Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Супърб или Пасат?


mathematician

Recommended Posts

http://www.skoda-auto.bg/BGR/prices/Documents/price%20list%2004042012/Superb_04042012.pdf

 

http://www.volkswagen.bg/files/bg/download/datei/new_passat_prise_list.pdf

 

Баси, нов Пасат за 40 бона с 1.8 TSI/160 коня и с доста повече оборудване от Супърба.

 

Тея ще взема да им стана фен. И ако запазят цените така - определено сериозно мислене ще има.

 

Нещо против Пасата - дефекти, бъгове?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.skoda-auto.bg/BGR/prices/Documents/price%20list%2004042012/Superb_04042012.pdf

 

http://www.volkswagen.bg/files/bg/download/datei/new_passat_prise_list.pdf

 

Баси, нов Пасат за 40 бона с 1.8 TSI/160 коня и с доста повече оборудване от Супърба.

 

Тея ще взема да им стана фен. И ако запазят цените така - определено сериозно мислене ще има.

 

Нещо против Пасата - дефекти, бъгове?

 

Колега,

преди да си поръчам Супърба и аз много се чудих дали да не поръчам Пасат, но като цяло няколко неща ме отказаха.

Аз сравнявах 2,0 ТДИ 4х4 моделите с максимално ниво на оборудване и допълнителни опции и Пасата излезе с 3 - 4 000 по скъп.

Иначе колата си е много хубава единствено пространството на задните седалки е по-малко и респективно багажника.

Всичко друго е въпрос на вкус и цена. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пасата има много по-добро окачване. По-комфортна возия и шумоизолация.

Бъговете са еднакви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Passat sucks! Преди да се ориентирам към Супърб, гледах и тествах много други марки и модели, като от пасат останах изключително разочарован и в същото време учуден. Карах тестов Пасат на около 15 000км - доста от елементите скърцаха като за последно, а вратичката на жабката седеше на една страна и не се затваряше добре. Явно на германците, които са го сглобявали, бирата и вурстчетата са им дошли в повечко. В Германия си има доволна разлика в цената между Супърб и Пасат. Или от Еуратек са си надули цените, или има някаква конспирация. :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

как бе,пасата си е пасат каквото и да ми говориш това е уникален модел на VW просто няма две мнения.Возия екстри сигурност издръжливост.Мен ако питаш не се замисляй.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пенсионерите карат -Пасат,а пичовете-Супърб!

Истината е,че Супърба е по-готиния Пасат.По-добър интериор,повече място отзад и по-готин външен вид, а и го сглобяват чехи ,а не турци.Двигатели,окачване,возия-еднакви.

За идентично оборудване,цените са едни и същи.Въпрос на предпочитания!

За мен най-добрия Пасат за времето си е фейслифта на петицата-не случайно го имам.След това не ми харесват,много са скучни! smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неееее, не с лошо Пасата е уникален и разлики в интериора почти няма... А на външен вид на мен Пасата по ми допада. Въпреки, че комбито на Суперба е по-хубаво (мое мнение)

post-6199-138453379501_thumb.jpg

post-6199-138453379502_thumb.jpg

post-6199-138453379504_thumb.jpg

post-6199-138453379505_thumb.jpg

post-6199-138453379507_thumb.jpg

post-6199-138453379508_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пасата има много по-добро окачване. По-комфортна возия и шумоизолация.

Бъговете са еднакви.

 

По-добро окачване, ама друг път, и двeтe са с окачване на Golf Mk5, както и JETTA, Touran, Octavia, Yeti, една камара сеати и какво ли още не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пасата има много по-добро окачване. По-комфортна возия и шумоизолация.

Бъговете са еднакви.

 

По-добро окачване, ама друг път, и двeтe са с окачване на Golf Mk5, както и JETTA, Touran, Octavia, Yeti, една камара сеати и какво ли още не.

 

 

Дори и да са еднакви като вид на окачването, това на Пасат е настроено по-добре.

Казвам го като човек карал и двата автомобила и то не малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отивай на тест драйв. Искай си ги за уикенд примерно. Ако питаше за предния Суперб и аналога Пасат B5.5, отговора щеше да е лесен, но тук според мен предимство има Пасата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Superb-а седан изглежда недовършен, за разлика от комбито. Пасата е по-съразмерен. Като цени са почти еднакви, но VW предлагат 2 допълнителни години гаранция.

