Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Фелиция 1.6 - не пали пали топла.


boni

Recommended Posts

Здравейте приятели,фелата е 1.6 инж. мотор с АГУ.Отскоро време насам пали сутрин без проблем, но като загрее въртиш и веднага гасне,иначе двигателя работи перфектно,само това запалване ме тревожи.Някой имал ли е подобен проблем да сподели каква може да е причината.Компютърната диагностика посочи датчика за температурата-смених го ,но проблема си остана.Майсторите в сервиза ми свалиха катализатора,но като го погледнах не беше много запушен.Помагайте с предположения или ми кажете къде правят истинска диагностика?Благодаря на всички!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С обикновена газова съм.От София.Значи днес си спомних,че може да е от оригиналния ключ,който бях монтирал близо до волана(смених го с обикновен,защото се счупи)за да дава импулси до четеца.И като го размърдах насам-натам,завъртях и запали от първия път.Та си мисля,че може да е от там причината,ще покарам днес и ще видя.Сега въпроса ми е-има ли как да се прекъсне този "четец"някак,да го анулирам? P.S.Оригиналния ключ е с чип това е ясно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако правилно разбирам става въпрос за фабричния имобилайзер ... та ако искаш да си караш спокойно вадиш чипа от оригиналния ключ и го лепиш на гривната , която е на секрета и тогаз не би следвало да прави проблем.

Ако прави проблем контактната клема , която е на гърба на секрета , тогаз ще ти се наложи да я смениш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако правилно разбирам става въпрос за фабричния имобилайзер ... та ако искаш да си караш спокойно вадиш чипа от оригиналния ключ и го лепиш на гривната , която е на секрета и тогаз не би следвало да прави проблем.

Ако прави проблем контактната клема , която е на гърба на секрета , тогаз ще ти се наложи да я смениш.

Я-а-а-а ти май ми реши проблема без да искаш :lol: Тъкмо се чудех как да си спестя 50лв. за нов ключ за моята Черна дупка. Има ли значение къде по гривната се лепи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципа мога да го кажа , но конкретно при Фелиция как работи нямам идея.

Компа си говори с центалата на имобилайзера , който се намира зад таблото с уредите в една черна кутийка , а той е вързан с една бобинка сложена на патронника на контактния ключ (вижда се след сваляне на волана с кормилната колона или на цялото табло) и когато сложиш ключ и подадеш контакт централата на имобилайзера търси сигнал от транспондера (чипа в ключа) и ако е правилния ключ казва на компа да включи веригите м които се прекъсват (обикновенно са помпата и бобината) .

Грубия начин е да се заобиколят тез вериги и да се пуснат директно жици и ако няма допълнителни капани в софтуера на ЕСU -то ще пали винаги , а интелигентния е да се префлашне ECU-то със софтуер , който не прави проверка на имобилайзера , НО (както винаги има едно НО) странното е , че колата пали студена , а топла не т.е. ако беше 100% имобилайзер няма да пали въобще !

За да си сигурен , че не е контактната клема пробвай да запалиш без да въртиш ключа след подаване на контакт - на ръчна спирачка и изключена от скорост даваш контакт и с една отверка или предварително подготвена жичка с кабелна обувка подаваш плюч от дебелия кабел на стартера към клемата , където се включва тънката жълта жица от контактния ключ и ако така запали значи приготвяш едни 20 лв. за контактна клема ... естествено правиш няколко опита на топла кола за да си сигурен , че не е плод на случайност.

Ако продължи да прави проблеми , тогаз търси къде либсва плюс.

Сигурно ли е , че колата няма вързан имобилайзер към външна аларма ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубавото е,че втори ден вече пали от раз без значение студена -топла,но всичко това след като размърдах ключа по-близо до пръстена,както ме посъветва.Няма да я пипам повече Пущината.Благодарности за бързата реакция и отделеното внимание =D>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.