Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Можете ли да ми кажете...?


Vladi-s-felicia

Recommended Posts

Колко струва феродов претискателен диск и лагер за фелиция карбуратор 1.3 96' ? Някой дали продава такива части и ако да къде да го намеря ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 60
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Don4o_62

    24

  • Logrus

    9

  • joro-120L

    5

  • katilarium

    5

Най-много писали в темата

Лагер и съединител втора ръка?! За продаване ли ти е колата?

За Враца не знам - виж в рекламите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен ако ще я караш ти не бива да си правиш експерименти - слагай нови лагер и съединител и не търси важни детайли втора ръка (изключвам ламарините) - по-добре да се пооръсиш за нови части, отколкото (да не се случва) да се утрепаш някъде заради стари боклуци.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закс притескател-62, феродов-62.

Лагер чешки - 14-16 лева.

Комплект ЛУК - 136 лева. smile159

Гената ми спомена, че същия този комплект излиза около 110 лв. ама може и да бъркам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами радиатора на парното колко е,че не ми се ходи до Пловдив да питам че тия дни само на гости им бях :D също палеца и делкото трябва ли да се сменят периодично,че мойте не били сменяни от 5 г. :roll:,палеца ако е пробит би трябвало да се смени мисля, че един опел го търкалях 4-5 г. и да спря,беше всичко нагоряло и пробито

страх ме е да го отворя, че да не съм барал не знам кво да барам,но ако е лесно да се провери моля за съвет

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Колеги,на Форман на ниски много тресе от тоя тампон, подлежи ли на ремонт,смисъл вътрешното сваля ли се и заменя с ново и трудоемко ли е

d86d31317024af9a.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да се смени и само тампона,нов струва от порядъка на десетина лв.Обаче за да го смениш трябва да свалиш водната помпа от двигателя и да се избие тампона от тялото на помпата.Трябва да се работи вимателно,защото лесно може да се пукне тялото.После новия тампон се набива на преса,но предварително трябва да бележиш как е бил ориентиран стария тампон спрямо тялото на помпата,в противен случай няма много файда от него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и предположих че няма да е работа за 2-3 цигари време :D

 

Да използвам да питам още нещо,гледам няма скоби за дърпане ни отзат ни отпред на тия Формани,пък кофти ако закъсаш,някакво решение има ли колеги,нещо да се побългари ;) един вид от към скоби :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си сменял водна помпа е работа за час - два , ама ако не си ще ти трябва повечко време ... колкото до куките едната е заварена за рога под десния фар за мъгла , а отзад има от дясно една П-образна изрезка на бронята , зад която стърчи едно П-образно желязо с дупка е те това са куките за теглене , а твоите ако са орязани е друга бира smile049

Ако все пак ти се наложи да те дърпат винаги можеш да прекараш колана през отворите под и над номера (зад него е дебелата греда на бронята) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз се чудех какво за кво е тая планка отзад,то било за дърпане,малко ала бала ми се гледа но нищо,а после ще разгледам отпред къде е,благодаря за отговора че имаше да си гледам умно и да търся аварийни куки :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да използвам да питам още нещо,гледам няма скоби за дърпане ни отзат ни отпред на тия Формани,пък кофти ако закъсаш,някакво решение има ли колеги,нещо да се побългари ;) един вид от към скоби :?:

Два пирона и по-ячка дъсчица - ако имаш ламарина в която да чукнеш пироните smile001

Днес видях да теглят Форман с разглобена предница - бяха го вързали за носача (поне така ми се стори!!!) - въжето влизаше зад предна лява гума - твърде близо до нея даже!? Може би в аварийна ситуация и това е решение - но дали е финансово изгодно (т.е. какво ще потрошиш) ще ти каже Евгени (Дъ Бест Форман - ииии че е готино по нашенски smile001 )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера еротично наведен доста гледах отпред :D ,добре че не бях в няква арабска страна :lol: ,та нищо няма,ни скоба ни индикация да е имало,но ме осени идея дали не може да се завари една на успоредната ламарина дето прави ъгъл с тая греда отпред радиатора,пада се точно на лявия халоген от дясната му страна.....егахти и тъпия пост дето пуснах :lol:

но ще снимам местото и тогава ще кажете, че това ми мяса на подкалник

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо търсиш скоба, там отпред трябва да има само дупка с резба в която се завива куката ако изобщо съм схванал темата. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо търсиш скоба, там отпред трябва да има само дупка с резба в която се завива куката ако изобщо съм схванал темата. ;)

Формана и Фаворита освен по по-ръбата форма се различават от Фелицията и по някои конструктивни решения , като например заварени куки за теглене ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Недей да заваряваш кука - сложи си "ухо", заварено и от двете страни. Ако ти се наложи (сакън да не ти се случва) да те теглят, при по рязко потегляне на теглещата кола - особено с водач, който няма опит с тегленето - куката може да се изправи. На по-старите Рена е с кука и съм брал подобни ядове - след като се изправи куката на Експреса, скъсахме и престилката под бронята и сега, когато се наложи се теглим за багажника на покрива - няма такава картинка :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно че ще е ухо,това беше за показване на мястото,питах дали е удачно там да се завари,че да не стане фал,то си личи коя е ламарината като се вгледа човек,на първата снимка особено

Иначе както каза по горе колегата, през гредата отпред с колан става,пробвах и лесно влиза и излиза :D

Форманите по принцип не се развалят и са кучи марка :D ,но някой път човек може да затъне я по горичка я по къра...... ;) та си трябва теглич

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.