Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Микроключета във вратата на О2?


Цецо75

Recommended Posts

Стига бе, как ще си надупча вратата така, това е вандалщина! Апропо, при теб може и да не мине номера с дупченето ако всичко ти върви по кана.

 

Иначе как го забелязах - ами като си забравих фаровете :) Иначе по плафона е трудно да го усетиш, щото то една камара други нещо също го управляват.

 

И аз мисля, че не самото ключе е прецакано, а нещо което го натиска, лостче, палче или нещо от сорта. Щото първо сработва и после второ цък и изтърва.

 

Какъв точно е проблема с разглобяването? Не ми е дошла музата още, ама що е толкова страшно? И какво трябва да се разнитва, какви са тия руски авто технологии мама му стара?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 54
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • димон

    20

  • Цецо75

    16

  • Ivo_Dinkov

    4

  • RAMMSTEIN

    3

Най-много писали в темата

Сваляне на кора . Ако не знаеш как - чупиш шофьорската ръчка за затваряне. Вадене на кора - откопчаване на 6 копчета - ако не знаеш как - чупиш кората- копчетата са здарви. Като си махнал кората виждаш лъскава ламарина занитена с 10 бр. поп нитове от най-душманските. Но преди това трябва да разкачиш цялата карантия от ламарината - моторче за прозорци (3 болта) и др.

Разпробиваш 10-те нита . Сваляш тенекията и някак си подпираш джама да не падне. Бъркаш във вратата и търсиш нитовете. Трябва да намериш и 10-те за да не дрънкат после .

И чак тогава започваш да развиваш бравата , да извадиш едно жилце от нея и т.н.

Оправяш си някак копчето и започваш наобратно. Занитване с голяма нитачка . Поставянето на кората е лесно.

И пробваш дали ще бачка ключето, всъщност докога няма да се износи ...

На голф 4 поне е витла, а не с нитове . ](*,) Само като си го помисля и ми идва " да си отхапя сънната артерия"... smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На първите МК4 само, после нитят здраво и наред. Моите са с винтове, а само 4 месеца по- късно поват да ги занитват и на Фабия. Нямате идея колко се радвам. smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото, този прекъсвач, който са сложили братушките е от Голф3 или Сеат и е пълна смешка- на двата Сеата смених общо 3, поне са по 9 лв нови, но се трошат- много са паянтови.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен, на стария ми Пасат 5, почнаха същите дивотии и като се побърка съвсем започна да се отключва сам и да си сваля всичките прозорци, когато му скимне. Така че - сваляйте и оправяйте, докато не се е сговнясало цялото централно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..... Но преди това трябва да разкачиш цялата карантия от ламарината - моторче за прозорци (3 болта) и др. ....
Есента сменях дясната брава на моята О1, но но не посмях да сваля моторчето за прозореца - само охлабих винтовете, избутах навътре всичко и си промушвах ръката. Голям зор беше, но стана ..... Дано на по-новите модели е направено по-добре.

 

И да допълня нещо: при сваляне на секретната ключалка, въртете винта по 1-2 оборота, пробвайте да издърпате секрета, пак 1-2 оборота, пак проба, докато тя излезе. Ако въртите винта много от веднъж, пластинката ще излезе от жлеба, следва сваляне на дръжката на бравата и отива допълнително време за работа, колкото за три бири.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Есента сменях дясната брава на моята О1, но но не посмях да сваля моторчето за прозореца - само охлабих винтовете, избутах навътре всичко и си промушвах ръката. Голям зор беше, но стана .....

 

На Октавия 1 има ли занитена кора или е голо ? Май е с болтове ...? :) По-лесно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Димо, да знаеш, че след тази хубавня дето се случи, колата се самозаключва като я отключиш и не отовориш някоя друга врата или не дадеш контакт. Ако ти е включена опцията за самозаключване де. На мойта е включена и трябва да я изключа. Как се водеше тая "екстра"?

 

Иначе установих, че в предните врати наистина има сензори за еърбезите. Жълта букса с два кабела минава през гумения маншон. Извадих я докато беше на контакт и наби грешката. Явно са сензорите за страничен удар.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Октавия 1 има ли занитена кора или е голо ? Май е с болтове ...? :) По-лесно.
Няма такава кора, макар, че там някой е пипал преди мен доста грубо и може да е забравил да монтира нещото обратно. Бях снимал, но не помня къде съм качил снимките, т.е. нямате късмет да гледате снимки [-X

 

От няколко дни и моя плафон не се включва. Правих пробите, описални по-горе, но не чувам да щрака ключе. Не ми се разглобяват отново тапицерия и брава, та мисля да монтирам магнитен контакт. Не знам обаче към кой цвят кабелче от снопа във вратата да се свържа. Някой може ли да подскаже?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... колата се самозаключва като я отключиш и не отовориш някоя друга врата или не дадеш контакт. Ако ти е включена опцията за самозаключване де. На мойта е включена и трябва да я изключа..

