Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Шкода Ситигоу - първа среща и тест драйв с мъника!


skodaman

Recommended Posts

И аз да споделя,малко лични впечатления!Автомобила наистина е много приятен за шофиране.Странно,но и на мен ми направи впечатление,по-приятната возия от на Фабия,което е малко странно!Относно динамиката,аз карах 1.0 75к.с. и мъника набираше доста прилично,разхода в София(без климатик)беше,около 5.5л. в доста прилични задръствания!

Относно,дизайна...всичко е въпрос на вкус,на едни им харесва,на други не...такъв е живота smile159 !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 54
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • skodaman

    7

  • VALDO

    4

  • johnnie213

    4

  • didkotje

    4

Най-много писали в темата

Сравнявам размерите на Фабия и Ситигоу и изкачат интересни факти,при разлика в дължината от 34 см. в полза на Фабия разликата в междуосието е само 4 см. откъдето идва може би и по-добрата возия,и двата модела са с гуми 165/70/14

Второто нещо което ми направи впечатление е при абсолютно еднаква външна ширина 164 см. и за двата модела вътрешната ширина на предните седалки при Ситигоу е с 3 см.повече отколкото при Фабия,явно неслучайно усещането е че Ситигоу е по-широка и удобна за шофьора и седящия до него........... s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, едното е малка градска кола, която спестява чакането по спирките, а другото е нещо средно, пък и за 15 - 20 км. за какво са повече глезотии от климатик. Единствената липса си мисля, че е уред за температура (ако не се пише някъде по екрана)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата е информативна и за впечатления, споделени от колеги, след проведен тест драйв на новия модел на Шкода - CitiGo. Както винаги - оспамването и беше на ниво. Поразчистих. Всяко последващо мнение от потребители, незапознати с колата, но изказващи негативни мнения за нея, без да са натрупали преки впечатления след направено пробно шофиране на Skoda CitiGo, ще се трият.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вчера бях в мол Пловдив и я снимах,по късно ще кача снимки.Тук нашата е червена.Отпред е красива но задницата не ме кефи.И много грозни стопове.А иначе бих си я купил въпреки че не и знам т.т. данните.И не би ме притеснило че е със старата емблема.Щото аз и без това съм си със много стара емблема.:lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! Радвам се, че колата Ви харесва! Досега всеки който се качи да я кара остава впечатлен! Относно емблемите на тестовите автомобили - те са старите, защото и трите тестови автомобила са произведени миналата година. Вече сме поръчали нови емблеми и ще ги сменим. Освен емблемите и надписите отзад също са различни - и тях ще ги сменим! Това което ще остани същото е удоволствието от щофирането на мъничето!

 

Здравейте, бихте ли споделили с нас номерата на емблемите ?

 

Здравей, кои номера имаш предвид ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Здравей, кои номера имаш предвид ?

 

Номерата на емблемите - с които може да се поръчват. Всяка част си има номер - по който може да се поръча.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес се возих в едно VW up. Бях много приятно изненадан и от колата беше 1.0 с климатик и даже и подгряване на седалките имаше. Не го знам какво ниво на оборудване но колата беше служебна на фирма "techem" и едва ли са се изхвърляли от към екстри. Беше на 700км доста приятно съм изненадан, единственото, което не ми хареса беше, че вратите от вътрешната страна не са облечени целите в тапицерия и че дясното ел стъкло се командва, само от дясната врата, няма командване от шофьорската врата, не че е трудно да се наведеш в тази сапунерчица но все пак е странно. Предпологам, Шкодичката "Ситигоу" Няма да отстъпва по нищо. s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Здравей, кои номера имаш предвид ?

 

Номерата на емблемите - с които може да се поръчват. Всяка част си има номер - по който може да се поръча.

 

1ST853601AAUL - предна

 

1ST8536030AAUL - задна

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Новата мис България 2012 - Габриела Василева е първата собственичка на Citigo в БГ: http://fakti.bg/m/news/38319

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карах го същия мъник- даже си беше още с надписите че трябваще да ходи на снимки с с новата Миска.

Въпросната в ЕТ София е 1.0/60к.с.

Симпатична малка колица.

Найстина усещането че е толкова малка го няма когато си вътре.

Върви абсолютно по същия начин както моята (Ф1 - 1.2/12V)

Двигателя е с големината на кафеварка - горе долу. Багажника - е по горе е писано какво може да побере.

От вътре не е кой знаеш колко красива , но на шофьорското място се чустваш добре.

Има вибрации когато е на празен ход - породени от 3те цилиндъра и липсата на някъкви баланси - аз не разбирам обаче.

Човека от ЕТ каза че му дава реален разход около 6-6.2 в София.

Цената още не е ясна, но се очаква да не е кой знаеш колко различна от Фабия със сравнително ниското ниво на обурудване.

Симпатична , много малка , градска количка - това ми е мнението.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 месеци по-късно...

