Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

С какъв софтуер да си прочета ПИН-а от таблото ?


krokotam_

Recommended Posts

Трябваше ми да проверя всички лампи по таблото , и махнах таблото . Махайки таблото, имобилайзера разбирам бил в него (чешко германската инженерна мисъл , по някога е много мътнява ) . Та сега за да си настроя ключа ми трябва пина за таблото пробвах с Vag Com обаче ми дава някви странни номера , които явно не са този пин . Идеи къде мога да го намеря тоя пин или с какъв софтуер да го прочета ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С колегата Мартин днеска цяла вечер се мъчихме да оправим белята ми ... но явно не и е било писано на мойта Октавия :) Та сега имаме пин обаче нещо пак се дъни , като ползваме Vag Tacho-то ни изписва , че всичко е наред а не е наред тъй като дава номер на програмираните нови ключове 0 ? Дали при свалян на табло трябва да се учи ключ както се мъчим ние или трябва да уча ECU-то към имобилйазера ? smile012

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

свалял съм таблото за смяна на крушки и презапояване на един чип.

никога не съм програмирал каквото и да е.

пояснявам колата е с централно закл. без оригинална аларма-----ако има някакво значение.

 

какво искаш да обучаваш...дали ползваш подходяща процедура?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата ми е с абсолютно същото заключване като твоето ,но когато сложих старото табло отново светна лампичката с ключ и кола на таблото ми и постоянно мига ? Като тръгна да паля , запалвам първо и след това имобилайзера явно прекратява контакта . ..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така обучаваме ключа :

 

Procedure for matching keys to vehicles with Immobilizer III in the Instrument Cluster:

1. [select]

[17 - Instruments]

Write down the 14 digit Immobilizer ID number from the "Extra" field

 

2. Take that ID number to your dealer and request your seven-digit SKC, along with the workshop code and importer number (all this information can be found in the upper-right corner of the Administration screen of the dealer's VAS 5051). Additional information about how to find the WSC and Importer Number can be found here.

 

3. Measure the car's battery voltage, it must be 12.5 V or higher.

 

4. You can check to make sure a key has the correct electronics in it so that it can be matched to the Immobilizer by:

[select]

[17 - Instruments]

[Meas. Blocks - 08]

Group 022

[Go!]

The value in field 3 must be 1. If value is not 1, the key is not capable of being adapted to Immobilizer. You can check each key in this manner.

 

5. [select]

[17 - Instruments]

[Meas. Blocks - 08]

Group 024

[Go!]

Any numbers displayed in fields 1-4 represent the time in minutes that must be counted down before the Immobilizer is unlocked. If the fields are all zero, skip to step 6. If the Immobilizer is locked:

[Done, Go Back]

[Close Controller, Go Back - 06]

Do not switch off the ignition! Allow the car to sit for AT LEAST the number of minutes that were indicated by the display in Group 024

 

6. [select]

[17 - Instruments]

[Meas. Blocks - 08]

Group 024

[Go!]

Make sure all fields are zero.

[Done, Go Back]

 

7. [Login - 11]

[use 7-digit PIN/SKC]

Enter the 7-digit PIN, Date on which the PIN was generated by the dealer, along with the Workshop Code (WSC) and the Importer number of the dealer that generated the code.

[OK]

 

8. VAG-COM will validate the data you have entered and return you to the Login screen, where the Login Code will show as "XXXXX".

[Do It!]

 

9. [Adaptation - 10]

Enter 21 in "Channel Number"

[Read]

The "Stored Value" is the number of keys currently matched.

Enter "new value" of 0

[save]

This clears out the old key-matchings.

Enter a "new value" corresponding to the total number of keys to be matched, including any existing keys

[save]

 

10. [Done, Go Back]

[Close Controller, Go Back - 06]

Switch ignition off and remove key

 

11. Insert next key to ignition and switch ignition on again

The warning light for the Immobilizer will light up for ~2 seconds, then go out

Switch ignition off and remove key

 

12. Repeat step 11 with each key until all keys have been matched.

 

Key Matching with 4-digit SKC

Updated 29 Mar. 2005

Ross-Tech is not responsible for any damage or problems that may result from following these instructions. They are to be used at your own risk.

This procedure details how to match new keys to Immobilizer-equipped VW/Audi vehicles. As of 11 Mar. 2002, VW and Audi are providing 7-digit Secret Key Codes in place of the earlier 4-digit SKC's. Keys must be coded using the new 7-digit SKC (secret key code) method unless the owner still has the correct 4-digit code.