 

Моята аларма е със същата логика. Ако до 30 сек. не отвориш някоя врата се самозаключва отново. Но засега т.к. копчето бачка за малко в междинно положение ( малко след отваряне , за малко) алармата си сработва нормално. Все още . :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...
Снимки на бравата с ключето - закрепено е отдолу точно под езичето с лъскавата скобичка :

 

 

 

От бравата излиза бая кабеляк, т.к. в нея е и централното заключване . В автоморгата желаят 60 лв за нея. Мисля, че ако разтвори вратата пък е лесно да се замени или поправи копчето. Според братушките се износвало чопето за натискане , а не самите контакти. Наистина в междинно положение цъка и сработва , но след още малко излизане на вратата цъка пак и изключва.

 

Руснаците дупчат врата , без разглобяване ( за О1, но е подобно) :

 

 

Сигурно ли е, че ще стане и на О2 тази манипулация с допълнителното ключе ? И аз имам същия проблем

и е адски дразнещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става дори без сваляне на ламарината. Само кората се сваля. Ако желаеш мога да ти кажа кои цветове на кабели се манипулират. Към единия се вързваме , другия( към ключето) прекъсваме.

С така имащите се два кабела можем да си поставим каквото ключе искаме. Според мен най-тарикатско е с рид ампула ( нормално затворена) монтирана на задната страна молдинга. На ответната страна на купето на удобно място поставяме магнит скрит в кората на прага . Привличането на рид ампулата от магнита е около 1,5 см , което е достатъчно.

 

Как си поправих моето ключе :

светейки с прожектор в ключалката забелязах, че в положение отворено петлето премества пъпката на ключето извън него. При затворено си отива на мястото под петлето. Не знаех какво е станало - дали се е появил повече луфт в ключето или петлето( което е гумирано) се е нащърбило отдолу. При отворена врата заключваме бравата с преместване на петлето нагоре. Така копчето си отива на мястото.В това положение не е натисната пъпката( нормално отворено).От стара кредитна карта изрязах с ножица по дължината и 5мм ивица. Държейки прожектора със зъби, клекнал на дясното коляно напъхвам парчето карта плътно до петлето откъм задната му страна по посока на движението на колата. Целта е да не дам на пъпката да се премести извън петлето , когато всичко е настроено с лявата ръка дърпам ръчката за отваряне на вратата рязко. Щрак и лампичката на вратата светна и остана да свети. Поглеждам къде е пъпката на ключето - точно под петлето си е . Отворих и затворих вратата 35 пъти за да се уверя , че има повтаряемост на събитието и усмивка изгря на лицето ми.

На затворено на ръка петле видях , че на долната му част висят някви гумички , като мустаци. Тях скъсах с помощта на тънки клещи с дълги човки през тесния процеп. Накрая пръсках с течна грес ( бяла) в чийто състав има и PTFE. Вече 15 дни работи безотказно ( за сега). Изчистих си грешката за неизправен изключвател на шофьорската врата . Ако не може да се оправи така се разпробиват 6-те нита на говорителя и през неговата дупка се сваля бравата , като преди това сме извадили патрона с 3оборотното болтче ( горното) , откачили сме късото жилце от дръжката до бравата и сме извадили дръжката( ако искаме) с развиване на бесконечното болтче( долното) докато чуем цък.

Не знам дали някой ме разбра, ама при конкретен въпрос давам конкретен отговор! smile004

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз те разбрах, ама незнам дали това е приложимо във всеки случаи. В моя мисля, че не е изместено петлето, а самото петле се е изтрило. Поне като го гледам през дупката така ми изглежда. Но аз гумено покритие почти нямам :) Но мойта кола е на повече километри, нормално.

 

Та аз си мислех ей така в сглобено състояние, да залепя една ивица от нещо върху петлето. Ама не мога да измисля кое е толкова здраво, няма да стане с тиксо :) Имам гумирани ленти с лепка от едната страна, ама те са бая по дебели, а тук ми трябва 10-ти от мм.... Някаква тънка PVC лента, или парче от стикер...