Колеги, трицилиндровите двигатели 1.0 MPI, с които е оборудвана Skoda Citigo с ангренажен ремък или верига са?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И двата двигателя на Ситигоу /60 и 75к.с./ са с ангренажен ремък,изненадващото е че според Еуратек ремъка не се сменя а подлежи на проверка на 150 000 км smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря skodaman, за бързия отговор.

 

Звъннах в ЕТ и ми казаха, че вече се продава и варианта с 5 врати, като има налични бройки на склад. При поръчка срока за доставка е 3 месеца. Има и налични тестови автомобили с 5 врати.

 

Другата седмица ще си запиша и аз час за един тест на варианта с 5 врати да видя как изглежда и се представя колата реално. \:D/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ех, не е нужно да си записваш час , само кажи кога искаш и ще ти осигурим белият Up! направо в офиса smile152

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодарение на mitko66, с който сме колеги в работата, тествах служебния VW Up - версия с 3 врати и двигател с мощност 60 к.с. Първото нещо което ми направи впечатление при запалване на двигателя е лекото "тресене" на празен ход заради трите цилиндъра. Иначе колата е доста широка вътре - аз съм висок 185 см и се чувствах доста добре на предната седалка, дори и вдигната в максимално горно положение. Има и добра видимост. Надявам се скоро да ми остане време и да тествам Skoda Citigo - 5 врати, 75 к.с. - може би това ще е по-добрия вариант.

 

Колега didkotje, можеш ли да споделиш повече подробности за твоята Citigo. Гледам, че е с по-мощния двигател. Сигурно преди да я купиш си тествал и двата двигателя - има ли осезаема разлика във вървене и разход, за колко време ти доставиха колата от ЕТ, с 3 или 5 врати е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодарение на mitko66, с който сме колеги в работата, тествах служебния VW Up - версия с 3 врати и двигател с мощност 60 к.с. Първото нещо което ми направи впечатление при запалване на двигателя е лекото "тресене" на празен ход заради трите цилиндъра. Иначе колата е доста широка вътре - аз съм висок 185 см и се чувствах доста добре на предната седалка, дори и вдигната в максимално горно положение. Има и добра видимост. Надявам се скоро да ми остане време и да тествам Skoda Citigo - 5 врати, 75 к.с. - може би това ще е по-добрия вариант.

 

Колега didkotje, можеш ли да споделиш повече подробности за твоята Citigo. Гледам, че е с по-мощния двигател. Сигурно преди да я купиш си тествал и двата двигателя - има ли осезаема разлика във вървене и разход, за колко време ти доставиха колата от ЕТ, с 3 или 5 врати е?

 

Тази с двигател 60к.с. не съм я пробвал и немога да кажа каква е разликата, колата я купих от холадският дилър на шкода и в холандия я карам , имаха я в наличнот чакането беше 2 седмици докато и сложат номера и почистване и разни други неща, с 5 врати е и това ми беше изискването нехаресвам коли от типа стани да седна :D ! А и тази която пробвах беше с 3 вртаи и ми беше доста трудно да си сложа колана можи би от липса на опит с 3 врати коли. Единствените забележки които за сега съм констатирал е че колана не се регулира по височина и определено е проблем за хора с моят ръст 1.70 идва ми доста на високо, другото е карането по неравни пътища доста люлее и се усеща всяка една неравност но това може би е от гумите та мисля сега да взема да пробвам с някой други и да видим дали ще е същото положение, като разход преи средна скорост 120-130 по магистрала и от части градско с почти включен климатик 2 възрастни и едно дете с доста багаж 5.2 средно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това багажниче колко багаж събира ?

Имам чувство , че два стека цигари и каса бира и е до там , инак за возията една идея по-големи джанти и малко по-широки гуми и ще залепне за пътя .

Между другото какво означава това зелено GO на твоита ... да не би да си гаси мотора на всеки светофар ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

багажника само изглежда малък,доста е дълбок и в класа си е най-големия,ако искаш малък багажник надникни в някое Пежо 107 и ще се покъртиш smile049 ,аз като взех тестовото за събора в багажника побрах огромен сак,връхни дрехи за трима души,един приличен кашон с награди от еуратек и леген с разни дреболии за барбекюто..........събра се без проблем всичко това,трябват само малко умения от тетриса и събира много!!!! :smt030

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това багажниче колко багаж събира ?

Имам чувство , че два стека цигари и каса бира и е до там , инак за возията една идея по-големи джанти и малко по-широки гуми и ще залепне за пътя .

Между другото какво означава това зелено GO на твоита ... да не би да си гаси мотора на всеки светофар ?

 

Багажника събира без проблем 4 кашона загорка 0.5 стъклена бутилка и остава място от личен опит ти го казвам другият път като ги сложа ще снимам да ти покажа, на светофара сама гасне, ако е в оптимален режим на работа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

багажника е 251 литра, като се махне двойното дъно става доста дълбок, днес лично събрах 12 кашона с вино в него, на който му е малко седалките падат с едно движение.

Колата е :smt017 (с уточнение, че става въпрос за баткото UP)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука е разликата между ситиго и up шкодата не се предлага с двойно дъно и съм напълно сигурен че виното си го събрал и даже е останало място :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.