Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Skoda Filica 1.3, трудно първо запалване, газ.


Recommended Posts

Първо разбери дали работи клапана на бензина (онова оранжево нещо закачено на кутията на парното) като му откачиш жицата на плюса и подадеш директно от акумулатора и трябва да щрака , след това провери дали идва ток от ключа газ/бензин с мултицет или пробна лампа или пък в положение бензин на ключа и контакт при допиране на жицата до клемата на клапана трябва да щракне.

След това в положение бензин откчи входящия в клапана маркуч , пъхни го в една бутилка и дай контакт и виж дали тръгва бензина , ако не потече виж дали идва ток на помпата и ако идва , а тя не работи е ясна работата .

Ако ти работи механичната помпа т.е. няма спукани платна и не тече в картера бих те посъветвал да я вържеш нея , но вечер трябва да свикнеш да я прехвърляш на бензин зимата , защото малко по-трудно качва особено ако е малко бензина и е слаб акумулатора.

 

П.П. Не забравяй , че за да заработи на бензин трябва да се напълни карбуратора т.е. при превключване задържаш на 2000 об/мин цъкаш на междинно положение и когато оборотите паднат на 1500 цъкаш на положение бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам отляво маркуч да излиза от оригиналната помпа на колегата.

 

Няма и да видиш.

Оригиналната помпа в случая играе роля на "украшение".А на мен ми е чудно за къв х@й е набита електрическа при положение ,че това е най-прост карбуратор.

Ако ще и 5 бара налягане да му вкараш файдата е ник'ва. smile048 Единствения плюс е,че по бързо ще пълни карбуратора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единствения смисъл , който аз намирам е ако я забравиш вечер на газ сутринта по-бързо и без въртене на стартер да напълни карбуратора , ама като гледам руската електрика колко е надеждна май си е по-добре чешката механика .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единствения смисъл , който аз намирам е ако я забравиш вечер на газ сутринта по-бързо и без въртене на стартер да напълни карбуратора .

Точно по тая причина бях сложил ел. помпа на едно карбураторно Съни и жената без проблеми си го кара 3-4 г. Тогава (2002) бяха по 60-70 лв. помпите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Лелеееее така не съм се смяла от много време.....

 

Nixs, Фелиция карб си е фабрично с електрическа помпа.

Като ти гледам снимката ето няколко съвета:

1. Оправи си (сам или хвани някой който разбира) да ти оправи ел. захранването на клапана за бензин/газ! Меко казано изпълнението е доста просташко- такива ходещи и пресукани жици са признак на слаба професионална култура на този който ти ги е слагал.....

2. Все още не си го разбрал (но като започне да става влажно ще го усетиш....) сложи си запалването във влагозащитена кутия, защото ще имаш проблеми при мъгла, валеж и/или след преминаване през локва.

3. Ако ще я караш колата само на газ, направи си центровката за работа само на газ. Ъгълът е по-голям , няма да ти работи читаво на бензин, но на газ ще е осичка.,.. И не ги слушай тия глупости, че на газ колите не работели зимата. На -23 си запали моята фелиция карбуратор като осичка! (слушай патило, а не прочело!)

4. Доста често се прецаква датчика за включване на вентилатора на радиатора- тегли си жици и си изкарай копче за принудително включване! Даже ако искаш можеш да си изведеш и сигнализация на контролното табло...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И не си израй с копчето газ/бензин при палене..... задавиш ли я..... излез, изпуши една цигара и пробвай пак...... иначе ще смъкнеш акумулатора и пак няма да запалиш....

Има и още, но .........

PS: и не гледай в профила ми, че съм жена... ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Nixs, Фелиция карб си е фабрично с електрическа помпа.

Интересно ми е колко Фелиции с карбуратор си отваряла , за да твърдиш , че фабрично са с ел. помпа за горивото?

Питам , защото в книгите на Цедрих и К.Косев друго се пише , ама явно те са се объркали нещо , знам ли smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно и без никакъв майтап- некои колеги не могат да разграничат карбураторна от инжекционна горивна с- ма , не трябва около това да се върти темата.

Довечера и аз ще кажа , това - онова, но - задължително се четат книги/ книжки.

Прощавйте и наздраве! s_flag smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.