Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Защо си купих Шкода?


coverdale

Recommended Posts

..........................?

П.П.Аз утре ще си кажа ,щото сега не ми се мисли! smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 88
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • coverdale

    4

  • dude_BG

    7

  • joro-120L

    4

  • stivi797

    5

Най-много писали в темата

Защото е VW. Конкретно Octavia 2 = Golf 5 ама с голям багажник. Разумен избор-цена-качество, добри дизелови двигатели с голям ресурс. Не толкова масова както VW. Изчистен дизайн. Добър хечбек/лифтбек/ модел с най големия товарен обем в класа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прилича на автомобил, ниска стойност на закупуване, достъпни цени на частите, има всичко за нея по магазините.

Т.е. преди всичко от финансова гледна точка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Защото ми харесва, а и нямаше Audi B6, но в последствие останах супер, мега, гига, хипер доволен от избора на шкодата!

 

2. Защото беше нова!

 

3. Защото беше на прилична цена с двигател, който много исках!

 

4. Защото ми харесва много като дизайн, а отстрани ми изглежда супер агресивна (е, не чак като Lancer, но си изглежда...)

 

5. Защото това е колата за мен s_flag

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми щото за тия пари нямаше А4-ка , Голфа ми е малък, а Пасата ме състарява :) И щот си мислех, че О2 би трябвало да е подобрена О1. Ама лекинко съм се объркал smile004

 

Както и да е, за тия пари дето я взех, си е перфектна! Е наложи се малко да я подобря, ама така вече ми пасва на душевното състояние.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

О1 фейслифт хечбег (лифтбег) е с уникален дизайн, зеления цвят ми е любим, има огромен багажник, много нисък разход на гориво за такава кола, 1.9 TDI прекрасен двигател - не случайно я търсих 2 години. :) Могат да се намерят всички части за нея. Както се казва това е колата, която ми легна на душата и сърцето. :) s_flag O2 преди фейслифта също е уникална.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

'Щот ми изпадна...

Всъщност след като минах няколко пъти през магазина, поседях в бежовия салон и побарах кожения...волан + лост, много ми се искаше да подкарам едно L&K! Легна ми на сърцето още преди да я имам! И сега, след безпроблемни 240К+ си се качвам в нея и я паля с огромно удоволствие. Явно случих на двигател и сглобка! Хубава мечта си имах, седнах в нея и сега...си търся следващата мечта за осъществяване!

s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щото тъщата чехкиня smile049 ,а за жената било противопоказно да се качва в други марки!

Майтап бе..!

Съдба....,искаш, не искаш ,тя идва s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

През далечната 2005г. търсехме чисто нова кола от магазина за баща ми.Искахме да е максимално практична,с хубав и икономичен дизелов двигател,да е здрава и евтина за подръжка и да е под 30000лв.,със всичките му такси и застрахови и лизинги.Така решихме,че нашата кола е Шкода Октавия 1 Тур 1.9тди 90к.с. и да си кажа честно това е най-избор!Вътре е тесничко,но майка ми и баща ми си се возят само двамата,пътуват на море с мноого багаж,ходят на вилата с мноого багаж,пазаруват рядко,но по много - та багажника е доста полезен.За 6 години и смешните 70 000км.,имаме 1 сменен актуатор и 2 тампона на носачите - здраво и евтино.Дизайна ми харесва много.Мотора си върви добре,на извънградско с на баща ми карането (около 120км/ч) и климатик разхода му е около 4,5л/100км.Цената беше 26000лв.,в която до 30 000 влязоха всички разходи.

 

И така баща ми му избрах Шкода с разум,но моята дойде по различно.Когато взехме Турката един познат имаше L&K - светло зелена,1.8т,просто веднъж седнах в колата и ми остана спомен завинаги.И така 5 години по късно видях моята минавайки през Горубляне с един приятел.Седеше си в автокъщата и се виждаше от пътя само,че е черна със светъл салон и голяма джанта,викам на приятелчето спирай,слезнах,видях я и това беше любов от пръв поглед.И така вече две години я карам всяко сядане в нея е пълен кеф,само като ме обгърне светлия интериор и прекрасния 1.9ТДИ,не искам нищо друго!!

 

Но няма как да си кривя душата,искам БМВ,ама такова БМВ,каквото искам нито мога да си купя нито да поддържам,за това засега ще си търкалям колицата,независимо от шумове гадния саунд и каквото и да било друго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото си търсех голям и удобен семеен автомобил, с голям и практичен багажник. Преди се мъчех на седановото толедо. Вярно, и то има голям багажник, ама трябва целия да влезеш вътре, за да изкараш нещо от него. Който не вярва, да опита да вкара детска количка, в сгънато състояние, в багажник на седан ](*,) Другото, което ме грабна е двигателя... личното, аз винаги съм предпочитал бензиновите, и считам, че фауве групата имат едни от най-добрите бензинови двигатели в класа си.... поне до възможностите на моя скромен джоб. По-нататък, живот и здраве.... БМВ 535i smile168

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щот мъ изкефи... И щот тогава Форд нямаха кутия с два съединителя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

икономичен дезелов двигател (понякога си мисля, че и на изпарения върви smile091 ), прилично предлагано място, както на седалките така и в багажника. И най - важното : като седнах в нея разбрах, че е моята кола

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жената каза Мини, нов Суифт или Фабия. Предлагането и на трите не е голямо, а цените са много различни.

Гледахме и корси и полота.

Накрая след две изпуснати фабии и няколко, заради които почнах да се съмнявам точно такава ли искаме, отидох чак до Карлово и въпреки многото дребни, но дразнещи забележки, я взех.

Скоро се очертава да я добутам до състояние, в което само да се мие и парфюмира s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

алтернативата беше Ауди А4. Гледахме Б6, ама старо. Б7 имаше едно светло синьо габровско, ама докато се чудиме и навиваме и то взеха та го продадоха. Онзи ден го мернахме в Габрово - страхотно е. Ама така е писано, сега сме с О2 и сме супер доволни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Остава и да не сте- правилния мотор с правилната кутия =D>

При правилна експлоатация на турбината, ще те изкара поне колкото и аудито ти s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото съм второ поколение Шкодаджия. Друга кола в семейството ни не е имало. Откак се помня се возя в Шкода т.е. вече 42год.

Харесвам си ги Шкодите.

Чехите са нация техническа. Европейци са. Със сигурност имат потенциал да се справят сами с развитието и производството на новите модели. Сега малко ме е яд, че Шкода е част от ВАГ, и им се дава акъл или им се налагат ограничения от други. Явно някои обстоятелства са го наложили това окрупняване, просто такива са реалностите.

От друга страна, това е едно признание за Шкода, според мен.

Все пак е по-добрия вариант за марката, отколкото да ги сполети съдбата на СААБ, например.

За мен е по-важно марката да съществува и да се развива.

 

s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак е по-добрия вариант за марката, отколкото да ги сполети съдбата на СААБ, например.

За мен е по-важно марката да съществува и да се развива. s_flag

Или на другия чешки автопроизводител - Татра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото покри всичките изисквания, които имах пролетта на 2007 год. и определено съм доволен от избора. А и все пак съм закърмен в Шкода 120L през далечната 1985 год. - пак червена :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.