 

Аз бих взел Пасат-а. Да ме извиняват от Шкода, но просто си вдигнаха твърде много цените smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Superb-а седан изглежда недовършен, за разлика от комбито. Пасата е по-съразмерен. Като цени са почти еднакви, но VW предлагат 2 допълнителни години гаранция.

 

Аз бих взел Пасат-а. Да ме извиняват от Шкода, но просто си вдигнаха твърде много цените smile049

 

 

Според мен проблема не е в Шкода а в ЕТ. Сложили са една измислена ценова листа която е целоговишно с -10% и се правят на ощипани за реална отстъпка, докато Порше дават приемливи цени и пак може да договориш отстъпка, а и за екстрите имат изгодни пакети, а ЕТ за екстрите даже и тези измислени -10% не ти ги дават.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пенсионерите карат -Пасат,а пичовете-Супърб!

Истината е,че Супърба е по-готиния Пасат.По-добър интериор,повече място отзад и по-готин външен вид, а и го сглобяват чехи ,а не турци.Двигатели,окачване,возия-еднакви.

За идентично оборудване,цените са едни и същи.Въпрос на предпочитания!

За мен най-добрия Пасат за времето си е фейслифта на петицата-не случайно го имам.След това не ми харесват,много са скучни! smile049

 

Наскоро виждам пенсионери, каращи CL, CLS и S класи, тъй че въпрос на гледна точка :)

 

Карах много нови автомобили последните 2 г - комбинацията цена/качество/фийчъри при Супърб е доста примамлива.

 

Малко встрани от въпроса, тази тема може да е интересна за всеки колебаещ се - сравнение м/у B6 и B7.

 

http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=284592

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен най-добрия Пасат за времето си е фейслифта на петицата-не случайно го имам.След това не ми харесват,много са скучни! smile049

 

Баце Ники, а какво мислиш за Passat CC на мен това ми е любимия Пасат, много агресия лъха от него?

post-6199-138453379531_thumb.jpg

post-6199-138453379538_thumb.jpg

post-6199-138453379541_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Окачването на пасата е много по-добро от супърбското. Съмнява ме да са на една и съща платформа въобще. Много по-мазно вози пасата, заглажда малки и големи неравности, не се чува шума от гумите в купето. Окачването на супърба е като октавията - нервно и леко твърдо. При минаване по неравности се чува отбоя на гумите и тампоните като тупкане по купето. При пасата това е избегнато и доставя удоволствие от шофирането. Супърба малко ме напряга при каране по неравности, както и Октавията. :D

Ако имах избор бих взел новия пасат без да се замислям , като се има предвид , че и цената е достъпна- примерно 44.000 лв за 1,8 TSI + DSG. Ами че то една Октавия струва почти толкова ... :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баце Ники, а какво мислиш за Passat CC на мен това ми е любимия Пасат, много агресия лъха от него?

Страхотна машина, всеки път като видя нещо такова и се прехласвам! smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баце Ники, а какво мислиш за Passat CC на мен това ми е любимия Пасат, много агресия лъха от него?

Белия цвят много му тича,а и на мен шестицата ми-по харесва от седмицата.

Относно комбитата,при новия Пасат комбито е по-грозно от седана,а при Супърба е обратното.Мое мнение! smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно комбитата,при новия Пасат комбито е по-грозно от седана,а при Супърба е обратното.Мое мнение! smile049

:smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе то има пенсии дето карат много други коли,ама то който знае че пасата сеи е пасат.Пасата е за хора дето работят и в фабрики,и в полето.Ако вкараш една Шкода дето влиза Пасат,едва ли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Окачването на Суперба е като на Пасата,но са с по-широки носачи от Октавията.Въпрос на пружини е цялата работа.Покарайте Суперб ,който не е произведен за бг и ще си промените мнението за возията.Шкодите ги правят за источна Е. с по-твърди пружини за да са по-висаки.И двата са добре обезшумени в сравнение с Октавия и Голф.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно комбитата,при новия Пасат комбито е по-грозно от седана,а при Супърба е обратното.Мое мнение! smile049

 

 

Абсолютно съм съгласен! :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При еднакви цени, при Супърб получаваш 170к.с., ксенонови фарове, блуут, подгряване на челното стъкло, радио с тъч скрийн, панорамен покрив, 17'' джанти/гуми, преден парктроник, подгряване на 4-те седалки, изцяло кожена тапицерия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.