Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Можете ли да ми кажете...?


Vladi-s-felicia

Recommended Posts

Моят Фаворит си беше със счупено ухо като го купих, и наистина не ми се е налагало да я тегля така и я продадох, но ти ако искаш да си слагаш ухо за теглене го сложи на старото му място, и ако е възможно не със заварка а с болт и гайка мин. два бр. а дебелината на ухото поне 5мм за да не се огъва при теглене в завоите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 60
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Don4o_62

    24

  • Logrus

    9

  • joro-120L

    5

  • katilarium

    5

Най-много писали в темата

Огъваш едно U-образно арматурно желЕзо ф12мм. и го заваряваш на някоя стабилна греда отпред на автомобила. Ти ще видиш къде. Трябва да виси под бронята. Почти задължително е да стои хоризонтално-в една равнина, за да не се огъне при опън настрани.

Този S от втората снимка как въобще допусна, че ще върши работа. Можеш да го сложиш за декоративен орнамент на някоя ограда ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този S от втората снимка как въобще допусна, че ще върши работа. Можеш да го сложиш за декоративен орнамент на някоя ограда ;)

Е извинявай ама толкова грозна ограда надали някой ще си направи :lol:

Колегата каза, че тази кривка е само за демонстрация

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този S от втората снимка как въобще допусна, че ще върши работа. Можеш да го сложиш за декоративен орнамент на някоя ограда ;)

....Колегата каза, че тази кривка е само за демонстрация

Добре, показаната арматура е тънка за целта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят Фаворит си беше със счупено ухо като го купих, и наистина не ми се е налагало да я тегля така и я продадох, но ти ако искаш да си слагаш ухо за теглене го сложи на старото му място, и ако е възможно не със заварка а с болт и гайка мин. два бр. а дебелината на ухото поне 5мм за да не се огъва при теглене в завоите.

 

Ами къде е това място,че нищо не виждам или да ми прелича да е имало отпред нещо за теглене,егахти и работата,тия шматки конструкторите,дялкали с теслата тия Формани като са ги чертали,и един теглич не сложили както трябва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....Колегата каза, че тази кривка е само за демонстрация

Добре, показаната арматура е тънка за целта.

 

Арматурата не е проблем,проблем ли ще е ако се завари там,че другаде не виждам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Арматурата не е проблем,проблем ли ще е ако се завари там,че другаде не виждам

След като не виждаш, значи няма. Някой по-запознат с Фелиция да ти каже.

Колко е дебела планката, на която ще завариш ухото, ще стане ли заварката, възможно ли е да се огъне планката в последствие, или да се скъса, има ли някакъв профил за уякчаване, как и къде е захваната....

Обикновено тези неща се преценят на място. Може и заварчика да ти даде някаква идея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То никой съвет не даде дали ще издържи на заварка дето съм снимал скобата,така че ще използвам метода през номера и за гредата с колан,поне го пробвах благодарение на колегата който каза за него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакай сега! Фелиция или Фаворит. Фелицията е с кука, която се навива с лява резба в една дупка по средата на бронята:

post-1730-138453387363_thumb.jpg

 

А при Фаворит - не знам как е при Фаворит.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакай сега! Фелиция или Фаворит. Фелицията е с кука, която се навива с лява резба в една дупка по средата на бронята:

[attachment=0]hinge.jpg[/attachment]

 

А при Фаворит - не знам как е при Фаворит.

Форман за да сме точни - той май е с кука - аз не съм видял да имат дупки като на Фелата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На снимката се вижда къде е заводското ухо . Това е при Фаворит и Форман .

post-2640-138453387378_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Някой по-запознат с Фелиция да ти каже....
Чакай сега! Фелиция или Фаворит....
....Форман за да сме точни....

Абе колеги, пишете си в "гараж" колите! Или това е някаква секретна информация?

Почти сигурно е, нямаше да се объркам ;) Ех, старост нерадост :)

Добре, че колегата Logrus е в час smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....Форман за да сме точни....

Абе колеги, пишете си в "гараж" колите! Или това е някаква секретна информация?

Почти сигурно е, нямаше да се объркам ;) Ех, старост нерадост :)

Добре, че колегата Logrus е в час smile159

Ей така се намалява борч smile001

Но бирите на събора няма да ти се разминат smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей така се намалява борч smile001

Но бирите на събора няма да ти се разминат smile027

Аааа, и от мен ше има некоя друга бира :D

 

smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На снимката се вижда къде е заводското ухо . Това е при Фаворит и Форман .

Ето снимка отблизо на Формана,вижда се няква част от дупка,но кво е идея си нямам,освен на тая кола да са забравили да сложат скоба :lol: ,или бронята да е друга :roll:

 

bca64cfc4d0aab86.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей така се намалява борч smile001

Но бирите на събора няма да ти се разминат smile027

Аааа, и от мен ше има некоя друга бира :D

 

smile027

 

А от мен няколко буркана с риба без кости,собственоръчно правени с много любов :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На снимката се вижда къде е заводското ухо . Това е при Фаворит и Форман .

Ето снимка отблизо на Формана,вижда се няква част от дупка,но кво е идея си нямам,освен на тая кола да са забравили да сложат скоба :lol: ,или бронята да е друга :roll:

 

bca64cfc4d0aab86.JPG

 

Ухото се пада точно под бронята от дясно и е заварена за гредата на коша. Бронята няма отвори или капачки като следващите модели Фелиция и т.н. Клекни под някой друг Фав/Форман и ще видиш как е .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дърпах я като каруца кон :D и не мръдна,заварил съм я яко на съединението,пък и колко ли тежи тая кола :roll:

Не е въпроса само колко тежи - импулсът е лошото - ако тоя дето те тегли те "лашне" може да ти скъса заварка или да ти поизпъне куката в по-лекия вариант. Без да искам да звучи кофти - виждал съм какво прави въже с парче от скъсана кука на него. Т.е. пробвай я "ударно".

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Въпрос относно спирачки на Форман :D

при натискане на педала на спирачката по рязко се чува отвътре от помпата дето педала влиза в нея,едно съскане,все едно въздух излиза,но иначе колата си спира нормално и педала не се втвърдява,само при хептен ниски обороти без газ малко като че ли става по твърд,ясно че отнякъде изпуска налягане но кво що,не знам,та малък проблем ли е това и по голям може ли да стане ;) ,и как може да се отстрани

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,никой ли не знае за какво става въпрос или да се е зблъсквал с тоя проблем относно изпускането на въздух от помпа ли е,кво ли е,дето педала влиза в нея :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.