Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Разход на гориво при 6DSG и издържливост


czech_monster

Recommended Posts

И теглото им тъкмо ще е приблизително еднакво.... С разлика от 20 кила в полза на ръчката.

Само предложих нещо за пълна бака - но не знам дали в края на месеца ще мога да насмогна на такава.

И тогава ще остане само бордкомпът.

Но нищо - и снимковият материал ще свърши добра работа.

Пък и който е навигатор - ще е нещо като съдия.

Съответно, ще търсим строги, но справедливи навигатори....

Иначе по баирите и по завоите - 6 тата предавка е без значение. Тъй че нещата ще бъдат доста изравнени.

Но ще видим какво ще стане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя мойта е комби, така, че теглото от там е компенсирано. Но отчитането - само пълно-пълно. Докато изщрака пистолета, на една и съща колонка. Иначе е безмислено. Добре е и преди теста, да са почти празни, за да сме сигурни, че караме с еднакво като тип гориво.

 

Ако нямаш възможност тоя месец, аз не бързам. Само да е преди да падне снега :)

 

Маршрута ако не ти допада, можем да начертаем и друг. Аз това го казах фигуративно, ама като се замисля, то е предимно магистрала. Можем да подберем нещо дето е 50/50, но само ако искаш.

 

За навигатори няма лошо, тамън ще си бърборим с някой...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз се зачетох тука... smile056

 

Цецо, след тунела "Траянови врата" към Пв. няма да пускаш по инерция ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пускането по инерция не е от значение.

 

п.п. може през VAG-COM да замерите количеството гориво в резервоарите, макар там да го дава с точност до литър

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма проблем, ще видим дали ще е в края на тоя месец, или след средата на следващия - във всички случаи ще се разберем.

Иначе ако го направим и това с резервоарите - тогава грешката ще се минимизира до много малки величини!

И ако си навит, може да ги заредим и на една бензиностанция - само да не е ЕКО или ОМВ, че от тях нямам добри впечатления. Иначе всичко друго от големите бензинаджийници - става.

И идеята ми и на мен е да не ни бъде скучно - тоест, не само да караме, а и да ни бъде интересно.

А за маршрута - ще го обмислим. И може и да е такъв, че да посетим и някоя забележителност, да речем. Тъй че с един куршум да убием два заека.

Иначе и аз не съм фен подобни изпитания да ги правим в снега..... Тогава и разходът ще е друг, а и трафикът - също. Падне ли снега - всичко се качва на колите, и тръгва нанякъде - и трудно може да се кара. Пък трябва да се провираш, да внимаваш някого да не закачиш, пък да внимаваш и теб да не те закачат..... Което не е работа.

Но зимата я дават доста безснежна - поне до средата на декември. Тъй че ще се вместим, мисля.

Пускането по инерция - ееееее, всеки ще кара както си прецени!

Нали и това мерим - и уменията на пилотите! Защото не са само колите, които се състезават! smile035

Ами така де!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да стане до 2-3 седмици. После я камилата, я камиларя. Аз също съм зает, но един предиобед все ще измисля как да освободя. Тръгваме рано сутринта и до обяд ще сме се прибрали.

 

Зареждането вече ми обръзна да обяснявам как ще стане - отиваме и двамата с почти празен резервоар (<=1/4) и пълним на една и съща колонка докато изщрака. И ще го правим ние, а не бензинджията, за да сме сигурни, че няма импровизации. После караме, връщаме се и повтаряме процедурата. Касовите бележки решават баса. Точка.

 

Ще пусна отделна тема, да е ясно, черно на бяло и да няма хъката - мъката. Тази тема нека модераторите я почистят, че я оспамихме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, на 27 или 28 октомври тогава. Защото в делничните дни съм на работа.... :mrgreen:

Тогава ми е най-удобно като време.

Иначе мисля, че и на модераторите им е интересно - и затова не трият коментарите ни. Макар че наистина са доста далече от темата.... Но все пак - не чак толкова.

Раздуто ТДИ с ръчна - срещу стоково такова, но автоматик.

