Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Супърб или Пасат?


mathematician

Recommended Posts

Докато гледах снимки от темата с източник ревю на Пасат и Супърб в Индия, ми направи впечатление, че целенасочено 170 кс 2.0 TDI CR DPF не се продава в Индия, а само 140, докато 170 кс двигател се предлага при Пасат. Всеки може да си направи изводите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено, че ПАСАТ....

 

Преди карах СУПЕРБ, който наистина е супер кола, но ПАСАТ-а е класи над него....като почнем от динамиката и поведението на пътя, управлението е много по-прецизно и автомобила е много по-стабилен.... по-конфортен е, използвани са много по-качествени материали в интериора.... Да не забравяме, че със същия двигател е по-тих и по динамичен...а и дизайна му според мен е по-добър....

Единственото предимство на Супърба е по-голямото разстояние между предните и задните седалки, което според мен пък не е особено голямо предимство... и Twin Door-a, но тук зависи за какво го използваш...аз лично за 14 месеца съм го отварял точно 3 пъти.... (м.д. 2 месеца беше повреден - отваряше се само долната част, а и след удара отзад така и не можаха да го настроят както трабва)

 

Пасата ми е на 180 000 км и на 3 г. но няма никакво пукане на пластмаси и вибриращи шумове, а Суперба още като го взех от Евротек си скърцаше, пукаше и т.н...) ... и трябваше да свикна с това ;-)

А като гледам в последно време цените, за една и съща цена взимаш доста по-добре оборудван ПАСАТ май...

 

Абе всичко е въпрос на личен избор...... но аз съм за ПАСАТ-а ;-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос на пружини е цялата работа.Покарайте Суперб ,който не е произведен за бг и ще си промените мнението за возията.Шкодите ги правят за источна Е. .

 

:smt017 Superb и то комби .... s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера гледах два Супърба 3.6FSi, като единият се предлагаше чисто нов от фирма, която купува колите по-евтино от държави от източна Европа и ги продава на малко по-ниска цена от аналогови, предназначени за западна Европа. Другият беше на 1 год. и 25 000км. От начало не можах да повярвам каква разлика има между двата екземпляра на един и същ модел кола. Возията на западноевропейската версия е класи над другата, може да е и само внушение, но доста елементи, незабележими на пръв поглед, бяха коренно различни: и двата модела бяха с черен кожен салон Emory, но на колата купена от Германия седалките изглеждаха с по-различен цвят - по-тъмен и набиващ се на очи, докато на другия изглеждаха по-избелели, въпреки че колата беше на около 100-тина км. Шевовете по седалките бяха с различни конци - на вносния модел бяха по-скоро като с найлонови нишки от чувал, докато на другия модел бяха текстилни и не се забелязваше да има такива нишки. Цвета на пластмасите по таблото изглеждаше по различен начин.

Мога да изброявам няколко страници с такива разлики, които се забелязват само с набито око, но имат доста важна роля в комфорта на колата.

Останах доста озадачен от този случай и направо не ми се вярва, какви разлики има между екземплярите, предназначени за различните страни. Може би пращат дефектните бройки в държавите от източна Европа, където и не се пазаруват много за разлика от западните държави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е пределно ясно. То не се отнася само до автомобилите, а до всичко. Една "Кока Кола" ти е 100 пъти по различна, една прах за пране. Най хубавите автомобили са тези за UK и за Италия, те са винаги с най високо ниво на оборудване и най качествени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Окачването на Пасата не е по-добро.... Или и да е така - е със съвсем малко. Когато Пасатът е с регулируеми амортисьори - еееее, тогава се забелязва. Но разликата в никакъв случай не е кой знае каква. Просто настройката е различна - на Пасата, на Октито и на Суперба. Пасатът е може би най-мек.... Докато Октито е най-стегнато. А Супербът е разумният баланс! Страхотно ме кефи! И само да свърши кризата - ще си го купя! И то във вариант ТДИ и 4х4! Дано само тогава да го пуснат със 170 конния мотор!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казва си го човека - Супербите за западнярите са класи над тези за нас! Ето там е отговора, Волфчо! Затова ако опра дотам да си купувам Суперб - ще си го купя от Германия! Това е решението, батка! Защото "западен" Суперб ще е по-добър от Пасата, като и комплектацията ще е на ниво! А парите - пак ще са в полза на Суперба, тъй мисля!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, аз си купих моя чисто новичък от Германия!

Само ще Ви кажа, че с оборудването с което го поръчах ми излезе с близо 6000 по-евтин от Еуратек!

И има неща, които се оказа че са базови за Германия, а Еуратек ги предлага като опция!

Винаги когато ходя в сервиза им за редовните прегледи,всеки път ми казват че тази кола не е от тях!

Винаги им прави впечатление! И досега имаше една акция - смениха ми фаровете за мъгла!

Имало сигнали за тяхното овлажняване! Не съм сигурен, ама доколкото разбрах на тези продадени от Еуратек

не ги сменяха! Извинявам се ако бъркам, колеги могат да ме поправят! Иначе - досега само каране!

И все още ме кефи и сядам с голямо удоволствие в нея!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.