Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Светна лампата за хидравликата


CaSPeR

Recommended Posts

smile012 Колата е Fabia 1.4 tdi 80hp 2005г. онзи ден бях спрял на място и си стоя на хладно в колата и си чакам 10-тина минути след това направих опит да тръгна и светна лампата за хидравликата и волана стана твърд реших че трябва да я загася и запаля пак защото от няколко месеца имам този проблем при първо палене сутрин (понякога), та след като изгасих колата тя повече не искаше да запали слязох и О ужас цялата хидравлична течност е на земята (предполагам че някой маркуч се е скъсал или нещо подобно но не съм специалист). Молбата ми е ако може да ми препоръчате някой читав сервиз по възможност в района на лозенец (колата е там) и по възможност да не е ЕТ защото не съм с добри впечатления от тях и да ми дадете съвет удачно ли е да я тегля или да викам пътна помощ задължително (от пътна помощ ми искат 50лв което ми се струва доста, а колата може да се тегли според мен има си всичко светлини спирачки и т.н. само не може да запали заради някоя електронна защита предполагам). Благодаря предварително очаквам в най-скоро време вапите отговори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, хидравликата не може да ти блокира двигателя. Колата може да се кара и без хидравлика. Помпите ги рециклират в ТУ София, но при тебе май е заминал някой маркуч. Цените за репатрак са толкова в рамките на Сф. Провери, дали нямаш към каското клауза за рептриране до хх км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря за бързия отговор но каско нямам а колата не пали заради защита заложена във борд компютъра. Тя тръгва да върти и след първото завъртане на борд компютъра излизат - - - (три чертички и спира целия ток) и после ако направиш опит пак е същото колата беше запалена както написах по-горе и след като я изгасих не пожела втори път. И още веднъж ще помоля да ми препоръчате сервиз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странна работа има тук. Аз си мисля, че ти е паднал акумулатора, затова и хидравликата не се е включвала при първо палене. За маркуча нямам обяснение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи акумолатора си е наред колата беше запалена и карана 10-тина километра след това без да е гасена постоя 10-тина мин. на едно място с пуснат климатик (хидравликата си работеше) и след като завъртях волана (хидравликата още работеше) и чак тогава светна лампата за хидравликата волана стана твърд и аз реших да загася двигателя и да запаля пак и при изгасянето и новото палене вече не искаше да запали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CaSPeR, няма връзка между хидравликата и работата на двигателя! Нито си първия, нито ще си последния с прецакала се хидравлика. Вземи друг акумулатор и пробвай да запалиш. Като завъртиш ключа до контакт, на таблото какви светлини остават след чека след две-три секунди?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акумулатора ти Акума ли е? Защото е нормално да имаш локва от вода под колелата след работа на климатик на място. А от описанието ти звучи като акумулатор. Имах миналата година същия проблем. И моята е 2005, едната вечер всичко на 6, на сутринта опит да запаля, светлини по таблото, километраж - всичко изгасна и не искаше да завърти дори. След няколко опита едва едва завъртя и оттам беж за нов акумулатор. Ако нямаш масло в хидравликата, лампата ще ти свети постоянно и няма да изгасва при чека.

Пробвай с акумулатор от някй приятел или ако имате някоя мобилна старт станция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

попринцип бих се съгласил с теб но локвата под колата си беше хидравлично масло и капеше някаде под шофйорското място а не от към климатика и понеже сте на 100% за акумолатора ще пробвам с друг (това е най-лесното). Въпросът е ми е дали според вас няма защита която да предпазва помпата заради пробив във системата понеже на мен точно на това ми прилича. (отивам да пробвам до 1час ще пиша какво е станало)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега, лампата на хидравлика светва когато има електрически проблем.провери си хидравличната течност казанчето се намира пот акумулатора smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом мислиш ,че е изтекла отнякъде течността, локализира ли мястото. Ако е от маркуч, сменяш го , пълниш и пробваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

12 мнения до преди това! Ако прочете първото мнение на човека, там са описани два проблема. Първия, че е отказала хидравликата на волана и втория, че след загасване колата вече не пали. Кое е първостепенното? Паленето на колата, без него тя трябва да се дърпа или репатрира. Понеже аз лично сълно се съмнявам, че в един и същи момент са се появили два проблема с различни причини, не че не е невъзможно, вероятно са свързани.

