Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Проблем с тресене при палене при ОК2 1.9 105 к.с.


sashoskiora

Recommended Posts

Здравейте, бих искал да попитам за следното тресене което се получава в момент на палене на вече загрят двигател. След шофиране на автомобила и гасене на двигатела, за кратък период/кратко пазаруване, спиране за изчакване на някой, разговор по мобилен телефон/ и последващо палене на автомобила се получава почти всеки път силно разтрисане различно от първоначалното в момента на паленето. При гасене и повторно палене го няма. Изключваме маховика и тампони на двигател. Предполагам и диагностика, защото автомобила върви много добре и не пуши изобщо, както и не записва грешка на табло-прибори. На какво може да се дължи това и забелязвате ли при Вас същото тресене. Питам колегите с идентичен двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за успокоението все пак, аз се бях замислил на тема проблем в главата нещо, дюзи. Дано да ми се размине.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май това е от топлият старт, моята прави същото... Дори върти повече на стартер, за да запали и след това се разтриса, като на умряло...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе да.

 

Аз съм с оригинален акумулатор 61 - ца, кара 6 та година на 200 000 км и върти като бургия. Не се тресе, ами си пали:) Бахти животното е. Мисълта ми е, че оригиналните акумулатори хич не са лоши. Ама моята не е от Еуратек, може и да има значение.

 

Иначе това тресене баш на палене с ниски обороти прилича. Абе мама му стара, не я промениха тая карта и това е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кат ми умираше акумулаторът симптомите бяха същите

И при мен беше така.Като сложих новия ,се оправи! smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега били обяснил по подробно smile126

"Карта" е програмата, която е вкарана в ЕКУ-то за работа на двигателя. Колегата иска да каже, че не е променяна програмата (ъпдейт така да се каже) за впръскване на горивото, ъгъл на запалване и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, бих искал да попитам за следното тресене което се получава в момент на палене на вече загрят двигател. След шофиране на автомобила и гасене на двигатела, за кратък период/кратко пазаруване, спиране за изчакване на някой, разговор по мобилен телефон/ и последващо палене на автомобила се получава почти всеки път силно разтрисане различно от първоначалното в момента на паленето. При гасене и повторно палене го няма. Изключваме маховика и тампони на двигател. Предполагам и диагностика, защото автомобила върви много добре и не пуши изобщо, както и не записва грешка на табло-прибори. На какво може да се дължи това и забелязвате ли при Вас същото тресене. Питам колегите с идентичен двигател.

Колега пиши като отстраниш проблема, че и аз съм на същото дередже ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези дни не ми го е правила. По повод акумулатора 90Ah е, но не съм го проверявал какво му е състоянието, зимата не съм имал проблеми с паленето. Може стартера да се нуждае от смазване незнам. Явно си е често срещано при тези двигатели и не е сериозен проблем. Случвало ми се е много силно разтрисане при палене, чак гърнетата се разтрисат. То да ви кажа тя и ми се струва че тропа от време на време пък е "бетон", просто явно са си така. На задните тампони, на носачите, съм виждал им слагат грес. Има и два вида носачи плътни и от дебела ламарина, едните имаха свойство да се износват, точно на шестостена и с нови тампони ефекта е същия. Имам и проблем понякога със включването на скоростите, особено трета, но сигурно е от жилата като на всяка кола с жила/вкл. японска/ при смяна на темпаратурите и ако не са смазани. Жена ми я кара и каза, че е супер, пък тя кара чисто нова кола от 5 месеца. Каза, че Октавията е супер много хубаво се карала. Аз си знам как се оправя проблема/с купуване на автоматик...хахахахаах/, много ми харесват DSG-тата, ама ако нещо се счупи, още не са толко масови. Но темата мисля е актуална, все пак ако има някакво решение, който знае да пише.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата със ските !

Би ли снимал 90 амперчасовия акумулатор как се е побрал в таквозта , щото и аз мисля да се сдобивам с подобен такъв ! :-k

Редови ли е или V-образен ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата със ските !

Би ли снимал 90 амперчасовия акумулатор как се е побрал в таквозта , щото и аз мисля да се сдобивам с подобен такъв ! :-k

Редови ли е или V-образен ?

 

Ами и аз се учудих, че е толко голям, според мен 75Ah е напълно достатъчен, не е мое творение, не съм му гледал колко е пусковия ток и тем подобни. Акумулатора си е там, е разбира се без пласмасариите около него, така си я взех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата със ските !

Би ли снимал 90 амперчасовия акумулатор как се е побрал в таквозта , щото и аз мисля да се сдобивам с подобен такъв ! :-k

Редови ли е или V-образен ?

 

Ами и аз се учудих, че е толко голям, според мен 75Ah е напълно достатъчен, не е мое творение, не съм му гледал колко е пусковия ток и тем подобни. Акумулатора си е там, е разбира се без пласмасариите около него, така си я взех.

 

 

И все пак, на мен също ми е интересно да видя къде се събира такъв акумулатор - виждал съм 90ah-ов на ГАЗ53, та си мисля, че трябва да е сложен в багажника на шкодата, ако е редови :) А може и да има някакви по-компактни, не съм запознат... И аз искам да видя снимка.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 години по-късно...

Здравейте колеги,

 

дано съм уцелил най-близката тема по моя въпрос. От скоро ми прави впечатление, че при първо палене сутрин (външна температура - 22-24 С), в първите 1-2 секунди оборотите отиват на 1000-1050 макс, а борда показва 0.7 л/ч. След 1-2 секунди се връщат на 900-950, а борда залепва 0.5 л/ч (няма тресене при палене и тази промяна на оборотите). При всяко следващо палене (топло или студено - след 7-8 часа престой през деня) това не се наблюдава. Нормално ли е или да търся причина в темп. датчик и VAG-COM? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е. Моята е същата. Също от скапаните горива се получава.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Здравейте колеги,

 

Когато намерих тази тема за миг си помислих, че аз съм я писал :) Много искам да знам как е разрешен проблема, защото съм 1 към 1 със същата болка.

 

На диагностика няма проблеми, маховикът е сменен преди 1 година комплект на Sachs. Дюзите са в норма и горивото е наред. Акумулаторът е на 2 години 68Ah австрийска марка, с него я вкарах от Германия. 

 

Не смея да я изгася когато е загрята, защото после при палене ще падне мотора от колата, точно като при колегата. Иначе пали без да върти много за 2-3 секунди. Проблемът се проявяваше от няколко месеца и става все по-сериозен.

 

Безкрайно ще съм благодарен да разбера как се е оправила колата. В стартера ли се крие тайната за разрешаването му?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Здравейте, колега изчакай да загаснат всички лампи по таблото и пробвай да я запалиш тогава при мен се получи много леко палене без да претриса, когато и аз я паля преди да изгаснат лампите и при мен претрисаше на топъл двигател,явно така са си направени да палят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Всеки път изчаквам да изгаснат преди да запаля. Това не помага.

 

Реших да взема нов акумулатор вместо да ремонтирам стартера. Сложих един 77Аh 680A пусков ток и всичко си дойде на мястото поне за сега.

 

Този проблем ме мъчеше няколко месеца преди да пробвам с акумулатора. Дано да не се появи пак. Явно на тези дизели им трябва добър акумулатор, за да не тресе при топъл старт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдааа акумолаторче :).. моя е оригинален вече е 9 годишен и прави това претрисане. След дълго каране когато е добре зареден пали много мазно. Поздрави и успех на всички които се чудят. По този повод, пак ли оригинален акумолатор да сложим или от свободния пазар има също добър избор?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.