова втора употреба и това поне приключи... Но чека светна 2 дена по-късно smile021 така че вероятно пак се връщам на варианта заради липсата на катализатор и произтичащите проблеми... Ще му обърна пак внимание при следващото обслужване, че малко ме изнервя вече тоя чек :smt0344

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това моторче и аз му се чудех в началото :) а относно чека се надявам да имаш някакво решение скоро време и да го споделиш,че и мен ме дразни ама засега където съм ходил са ми казвали ,че могат да го махнат но пак ще светне след около 100-200...км. и си е така 3-пъти съм чистил тази грешка и е от липсата на катализатор,сондата трупа грешки,това е обяснението на майсторите...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

привет отново,

 

грешката излезе същата като от ЕКО-то и според разбирачите е възможно някакво свързано реле да се е натоварило и съответно оттам да избива грешка... Тогава нямах възможност да оставя колата и остана за по-нататък задълбочения преглед. Някой дали може да каже каква може да е зависимостта с това реле, за какво е то и какви са възможните решения?

То е ясно че пак ще обгрижвам машината... s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Колеги привет от мен :) Моята кола е октавиа 1.8 20V от 98 год.Мотора със една или две ламбда сонди ли е и ако махна катализатора дали ще светне чека ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.