Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

мнение за Октавия 1- 1.9 TDI 131 к.с.


phpopov

Recommended Posts

Какво вие е мнението за Октавия 1 - 1.9ТДИ Комби 131к.с. ,двигателя с помпа дюза ли е, как е като динамика, слабости и поддръжка спрямо 1.9 ТДИ -110 к.с.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Беше ми цел, преди да взема двойката. И ако бях намерил читава, нямаше да купя О2 :)

 

Съчетава по здравото и добре замислено купе на 1 серия Октавия и по-съвременния и динамичен двигател.

 

Двигателя е много пъргав (помпа дюза е). 6та скорост си е страхотно предимство. Подръжката е като на всяка друга 1.9 помпа дюза. Сравнено с 110 коня роторна помпа разликата е в едните дюзи, но те са относително здрави, а и вече се намират на прилични цени. Но като вървеж нямат нищо общо, 131 просто е друг автомобил.

 

Проблема е, че са сравнително редки екземпляри и е трудно да се намери читава. Когато аз си търсех се продаваха само 2 и те бяха курници.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купетата на единичките изобщо не ги сравнявай с на двойките Цецо.Винаги ги прехвалваш,но единичките са МНОООГО по-зле като купета от двойките.Много по кашкавалени и меки като конструкциа.Един пример-НАМАТ ПРАГОВЕ ЗА КОИТО ДА ГИ ВДИГНЕШ,КАТО Я ВДИГНЕШ НА КРИК,ВРАТИТЕ НЕ СЕ ОТВАРЯТ ЛЕКО-УСУКВА СЕ.При движение единичките скърцат и пукат,а двойките са тишина...

При удар единичката е мноооого зле-мачка се яко-светлинни години назад е като сигурност.И отзад е много тясно купето.ЗАЩО ВИНАГИ КАЗВАШ КОЛКО Е ПО-ХУБАВО КУПЕТО ОТ НА ДВОЙКАТА????Не е така според мен,но всеки си има мнение де.

Разликата между 110 и 131 не е само в едните дюзи,а е ,че моторите са коренно различни и нямат нищо общо с две думи :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details

Ето 2 бонбончета :P Но и двете ми изглеждат като бомба със закъснител нещо да изпее от някъде :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купетата на единичките изобщо не ги сравнявай с на двойките Цецо.Винаги ги прехвалваш,но единичките са МНОООГО по-зле като купета от двойките.Много по кашкавалени и меки като конструкциа.Един пример-НАМАТ ПРАГОВЕ ЗА КОИТО ДА ГИ ВДИГНЕШ,КАТО Я ВДИГНЕШ НА КРИК,ВРАТИТЕ НЕ СЕ ОТВАРЯТ ЛЕКО-УСУКВА СЕ.При движение единичките скърцат и пукат,а двойките са тишина...

При удар единичката е мноооого зле-мачка се яко-светлинни години назад е като сигурност.И отзад е много тясно купето.ЗАЩО ВИНАГИ КАЗВАШ КОЛКО Е ПО-ХУБАВО КУПЕТО ОТ НА ДВОЙКАТА????Не е така според мен,но всеки си има мнение де.

Разликата между 110 и 131 не е само в едните дюзи,а е ,че моторите са коренно различни и нямат нищо общо с две думи :)

 

За купето няма да споря с теб, щото е безмислено. smile159

 

Иначе за моторите имах предвид, че разликата в подръжката (като пари) е само в едните дюзи. А иначе ясно, че е съвсем друг мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много по кашкавалени и меки като конструкциа.Един пример-НАМАТ ПРАГОВЕ ЗА КОИТО ДА ГИ ВДИГНЕШ,КАТО Я ВДИГНЕШ НА КРИК,ВРАТИТЕ НЕ СЕ ОТВАРЯТ ЛЕКО-УСУКВА СЕ.При движение единичките скърцат и пукат,а двойките са тишина...

 

Напълно съм съгласен. Аз имах Октавиа 1, нямаше ръжда на праговете и като я дигах с оригиналния крик отпред на ръба се огъваше и поддаваше, недопустимо. Ами ако е някой като баща ми дето не внимава и не гледа въобще къде е белега за дигането как ще я дигне?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.