Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Изолация на врати и монтаж на говорители


Ivo_Dinkov

Recommended Posts

Така, предните фабрични говорители бяха сравнително читави, задните ми бяха доста слабички.

Липсваха ми задни пищялки и какъвто и да е бас.

Покрай многото разглобяване на вратите (злополучния проект с електрическите стъкла), огледах как стоят нещата и пристъпих към действие:

 

1. Избора на изолационен материал- поради непретнциозността ми към крайния резултат, реших да не давам луди пари за изолационен материал. Решението беше 10м х 7,5см Флашбанд хидроизолационна битумна лента

2. Кабели- ясно е- хубави, 2,5 мм2, медни кабелни обувки

3. Говорители

3.1 Предна линия DLS C6A

3.2 Задна линия DLS PS4

4. ЦД- то- едно Сони, слагано в ЕТ. По- добре да не го споменавам. Засега няма да го сменям.

5. Фланци- такива

 

Монтаж:

Фланците са точно 4 см високи, говорителя може да влезе на 58мм дълбочина.

Моите говорители влизат на 65мм. smile045

Естествено, не се предадох. Изрязох 8 мм от основата на фабричните говорители и го залепих на фланците.

После се почна едно пилене в долната част на фланеца, за да се минимизира опирането в кората на фланеца.

След много качване и сваляне на корите (добре, че имах други нови smile049 ), сведохме 'изтумбването' на кората до 5мм в зоната на предния край на решетката на говорителя и 1 мм в най- задния край на решетката.

От това произтече единствено малко по- трудно закачане на врътката на стъклото и една идея по- сложно закопчаване на щипките в предния край на корите.

Задните пищялки влязаха с мноооого псувни, часовникарски пилички и две нощи пилене. А предните просто ги щракнах

 

Предна лява врата с монтирани кросоувъри, фланец и говорител

Предна лява врата с налепена изолация. Снимах преди да лепна финните пълнежни парченца и преди да нагрея с пистолет за горещ въздух, за да не си омажа телефона smile049

Задна дясна врата- прекаран кабел за пищялката, за съжаление, не го снимах, след като прикрепих кабела към оригиналните щипки за кабела по 'тавата'

Задна дясна- залепена изолация и нагрята и мината с валяче.

Силиконизирана превантивно 'тава' против течове.

Задна лява.

Задни кросоувъри.

Не съм снимал в левия подкалник отзад, там е по- страшно, но успях да вкарам ред в джунглата от кабели, релета, модул на парктроника, кросоувъри :mrgreen:

Ще снимам и задните говорители, застанаха на буквално 1мм от машинките на коланите. Но ПАСНАХА без пилене, рязане, подлагане smile092

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заден говорител.

Тази плетеница от кабели трябваше да подредя културно.

Май се получи smile035

Модула на парктроника го хванах с опашка, понеже на щипка за кабел беше хлабав. Подлепил съм под него изолиращи ленти (виждат се двете по- дълги от ляво) и на практика не вибрира и не контактува с метал.

Звука в колата стана много чист, баса е повече от приличен.

Паразитни шумове няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.