Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Радиото (стрйм МП3) откачи , Октавия 1.9Д 2007


Recommended Posts

Здравейте колеги ,

От няколко дни имам странен проблем с моето фабрично радио, пуска се и спира когато си иска .При пускане за много кратко време се изписва SAVE и тръгва, но то самостоятелно тръгва.Когато аз натискам копчето не реагира понякога.Също така когато работи не всеки път мога да го изгася ,ако работи повече от една минута няма проблем да го пусна и спра.Времето на работа на всеки рестарт е различна .Забелязах усилването и станцията са винаги едни и същи (Vol 11).Имало е моменти да работи и по 1 час но много често работи не повече от 30-40 секунди.

За сега съм извадил бушона , поне да не гълта от акумулатора, а и е много дразнещо при гасенето говорителите пукат.

 

Имам съмнения за електронния блок на радиото за повишаване на напрежението да се е прецакъл някои кондензатор но още не съм стигнал до отваряне.

 

Много ще се радвам на вашите отговори и заедно да решим този неприятен проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aкo захранващите напрежения на голямата букса са наред и не се губят от време на време трябва да се отваря радиото и да се гледа. SAVE се изписва при отпадане на захранването, но тьй като ти е оригиналното радио на колата не ти иска код и си тръгва. Говорителите не трябва да пукат - навежда ме на мисълта за постоянна съставна в изходите. Може и крайното стъпало да не е наред и да е със завишена консумация поради което и да се рестарира ...

Според мен трябва да се погледне от "майстор" :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес намерих малко време да разглобя радиото.От захранващите кабели (буксата) напрежението е постоя но няма прекъсване .След около 5 мин. работа (имам предвид не нормална) забелязах , че интегралната схема 70886FB започна много сериозно да грее .Крайното стъпало е студено .Имам съмнения че тази схема е виновна , но не мога да намеря инфо за нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и не намерих инфо за тази схема (IC 770886fb на philips) . Започнах да оглеждам по специално кондензаторите около стабилизаторите на напрежение. След смяна на два кондензатора при стабилизатор LD1086 всичко заспа .Вече няколко часа работи без проблеми. Малко ме притеснява IC 770886fb на philips , че малко повече според мен грее, но явно си е така.

Прилагам снимка при местата на сменените кондензатори.

Дано да помогне тази тема и на някои друг колега със същия проблем .Ако имате въпроси свързани с темата питайте няма проблем.

post-10850-138453375835_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боба е специален smile009 , отлежал 5 години в ТУ-София.Имаше под тях окисление което ме наведе на мисълта ,че са заминали.Пътя по които търсех проблема беше ,че процесора се рестартира и в тази връзка трябваше да направя проверка на всички стабилизатори на напрежение.

Не знаех ,че трябва да давам моите предложения за решаване на проблема.Аз съм нов във форума защото до сега не съм имал проблем с колата.Тя е служебна и по принцип си имаме работилница която оправя проблемите, но шефовете много много не ги интересува дали радиото работи или не .

 

Лека вечер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.