Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Микроключета във вратата на О2?


Цецо75

Recommended Posts

О2. Плафона не се пали като си отворя вратата, като я забравя на фарове, не пищи... Явно микроключетата (на шофоьорската де). Някой борил ли го е това?

 

Ако има вече таква тема, насочете ме. Имам спомени да съм чел, ама не го намирам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 54
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • димон

    20

  • Цецо75

    16

  • Ivo_Dinkov

    4

  • RAMMSTEIN

    3

Най-много писали в темата

Има тема, но е за О1. За О2 не е имало, но трябва да е подобно. Ключетата са в самата брава. Ако трябва да я вадиш се вкарваш в голям филм . Първо се убеди , че там е проблема - после сваляне на бравата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми то хубаво, ама как да се "убедя"? Нали ти казвам - плафона не пали, фаровете не пищят. Какво друго може да е?

 

Да се закачам по инсталацията и там да гледам ли имаш предвид?

 

То по големия х.й май е, че ключетата не са резервна част...Дано поне да са някакви стандартни, та да мога да взаимствам, че ако трябва нова брава да купувам... Сигурно ще е една торба пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прекъснат кабел в маншона на вратата също може да е.

'Евтиното' решение, ако е ключето е от задна врата на О2 от морга, понеже са ползвани по- малко.

Още по- евтино- с твоето отиваш в Конрад или Комет електроникс и търсеш съвпадащо или лесно преправяемо като размери.

За новото от ЕТ знаеш...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда ще замеря кабела първо. А това ключе има ли вариант да се "барне" при отворена врата. В смисъл мога ли да го задействам с пръст или отверка та да видя ефекта?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ключетата само се разпояват от "платчицата". Обаче стигането до там е голяма авантюра.

По мнението за кабела в маншона - не ми се вярва , тъй като скоро гледах в задния маншон и количеството кабели е малко и по-скоро обмена на отворено/затворено става по кан шината.

Имаш ли много кабели отпред , Цецо ....в предния маншон. Твоите куплунги поне са натъпкани с кабели smile091 и може да се дава инфото по стария начин ... :)

 

п.п. Найш кво ! Отвори вратата и затвори палеца с пръст като при затворена врата ...да щракне . После го натисни силно с пръст да потъне още малко . Виж дали ще изгасне лампата на таблото!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тамън три букси.... ](*,)

 

п.п. Найш кво ! Отвори вратата и затвори палеца с пръст като при затворена врата ...да щракне . После го натисни силно с пръст да потъне още малко . Виж дали ще изгасне лампата на таблото!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще пробвам наобед.

 

Тея микроключета са голяма глупост :smt0344 На О1 сме ги оправяли ама по такъв глупав и временен като решение начин че не е за казване.. Цялата брава струва колкото 4 нови гуми с джанти... :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маркетингова стратегия.

На времето продадохме 21 годишния ни Опел, на който прекъсвачите нямаха дори маншончета фабрично. И работеха безотказно :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще пробвам наобед.

 

Тея микроключета са голяма глупост :smt0344 На О1 сме ги оправяли ама по такъв глупав и временен като решение начин че не е за казване.. Цялата брава струва колкото 4 нови гуми с джанти... :evil:

 

A има къде по-лесни начини за излизане от положение на инженерната глупост...

1. Монтиране на ключ на вратата - както е на по-старите генерации коли.

2. Монтиране на РИД-ампула в B-колонката и залепване на магнит в ответната част на вратата.

Даже не се налага да се разглобява кората на вратата... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A има къде по-лесни начини за излизане от положение на инженерната глупост...

1. Монтиране на ключ на вратата - както е на по-старите генерации коли.

2. Монтиране на РИД-ампула в B-колонката и залепване на магнит в ответната част на вратата.

Даже не се налага да се разглобява кората на вратата... :)

 

 

Стига беееее. По-добре да взема да си монтирам един ЦК ключ на таблото и да си цъкам ръчно направо.... smile001

 

Иначе сега се заиграх и съвсем се озадачих. Значи затварям се вътре, давам на контакт (че да реагира бързо плафона) и леко почвам да отварям врата. Съвсем в началото се чува едно цък и плафона светва (и на таблото индикацията и червената светлина на вратата също). Продължавам бавно да открехвам и се чува отново цък и ламбите гаснат (всички) и остават така до края на отварянето??? Докато съм на първото цък (когато си светят) и индикацията за забравени фарове пищи. Ама като я отворя още малко - второ цък и всичко гасне.

