Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Подгревна свщ


valerispasov

Recommended Posts

Здравейте колеги,

След като прочетох записаните грешки с VAG-COM забелязах следната грешка (която не се изтрива):

1 Fault Found:

17057 - Cylinder 3 Glow Plug Circuit (Q12)

P0673 - 000 - Electrical Fault

Freeze Frame:

RPM: 378 /min

Torque: 202.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 9.65 V

Bin. Bits: 00101100

Temperature: 3.6°C

Bin. Bits: 01110000

Предполагам че имам проблем с подгревната свещ въпреки че не виждам никаква разлика в паленето или работата на двигателя след това. Та въпроса ми е може ли да проверя дали свеща е задрава (да и измеря съпротивлението) без да разглобявам много колата. Ако може да ми изпратите някаква схема и разясняване каде да ги търся тези свещи. Благодаря предварително на всички.

Колицата е ОК2 2.0TDI PD.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

почти сигурно е че е скапана, най добре я смени. Все пак ако държиш да си сигурен, размени ги и покарай малко да видиш дали пак ще набие на другия цилиндър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм със същата кола и мотор на същите години и преди 1 месец смених 2 свещи, които бяха изгорели. Компютърът даваше същата грешка на два от моите цилиндри. Свещите се намират вътре в главата на двигателя долу под разпределителните валове и се достигат като се махне пластмасовата кора отгоре на двигателя и след това се развие капакът на главата. Развиването на капака на главата е малко пипкава работа. Вижте тези link-ове за повече информация (по-специално последния пост в първия link и пост #3 във втория link):

 

http://uk-mkivs.net/forums/t/334309.aspx

http://www.audi-sport.net/vb/new-a3-s3-sportback-8p-chassis/139174-2-0tdi-bkd-glowplugs.html

 

В моя случай аз проверих дали свещите са изгорели като измерих тяхното съпротивление и го сравних със съпротивлението на другите две свещи, за които нямаше регистрирани грешки. Имаше драстична разлика (т.е. много голямо съпротивление при изгорелите свещи), поради което беше ясно, че те са изгорели. Имайте предвид, обаче, че ако съпротивлението е едно и също, то това не означава задължително, че свещта е здрава. В никакъв случай не пробвайте свещите като пробвате дали хвърлят искра при подключване към акумулатор, тъй като тези свещи не са на 12V, а са на 4.4V и е много вероятно да ги изгорите чрез акумулатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързите и точни отговори. Така както гледам нещата ще взема да я закарам в сервиз за да я сменят. Доволен съм от сервиза на Шкода в Благоевград и смятам там да я подменят. За сега в по-добър форум не съм членувал. Поздрави на всички и много безаварийни километри. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.