Important Note: Unless you ALREADY have the SKC information for your vehicle and components then you will NOT be able to do any of the Immobilizer functions. Click this link for more information.

Procedure for matching keys to vehicles with Immobilizer in the Instrument Cluster:

(includes many 1999+ Golf/GTI/Jetta/New Beetle/Passat, also Audi)

1. [select]

[17 - Instruments]

[Login - 11]

Enter zero followed by the 4-digit SKC.

For example, if your SKC is 1234, enter 01234.

[Do It!]

 

2. [Adaptation - 10]

Enter 21 in "Channel Number"

[Read]

The "Stored Value" is the number of keys currently matched.

Enter "new value" of 0

[Test]

[save]

This clears out the old key-matchings.

Enter a "new value" corresponding to the total number of keys to be matched, including any existing keys

[Test]

[save]

 

3. [Done, Go Back]

[Close Controller, Go Back - 06]

Switch ignition off and remove key

 

4. Insert next key to ignition and switch ignition on again

The warning light for the Immobilizer will light up for ~2 seconds, then go out

Switch ignition off and remove key

 

5. Repeat step 4 with each key until all keys have been matched.

 

Procedure for adding keys to vehicles with separate Immobilizer:

(Includes 2000+ EuroVan, Cabrio, and many older non-US models)

1. [select]

[25 - Immobilizer]

[Login - 11]

Enter zero followed by the 4-digit SKC.

For example, if your SKC is 1234, enter 01234.

[Do It!]

 

2. [Adaptation - 10]

Enter 01 in "Channel Number"

[Read]

The "Stored Value" is the number of keys currently matched.

Enter "new value" of 0

[Test]

[save]

This clears out the old key-matchings.

Enter a "new value" corresponding to the total number of keys to be matched, including any existing keys

[Test]

[save]

 

3. [Done, Go Back]

[Close Controller, Go Back - 06]

Switch ignition off and remove key

 

4. Insert next key to ignition and switch ignition on again

Count to two ("One one-thousand, two one-thousand") out loud

Switch ignition off and remove key

 

5. Repeat step 4 with each key until all keys have been matched. "

 

Също така моят VAG Com уж е кракнат а когато тръгна да му ползвам функциите ми изписва , че не е лицензиран smile049 , някой може ли да ми пусне един линк на лични от къде да го дръпна работещ ?И другото ,което пробвахме точка 4 и не беше стойността 1 , а ключа си е сто процента за моята кола ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А проблема не може ли да идва от това, че не използваме празен ключ(blank key)?

И с тахото и с ваг-кома, въпреки че имаме пина не можа да обучи ключа. Изхождам от това, че чипа може да не позволява повторен запис в паметта?

 

П.П. Твоя кабел може да работи само с VCDS-Lite доколкото знам следващия път като се видим ще ти го дам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно! Аз моето табло сигурно съм го махал 50 пъти и никога не съм имал проблем. А колкото до ключа - имаше някакво обучение през шофьорската врата по спомен, но не искам да лъжа...или това да е някакво по-елементарно обучаване. Но си мисля, че не е нужно да имате празен ключ за обучаване. Но да си забрави кода - има някаква тайна тук - нещо не е наред! Намерете причината.

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дай повече инфо за колата: марка, година, двигател , да видим каква е процедурата за запис. :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли вариант проблема да идва от четеца на патронника щом другите казват, че не би трябвало да се заключва имобилайзера? Нещо при монтажа или демонтажа да не си закачил?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мне всичко е закичено :) , смисъл паля по вторият начин :) За всеки с подобни проблеми - задръжте бутона на стрелката на часовника на дясно и задръжте бутона на километража - на таблото под изминатите километри ще се появят 4-ри нули , там е мястото където трябва да въведете 4-ри цифреният пин код , след като го въведете с помоща на бутона на дясно местите следваща цифра а с бутона за зануляването на изминатият текущ път сменяте от 0 до 9 , след като сте въвели правилният пин трябва да задържите бутона на дясно и бутона за зануляване заедно . Колата би трябвало да приеме пин кода , но въпреки това ще изключи при първото палене , опитайте пак . Така ще имате достъп до колата за 45 минути , след това пак трябва да повторите процедурата . Аз продължавам да търся начин да препрограмирам ключа си .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Владко мерси за предложената помощ вече оправих този проблем :) и се появи дрг smile175

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.