 

Същото се получава като се заиграя директно с палчето на ключалката. Слагам го в крайно заключено положение. Освобождавам го с вътрешната ръчка - светват ламбите. Ама то е на някакво междинно заключено положение тогава. Освобождавам го повторно с вътрешната ръчка - демек отивам в отворено... ламбите гаснат.

 

На другата врата няма такова двойно цъкане, там си цъква веднъж и светват... Но и механизма няма това двойно заключване. :-k

 

Абе явно са ключетата нещо, няма как това да е кабел.

 

Може ли някой да пробва поне при него как се чуват шибаните цъкания и дали на шофьорската врата наистина са две цъканията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

EЙ Цецо

Щи счупя главата , само да те намеря.

Заради пробата- стана като при теб

Малко свети - после спира .

Отивам да разглобявам врата... ](*,)

 

smile150

 

п.п. дори спря да ми показва отворен преден капак , задния го асоциира с врата и т.н. Бесен съм !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задния капак като отворени врати ли се индицираше на тези , които нямат максидот ?

 

:smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама как така бе, не може да е вярно, това е тотална каръщина вече.

 

Никой друг да не прави пробата, че ще ми тежите на съвестта :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи само на шофьорската се чува ЦЪК. На другите не се чува нищо. За да съм сигурен извиках здрава Оставия и там се чува ЦЪК , но ламбите заработват.

Като си играя на ръка с палчето на първото щракване запалва лампите, но когато е освободено и трябва да е активирано- неще. Изпръсках 1/2 шише спрей за почистване - неще. При гумаджия духах с въздух - Йок ! Обаче заради тази пидирастия не ми се разнитват 10 нита . Ша го чакам само да се оправи ... :D Д*ба и октавията !!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен е същото с палчето, само дето се чуват 2 цъкания от неработещата врата и 1 цъкане от останалите. Ама то в главата ми почва да цъка мамицата му и затова и аз спирам, докато ми дойде музата за разглобяване. smile175

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, вие жени нямате ли, та си играете с разни врати и ключета??? smile056

При мен на Пасата е така от две години.Нито зумер работи,нито плафон.При всички ФВ-та е така.Явно след определен брой отваряне и затваряне ключето се преебава и отказва да работи.По това може да разберете колко е юркана колата!

На Пасата(италиянец) се развали на 8-та година,Октавията е на 6.5 год.(96ил.км)и още работи! smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ковърделе :D ,

тва пък изобщо не е успокояващо за мен . Аз кат не съм я юркал с какво съм заслужил това ?! smile091

Няма и 4,5 г , няма и 60 000 км, вардена , разработвана и т.н.

Единствено дето ми идва наум е следното: като я вкарвам в гараж - "думкам" по 2 пъти вратата ...заради отключването на гаража . Сигурно затва се е разбила. smile092

Хич да не си мисли , че ще бъде разглабяна. Да си седи тъй , в краен случай ще и дупна вратата с една бургия и едно копче от голф 2 за врата.

Да не обиждам на марка ( да не се засегнете) , ама всички болести на марката са налични при мен. На кой квото да му се случи , при мен е налично.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен е същото с палчето, само дето се чуват 2 цъкания от неработещата врата и 1 цъкане от останалите. Ама то в главата ми почва да цъка мамицата му и затова и аз спирам, докато ми дойде музата за разглобяване. smile175

 

 

Цецо, ти как го забеляза тва , бре ? Аз поне в неделя си правих нещо по корите и съм сигурен , че аварийните лампички долу на вратите си бачкаха и двете . Днес като не заработи плафона - гледам , че и тези лампи не светят.

По принцип нищо не се губи от това , че не бачка копчето- тъй като когато отворя за части от секундата се задейства , плафона святка и продължава да си свети 1/2 мин, алармата се изключва, само лампата във вратата не свети. Всичко става толкова бързо , щото диода на таблото не сварва да светне при отваряне , въпреки че комфорт-модула възприема командата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снимки на бравата с ключето - закрепено е отдолу точно под езичето с лъскавата скобичка :

 

026809030.jpg?r=0

026809029.jpg?r=0

 

От бравата излиза бая кабеляк, т.к. в нея е и централното заключване . В автоморгата желаят 60 лв за нея. Мисля, че ако разтвори вратата пък е лесно да се замени или поправи копчето. Според братушките се износвало чопето за натискане , а не самите контакти. Наистина в междинно положение цъка и сработва , но след още малко излизане на вратата цъка пак и изключва.

 

Руснаците дупчат врата , без разглобяване ( за О1, но е подобно) :

 

view.pic

инструмента :

view.pic

дупката :

view.pic

view.pic

маншонче :) :

view.pic

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.