 

Иначе аз почнах да разглабям вратата, ама като ударих на дърво с нитовете. Много са големи бе 6.5мм ](*,) Намерих нитове, ама не влизат в нитачката. Сега трябва и голяма нитачка да търся smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цецо, не сваляй големите нитове, а малките - на говорителя. През него се вади бравата. После се навиват видии - 6 бр.

 

п.п . А като сваля кората не строши ли нута на дръжката , който влиза в жлеб на кората ? :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята с нитовете на говорителя е добра smile027

 

Иначе кой нит да съм счупил? Не те разбрах точно. То братото ги сваля, че има повече опит, ама май освен пластмасови щипки друго не сме чупили.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ставаше дума за горната част на дръжката на вратата, на която са копчетата за стъклата. В най-задната част има една пишка , която на първото сваляне откърших. smile091 ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ахам. При мен май си беше счупена по дефоулт, щото в задния край е малко свободна тая капачка от как я имам колата.

 

Ама то няма начин, тия пластмаси стареят отвратително бързо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става дори без сваляне на ламарината. Само кората се сваля. Ако желаеш мога да ти кажа кои цветове на кабели се манипулират. Към единия се вързваме , другия( към ключето) прекъсваме.

С така имащите се два кабела можем да си поставим каквото ключе искаме. Според мен най-тарикатско е с рид ампула ( нормално затворена) монтирана на задната страна молдинга. На ответната страна на купето на удобно място поставяме магнит скрит в кората на прага . Привличането на рид ампулата от магнита е около 1,5 см , което е достатъчно.

 

Как си поправих моето ключе :

светейки с прожектор в ключалката забелязах, че в положение отворено петлето премества пъпката на ключето извън него. При затворено си отива на мястото под петлето. Не знаех какво е станало - дали се е появил повече луфт в ключето или петлето( което е гумирано) се е нащърбило отдолу. При отворена врата заключваме бравата с преместване на петлето нагоре. Така копчето си отива на мястото.В това положение не е натисната пъпката( нормално отворено).От стара кредитна карта изрязах с ножица по дължината и 5мм ивица. Държейки прожектора със зъби, клекнал на дясното коляно напъхвам парчето карта плътно до петлето откъм задната му страна по посока на движението на колата. Целта е да не дам на пъпката да се премести извън петлето , когато всичко е настроено с лявата ръка дърпам ръчката за отваряне на вратата рязко. Щрак и лампичката на вратата светна и остана да свети. Поглеждам къде е пъпката на ключето - точно под петлето си е . Отворих и затворих вратата 35 пъти за да се уверя , че има повтаряемост на събитието и усмивка изгря на лицето ми.

На затворено на ръка петле видях , че на долната му част висят някви гумички , като мустаци. Тях скъсах с помощта на тънки клещи с дълги човки през тесния процеп. Накрая пръсках с течна грес ( бяла) в чийто състав има и PTFE. Вече 15 дни работи безотказно ( за сега). Изчистих си грешката за неизправен изключвател на шофьорската врата . Ако не може да се оправи така се разпробиват 6-те нита на говорителя и през неговата дупка се сваля бравата , като преди това сме извадили патрона с 3оборотното болтче ( горното) , откачили сме късото жилце от дръжката до бравата и сме извадили дръжката( ако искаме) с развиване на бесконечното болтче( долното) докато чуем цък.

Не знам дали някой ме разбра, ама при конкретен въпрос давам конкретен отговор! smile004

 

 

Само не разбрах дали правиш тази манипулация при свалена кора на вратата или се прави външно без да разглобяваш нищо? Иначе още утре захпвам фенерчето и ще пиша за резултата smile035 . Благодаря за бързия отговор !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става дори без сваляне на ламарината. Само кората се сваля. ...

 

Само не разбрах дали правиш тази манипулация при свалена кора на вратата или се прави външно без да разглобяваш нищо? ...

 

Чети пак smile027 Сваля кората. Поне така е писал.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тц. Не я сваля. В това е фокуса.

 

Прави го като в оня виц с генеколога в автосервиза :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

to

RAMMSTEIN :

 

Ако се оправи без да се сваля нищо се бърка през процепа на ключалката. Ако обаче не става трябва да се свали кората и да се манипулират 2 кабела. Ако не си свалял се обади за да не счупиш нещо ! :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Димоне, ако обученият от теб Иво не се справи с моето ключе, да знаеш че на Сокола ще те изтормозя. Пък после ще си плащам в бири smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Димоне, ако обученият от теб Иво не се справи с моето ключе, да знаеш че на Сокола ще те изтормозя. Пък после ще си плащам в бири smile027

 

 

Аз също се включвам, какво в черпенето така и в тормозенето. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.