Определено ще е интересно.

А за отделната тема - пускай, разбира се!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерсииии! И сега ще вляза там, да ги видя нещата. А тук - във всички случаи човекът, който е пуснал темата, е научил интересни за себе си неща!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги не се карайте, аз съм с дсг и ви казвам, че механичната гори по-малко,но това малко е незначително и не си заслужава да хабите пари и нерви за тестове.А относно колко държи дсг-то е много спорно моята кола е сеат леон с дсг и е 195 коня и около 380нм(намалихме ги за да не се получи фал) ,мой познат е с голф 5 с същия сет ъп като моя но е издул турбото на макс и е 220 коня и 420нм, така че не се филмирайте толкова за това дсг, казвам го защото аз се филмирах много и четох и четох и на всякъде различно инфо и докато сам не изпробваш няма как да разбереш.Според мен ако тръгваш да тунинговаш кола с дсг, 1-то нещо което трябва да прежалиш е кутията.Колкото до лънч контрола аз с него си тръгвам без проблем, за да го включиш колега трябва да изключиш тракшъна, есп-то, да включиш на С, задържаш спирачката до долу и подаваш газ на макс колата няма да мине повече от 2000-2200 оборота като ги задържа автоматично ти просто държиш газта, след което пускаш спирачката и колата тръгва като че ли е с механична кутия.Дано да съм бил полезен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за лауч контрола - същото съм го написал и аз по-горе, но с други думи може би. Както си е директно от книжката - впрочем, то там си го и пише.

Изключва се ASR а, и се минава на S, но то всъщност не може да се изключи напълно - и по-добре, че е така. Защото иначе човек може да се пребие или поне да си потроши возилото - особено на по-гладък асфалт.

Нали го правих тоя експеримент - та знам за какво става въпрос.

И това за ограничението на оборотите - и то е така. Моторът поддържа 2000-2100 оборота - и дотам.

Но ако се зареди друга програма, чипната, която допълнително отключва лаучконтрола и която вдига ограниченията - тия стойности се променят.

Друг е въпросът дали има смисъл това да се прави.

Но това всеки си го преценява сам.

Иначе за издръжливостта на кутията - тя, сама по себе си, издържа много - дори и при тунингованите автомобили. Съединителите се износват доста по-бързо - но се предлагат и керамични комплекти, които издържат много повече. Само че и цената им доста удря по джоба....

Но при разумно каране, и ако не въртиш редовно гуми по светофарите - издръжливостта на кутията е достатъчно голяма, да не кажа много голяма.

И горе съм написал и примера с приятелче, което има Ауди А3 - с двулитров дизелак и със същата кутия, DQ250-02E. Само управляващата й ръчка е малко по-различна - иначе кутията е абсолютно същата!

С минимални ремонти, сменени са два клапана и маслена помпа - човекът е навъртял над 400 хиляди километра! И това, заедно с отварянето и профилактиката - му е струвало малко над 400 лв!

Колата не е купувана нова - но историята й е известна, и е поддържана добре. Докарана е от Германия..... И дори, доколкото си спомням, кутията се води от проблемна серия - обаче никога не е правила никакви проблеми. И дори и мехатроникът й - си е заводският!

Който се е занимавал с такива кутии - той знае за какво става въпрос....

Иначе консумативите - те са съвсем друга бира! И безспорно са доста по-скъпи от тези при стандартната кутия.

Но за удобството се плаща - няма как!

Не може всичкото да ти е на далавера!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Снощи катерих планините, в снега, с натоварена догоре кола - разходът беше 7.5 литра!

Не съм настъпвал много..... Че хората вътре да не се шашкат. Пък и горивото беше малко.

Мисля, че е добре! :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Витоша - първо за проба. И после околните хълмове, които уж също се водят планини. Лозенската планина, Черни рид..... Все пак и те се водят планини.

Сапарева баня - там Доспевските ридове ли бяха, или Верила?

Не - Верила е от другата страна...... Където е Ковачевци.

Едно мааааалко маршрутче...... В снега! :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.