Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

За токоразпределителя на фаворит......


120 L

Recommended Posts

Здравейте,знаещи и можещи колеги.Питането е такова-нормално ли е луфт на звездата на ротора да бъде около 20 градуса и как точно да определя ъгъл на запалването при такъв луфт? Обирам с ръка палеца наляво и притягам фиксиращия болт,но като пусна палеца,той си отива надясно със звездата и става сложно. Правих центровка със стробоскоп-12 лева на вятъра с две думи.За смяна ли е токоразпределителят? След като махнах въздухозаборника,колата се държи по друг начин и засега съм настроил предварение 7-8 градуса по пътя,описан по-горе,ако е по-малко-двигателят киха при подаване на газ и развърта по-бавно.Какво точно да направя,за да е максимално добре ъгъла на запалване ?

И още един въпрос-нормално ли е сутрин на студено колата минута след запалване да пуши синьо-бяло-от масло- при форсиране,после спира да дими.Не мога засега да засека точно разхода на масло-отскоро ми работи брояча на километрите и ми смениха маслообиращите гумички на клапаните,но не е по-малко от 500 г на 1000 км.Сегменти износени е вероятната причина,но компресията е отлична,на студен двигател цилиндрите удрят от 11,2 до 12 атмосфери.Как са вашите коли в това отношение?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първа и основна стъпка е да залепиш палеца за оста т.к. при работа се износва зъбчето , с което се зацепва палеца (в книгата пишат , че се прави с каноколит ... аз си го лепя с поксипол) , след което прекарваш на желаните градуси според скалата (аз съм забелязал , че 10 са идеални и за газ и за бензин) и връщаш корпуса на делкото обратно на часовниковата стрелка докато не съвпаднат белега на палеца и на делкото , след което отиваш на стробоскоп като я правиш без вакуум .

Колкото до разхода масло пак според книгата до 300/1000 км. било норма ... моите и двата не горят масло smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложих друго делко секънд хенд без луфтове.почистено и смазано навсякъде,запалих с триста зора,въртях го наляво,въртях и накрая отидох при майстора със стробоскопа.....Резултат-статично предварение -20 градуса,динамично -4 градуса.Пружините са по-стегнати от тия на предишното,луфт на звездата на ротора + - 10 градуса ориентировъчни.Нормално ли е такова нещо???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали таз "звезда" се движи от вакуумния регулатор за да се изменя предварението във високи и ниски обороти и за туй и в книгата пише , че като правиш аванса на стенд трябва да откачиш вакума и да изчакаш да върне смукача т.е. при работни 800 - 900 об/мин .

В туй делко луфт може да се получи най-често при не залепен палец ... друг е въпроса ако някой спец е сменял верига и я е зацепил към 4 -ти цилиндър е те тогава и на стенд да е центровката става на късмет .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не се притеснявам от неправилно зацепен зъбен привод,значи.Поразтрих колата-много добро поведение и в ниски,и във високи обороти,набира равномерно и с малко газ-все пак ми е много интересно защо на новопоставеното делко палецът след стробоскопа сочи резката при точно -20 градуса по скалата над щайбата на коляновия вал,а на предишното си излизаше колкото на палеца-толкова и на скалата и то замерено със стробоскоп :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.