Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Преден носач на Октавия 2


klimata

Recommended Posts

Здравейте,нов съм във форума,поздрав към всички съфорумци и дай боже да съм полезен на форума както той е полезен на всички ни....

Та по въпроса(Octavia-2005):

Налага ми се да сменя предна втулка на левия носач отпред,но както на някои от вас им е известно това ухо на носача е захванато в една алуминиева конзола,в която е навит самият болт(в задният край на конзолата е вътрешна резба).Според един майстор в 90% от случаите болта се къса в конзолата и не подлежи на ремонт самата конзола,а тя милата струва само 286лв.

Сблъсквал ли се е някой с този проблем досега и какъв е изхода от него?

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нито процентите са 90 нито е задължително да сменяш конзолата, като цяло отиди при друг майстор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано си прав,ще последвам съвета ти,като за начало.Притеснявам се че въпросния майстор казва че има същата кола и дори след скъсването на болта и най великият стругар не можел да извади скъсаната част от конзолата понеже имало специален ъгъл на отвора.Друго ме успокоява,че отвора не е глух и такива "скъсани" съм вадил 100 досега!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не го слушай. Вади се на преса, а той печели от отстъпката за нова част и гледа да ти набута цялата конзола, за да ти вземе повече кеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И двата тампона на предния носач се държат посредством болтове към алуминиевото "магаре". Предният е с 1 болт завит директно в магарето, задният е надянат само в алуминиева конзола, която от своя страна се крепи с 3 болта пак към магарето. Магаре ли е - незнам как се казва ... :D

Според мен майстора на човека е искал да каже , че самите крепежни болтове могат да се скъсат. Ами може, всичко е възможно. Ама може и да не се скъсат. Моите съм ги развивал поне 3 пъти- развиват се , естествено могат и да се скъсат .

Нищо не пречи да се пробва - аз мисля, че ще стане !!! :smt017

 

п.п. Да ги развива майсторски, да пръска разни спрейове и мъзги. Той знае как. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За това става на въпрос,даже болта леко се показва в задната част(очертал съм го с малко кръгче)

026859445.jpg?r=0

 

Ами за него ти говорих - болт кат болт. Пръскаш нещо там и развиваш. Всеки болт може някога да се скъса. Да развива майстора, ако се къса да се къса , нали е направен за развиване !!! :D

Отзад се виждат двата (от общо 3-те) болта на конзолата на задния носач - и те се развиват, те също могат да се скъсат , ако искат. Трябва да се пробва. Носача ти е ламаринен (не е чугун), значи колата е бензинка ... :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пръскате хубаво с веде или спирачна течност, чакате 1 час и развивате. Ако се скъса - ще му мислите. Пък и си има техники - почукване, нагряване. Абе трябва да ги знае тия неща ако е майстор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пръскате хубаво с веде или спирачна течност, чакате 1 час и развивате. Ако се скъса - ще му мислите. Пък и си има техники - почукване, нагряване. Абе трябва да ги знае тия неща ако е майстор.

 

+1 Ако е майстор!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пфф,мисля да отцепя майстори и прочие,ида взема сам да се захвана.По празниците ще имам време и ще си оправя всичко сам.Колата е служебна,но какво от това?Писна ми всеки да иска пари без да се напъне дори малко.Действам и ще снимам подробно,стискайте ми палци да не се късат болтове само,и благодаря на отзовалите се.

Весели празници на всички!

П.П.Банда,откъде да купя ей такива инструменти за всеки случай?

Tirbushon1.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не точно в 90%,но в 10 се късат.И то защото повличат лезбата

И та предния тампон се случва,но по.често на конзолата на задния.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Късат се обикновенно като се гърми смело с пистолета. Фабиите са по рискови в това отношение. По принцип предната втулка на носача заминава много трудно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е така като си предупреден, шанса да го скъсаш е малък. Пръскаш хубаво с препарата, пиеш една бира и почваш :)

 

Между другото, най-често се късат, ако вече веднъж са барани. Заводски завитите се развиват лесно особенно на относително млади коли. Но ако е минал някой "майстор" от там дето не си знае силата....сещате се от тия дето завиват до 27 с пръсти :)

 

Освен всичко друго, голяма част от тези болтове/гайки са за еднократна употреба (този май не е такъв де). Ама по разбираеми причини не ги сменяме :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...П.П.Банда,откъде да купя ей такива инструменти за всеки случай?

Tirbushon1.jpg

Виждал съм ги в по-големи магазини за крепежни елементи.

Много е вероятно да ги има в хипермаркетите за строителство - Практикер, Баумакс, Бриколаж и т.н.

ПП: Дано не ти дотрябват :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дори и да се скъса,разпробивам,вадя парчето,ако нараня резбата,слагам по-дълъг болт с гайка отвън стягам,снимам и газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.