Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Шкода Октавия, мотор 1.9, 110 к.с. AFN - "топло палене"


lubomirov1985

Recommended Posts

Колеги, един приятел има Октавия 1999 год. с гореописания мотор. Има проблем с така нареченото "топло палене". Помоли ме да го насоча къде може да го оправи. Тъй като е от Елин Пелин и Сами му е далече дайте други идеи. Васко от VW форума не се занимава с дизели. Питахме го.

 

Благодаря smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във VW клуб има един колега Ventoman му е ника - има много положителни отзиви за него, но не липсват и някои отрицателни. Може да прегледаш неговата тема и ако те устройва да го посетите - http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=13&t=69085&hilit=ventoman. Мисля, че извършва ремонтите някъде из Горубляне. Мисля, че колегата legaltk беше дал положителен отзив за него в темата му. Може да му драснеш едно л.с. за повече информация или той направо да пише тук в темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще променяте картите при някой тунер. Ако ще минавате с реле - ventoman може би е удачен избор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК, благодаря. Ще го видим Вальо и после ще споделя впечатление.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на мен ми го оправи Вальо промени картата на горивото,сега пали перфектно,но си струваше цифра

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз правих спукан кулер при него и беше в Орландовци. За "топъл старт" не съм го питал. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "lubomirov1985" - Препоръчвам ТИ Вальо ("Ventoman")..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата е много доволен от Вальо, "Ventoman". От предположения на предишни "Специалисти" като: помпа,дюзи и т.н. се оказало,че е стартера :) С нов стартер и нов акумулатор - само при вида на ключа се взривявала :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата е много доволен от Вальо, "Ventoman". От предположения на предишни "Специалисти" като: помпа,дюзи и т.н. се оказало,че е стартера :) С нов стартер и нов акумулатор - само при вида на ключа се взривявала :)

според Богомил (Brezel) това е временно решение на проблема с "дефекта" на софтуера след кратко време пак щял да се появи нека да оставим темата отворена аз съм донякъде съм склонен да му вярвам защото доста дизели други марки съм видял от които и много стари модели и никой няма проблем с топлия старт нима всички са с нови стартери и акумулатори ?

 

ето и мнението му

механичен проблем с нов акомулатор , ремонт на стартера и т.н. Тествано милион пъти. Работи 3-4 месеца и после пак по старо му, пробвай да сменяш акумулатор и стартер на 6 месеца. На вече по новите такива коли, софтуера е преправен заводски. Предполагам че VW се опитват да замаскират механичния си проблем . :lol:

Много ми е странно защо всеки си мисли че производителите на автомобили са безгрешни. Потчи няма марка която да си няма автомобил с конструктивни заводски недомислици. А В последно време колкото повече се съкращава времето за пускане на нов модел толкова по неизпитани неща се пускат на пазара. Ние сме опитни зайчета и на наш гръб си подобряват колите. То и затова всече се ъпдейтва софтуера навсякъде толкова често. Отиваш с гаранционния си автомобил да ти сменят маслото и ти казват че са ти качили нов софтуер, по хубав, заводски. Питай ги защо са го направили ? На стария софтуер какво му беше, да не би да е имало проблем и въпреки всичко са ми пробутали колата, нали софта трябва да е изпитан в завода? Кво са му подобрили, да не би нещо при изпитанията да са пропуснали ? Питал съм и почват само да заецкват

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
Топлото палене,го оправям софтуерно.И проблема се решава.

 

Проблема и при мен го има, 1.9 TDI PD 105 кс. Някой от София който да може да го оправи софтуерно? :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отпуската на път за морето минавате през bega4kata и готово,какво се чудите толкова!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отпуската на път за морето минавате през bega4kata и готово,какво се чудите толкова!

заповядайте,черпя и студено Шуменско :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отпуската на път за морето минавате през bega4kata и готово,какво се чудите толкова!

заповядайте,черпя и студено Шуменско :D

Дано Бирения не го прочете това :) smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос към отбора на знаещите (тоест знаещия) :)

 

До кое поколение VAG си го срещал тоя проблем с 0-те в картата? Аз имам познат с Голф 5 1.9, който като че ли има такова заболяване. Не съм виждал обаче Октавия 2 с такъв. Също така, не съм чувал да го има на кола с надлъжен мотор (А4+, ПАСАТ, Супърб). Като цяло най-масов е при 110 коня напречен мотор. Мойте и двете коли са на по 200к+ километра, но палят само като видят ключа и топли и студени (съответно 90TDI и 105PD). Пу-пу да чукна на дърво.

 

На 2.0ТДИ среща ли се?

 

Питам от чист интерес. За мен това си странно, да ги заложат тия нули там. Честно казано за себе си не намирам и никакво обяснение, защо са го направили. И е ясно, че в годините става хроничен проблем, та се чудя и на по-новите коли ли е така?

 

П.С. Между другото заглавието на темата не е коректно. Шкода Октавия с AFN мотор няма. Просто за протокола :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

 

При мен, когато е студена, пали само като види ключа. Когато е топла, доста топла, особено лятото, пали по-трудно... Т.е. въртя, въртя, разтресе купето и запали с тресене. Така е откакто съм я взел - никога не е палела по-лесно, когато е загряла доста, но си пали, без да въртя повече от един път ключа (стартера върти няколко пъти (2-3) докато запали - "цъ-къ-цъ-къ-цъ-връъм" - ей т'ва показно трябва да избие коча с лопатата...).

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос към отбора на знаещите (тоест знаещия) :)

 

До кое поколение VAG си го срещал тоя проблем с 0-те в картата? Аз имам познат с Голф 5 1.9, който като че ли има такова заболяване. Не съм виждал обаче Октавия 2 с такъв. Също така, не съм чувал да го има на кола с надлъжен мотор (А4+, ПАСАТ, Супърб). Като цяло най-масов е при 110 коня напречен мотор. Мойте и двете коли са на по 200к+ километра, но палят само като видят ключа и топли и студени (съответно 90TDI и 105PD). Пу-пу да чукна на дърво.

 

На 2.0ТДИ среща ли се?

 

Питам от чист интерес. За мен това си странно, да ги заложат тия нули там. Честно казано за себе си не намирам и никакво обяснение, защо са го направили. И е ясно, че в годините става хроничен проблем, та се чудя и на по-новите коли ли е така?

 

П.С. Между другото заглавието на темата не е коректно. Шкода Октавия с AFN мотор няма. Просто за протокола :)

На всички е така,просто само при някои се проявява.Като е бавен стартера.

с ахф има,той е пак 110 с роторна помпа,но е по-новия

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Питам от чист интерес. За мен това си странно, да ги заложат тия нули там.

 

Представи си , че няма заложени нули до 250 оборота. Да речем , че на още 50 оборота се пусне гориво - такова разклащане ми струва , че стане , че може двигателя да си скъса тампоните ... :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми ако не се лъжа, картата при автоматична скоростна кутия си няма нули там :) За това едно от "леченията" е баш това, прекодираш ЕКУ - то на автомат... с всички негативи от това :)

 

Иначе вероятно съображенията са били баш нещо с вибрации. Ама не съм чул някой с излекувана кола да се е оплакал от вибрации. Пък и смее ли? По добре да се тресе ама да пали.

 

То като цяло тоя мотор си се тресе доволно при палене, та....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да се разклаща ,като знаеш нулите с какви стойности да ги заместиш.

А прекодирането на автомат е лоша идея,защото компютъра започва да чете други карти.Софтуера на всяка кола е така структуриран,че винаги има заложени карти за работа ако е автомат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.