Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Проблем с перки на АКЛ мотор 1.6 СР 101


milefff

Recommended Posts

Вчера имах желанието да си пусна климатика в колата , зареден проверен и т.н. !

в момента на пускането замириса на бакелит ( на изгоряло ) и спрях отбих веднага , гледам всичко нормално работи си , повече не го пуснах , днес ходих да ми замерят напрежението към компресора излезе 5 и нещо волта!!!

при откачане на "+" на колата само тогава спират , до следващо подаване на контакт или палене!

 

като незнам майстора какво мери , но след това перките ми неискат да спират изобщо!

пробвани са няколко варианта :

1-след откачане на "+" на колата и закачане всичко е ок,дава се контакт и перките тръгват веднага , НЕ спират след това!!

2-след откачане на "+" на колата и откачане на датчика в радиатора ,при подаване на контакт ,отново тръгват и Не спират след това!

3-след откачане на + на колата , се вадят двете букси които отиват в блока управление на перки климатик и т.н. под левия рог,(под акумулатора) (ПОРАДИ СЪМНЕНИЯ че е от него) , заменя се с идентичен номер 1j0919506 само последната буква беше различна , на колата беше K аз сложих G , ефект нямаше , същата работа , докато се даде на контакт !

 

4-перките спират след като извадя едната букса от блока управление която е с 4 пина или вадя единия бушон който е в кутиийката над акумулатора , но в този вариант незнам дали ако загрее колата няма да ми направи някаква бела и да не се включат утре ще го тествам това !!

 

 

п.с. : вчера имах някакво миждукане на фаровете , коет досега не се беше случвало , възможно ли е да има някаде отечка или нещо ??

 

ще се радвам на отзиви , че сутринта ще бягам в сервиза към 11ч , че иначе час в сряда после !!

благодаря за вниманието !

 

гледал съм и други теми , но точно такова няма !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам какво странно има, като пуснеш климатика, освен компресора се включват и перките, защото охлаждат кондензатора на климатика. Перките спират когато спреш климатика, ако не спират значи нещо някъде е залепнало/някое реле или се е стопила букса и дава на късо/още повече, че ти е замирисало на късо. Нормално е да спрат като откачиш "+"-а, откачаш захранването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега не говорим за пуснат климтаик в случая , говорим само за влизане в автомобила , подаване на контакт и перките заработват и не спират докато не откача клемата !

 

---> климатика е изключен , мотора е студен, колата е в покой с часове .... влизам , завъртвам ключа на контакт и перките тръгват и двете на 1-ва степен предполагам , пък и безшумни едва ги разбрах че правят тоя номер !

 

спират само и единствено ако откача клема на акумулатор!!!

ако откача последния бушон от кутийката спират и ако пак го сложа, просължават да въртят, както и ако извадя буксата с 4 пина от блока за управление на перките под левия рог ( акумулатора)) съответно спират , и я сложа ведната след това пак почвсат да въртят ! ?!?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

датчика на радиатора - вадя буксата от него и перките продължават да въртят !

 

черната кутийка под акумулатора , заменена с друга само с разлика в последната буква абсолютно същите симптоми !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.