Колата има блокировка и при напрежение под 9V няма да запали. Най-просто е да се провери с друг акумулатор. Ако пак не пали диагностика! То е хубаво с това да се почне, но не всеки има кабел.

След като се реши проблема, да се мине към следващия - хидравликата на волана. Лампата е сигнал за неизправност в системата! Самата причини може да се види само с диагностика, но дори и тогава не е ясно, че точно това е причината. Дори и в официалните сервизи се затрудняват да определят еднозначно причината. Но при ниско напрежение хидравликата изключва сама. Работата и не е свързана с работата на двигателя! И под шофоьорското място няма нищо свързано с нея, по скоро зад предна лява гума отвътрешната страна. Фабиите са с електрохидравлична рейка - нормално помпата е изключена и когато завъртиш волана, тя се включва и нагнетява налягане. Затова ти е светнала, като си врътнал волана, а дали защото е паднало напрежението или е паднало налягането в системата вследствие на пробив, само с диагностика може да се установи. Всеки сервиз с диагностика на ВАГ машини ще ти свърши работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш два проблема, единия със сигурност е механичен и се късае за теч от кормилната уредба, нормално е да може да се локализира от къде е. Както ти пишат и преди мен пробвай дали имаш ток в автомобила за проблема с паленето или с друг акумулатор или с подаваме на ток от друг автомобил. При проблеми с паленето, липса на серво и проблем с хидравликата на волана не виждам по логичен начин освен репатрак да си закараш автомобила до сервиз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съветите. Снощи отидохме с един приятел и о чудо колата запали (имам да черпя) оказа се че сте на 100% прави за акомулатора, само че акомулатора пада в следствие на това че помпата се включва когато налягането в системата стане ниско и когато има пробив тя работи постоянно в следствие на което акомулатора умира дори и на запален двигател. Засега толкова като мине през сервиза ще напиша какво е било точно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е това. При проблем с зареждането на акумулатора, сервото се изключва автоматично. Можеш да махнеш предпазителя в таблото, който отговаря за управлението на сервото и така ще спре да се включва помпата. Освен това съм почти сигурен, че сервото изключваше при не достигане на налягане и спира да работи. Но май имаш проблем с алтернатора или имаш зверска утечка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Остава само и единствено лампата за двигателя другите освен тази за еърбега изгасват след 2-3сек,а еърбега след 5-10сек

[-X Невиждам лампата за акомулатора това означава че няма зареждане,Най вероятно е прекъснал кабел (честа повреда при Фабия 1),зареждането работи като след запалване колата се изфорсира над 2000 оборота

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...
Остава само и единствено лампата за двигателя другите освен тази за еърбега изгасват след 2-3сек,а еърбега след 5-10сек

[-X Невиждам лампата за акомулатора това означава че няма зареждане,Най вероятно е прекъснал кабел (честа повреда при Фабия 1),зареждането работи като след запалване колата се изфорсира над 2000 оборота

 

Какво ще рече това? Кой кабел да е прекъснат? И защо зареждането да работи при форсиране над 2000 оборота?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еми прекъснат беше кабел към релето на алтернатора и зареждаше след форсиране над 2000 оборота защото алтернатора се самовъзбуждал (според моя майстор и релето не било на ред 58лв за реле което според мен е излишно но все пак) а това реле има идеята да разтоварва двигателя при палене до колкото разбрах да не зарежда в момента на палене за да не товари излишно двигателя и след като запали чак тогава да започне да зарежда

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакай, че ме хвърли в дълбоки размисли. Моята лампа не съм я виждал да свети. Можеш ли да ми кажеш къде точно беше прекъснат?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно проблема с паленето:

при мен се получи същото и се оказа че алтернатора не зарежда акумулатора достатъчно и акумлатора си отиде. от това се скапва еърбега и хидрвликата понеже е елктрическа.

ремонт на алтернатора - около 40 лева

нов акумулатор - от Сточна Гара 90 лева

 

относно теча на хидравлична течност по горе са ти отговорили

аз си правих колата тук : http://www.bgmaps.com/link/D2FE296B4133 ... 9FFB748441

 

:smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възстанових и моя кабел. Беше скъсан точно черната букса, която се намира на предната страна на скоростната кутия.

post-116-138453392509_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.