Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Нова (предстояща) Octavia във форума


coolman_kk

Recommended Posts

И от мен един глас за двигателя с турбо. Изчакай още малко, а после ще те радва много повече. "Turbo - the fun starts here!!" smile035 Охлювът е голяма забава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.8TSI Изчакай няколко месеца или пък тези 5000лв ги разсрочи. Но не взимай 1.6.

Успех в решението, като гледам няма да ти е лесно. Въпреки, че за повечето кллеги 1.8 е логичния избор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

GSM системата се свързва с телефона чрез bluetooth.Ако си с iphone няма да стане.

По въпроса за мотора-щом няма да слагаш газово,за чий ... ти е 1.6MPI?!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.8TSI ще бъде smile092

 

Малко ще се забавя с поръчката, но се надявам да е по-добрия избор.

MPI-то не е лош мотор, да вярно остарял е и не е икономичен, но се е доказал, а е и с по-ниска цена за ремонт.

TSI-то е нов, иновативен, екологичен и икономичен мотор, но се надявам и да се окаже здрав.

 

Надявам се скоро да се видим на някоя среща smile159

 

Ще си запиша всички никове на тези които ме убедиха в 1.8TSI, защото при евентуален проблем ще ги тормозя с въпроси :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аааааааа, това че го предпочитаме не значи че му разбираме /поне аз де/. smile001

Ама ако /не дай боже/ стане нещо познавам един гоУем пич който мнооооо ги разбира, ще те свържа... ;)

smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.8TSI ще бъде smile092

 

Малко ще се забавя с поръчката, но се надявам да е по-добрия избор.

MPI-то не е лош мотор, да вярно остарял е и не е икономичен, но се е доказал, а е и с по-ниска цена за ремонт.

TSI-то е нов, иновативен, екологичен и икономичен мотор, но се надявам и да се окаже здрав.

 

Надявам се скоро да се видим на някоя среща smile159

 

Ще си запиша всички никове на тези които ме убедиха в 1.8TSI, защото при евентуален проблем ще ги тормозя с въпроси :mrgreen:

 

Няма да сбъркаш, щом не те бъркат толкова много парите, определено 1.8 TSI е най-добрият избор. Най-много ми харесва, че се използва целия диапазон на данъка, т.к. след 163 кс вече данъка скача доста. Докато при 1.6 МПИ попадаш в тази данъчна категория буквално за 1 к.с. и наистина си е да се ядосаш.

 

Предшественикът му беше 1.8 TMPI 20V на О1, много здрав и качествен мотор, освен това и кубатурата е сериозна, така че не би трябвало да имаш проблеми с турбината. Подръжката му след време ще е по-скъпа, отколкото на чист атмосферен бензин, но пък с тези постоянно повишаващи се цени на горивата, мисля че ще се е избило. Особено ако въртиш повечко км годишно.

 

Аз карам 1.6 MPI на О2 ТУР 2 - достатъчен ми е, т.к. имам пробег от не повече от 6000км годишно. Но усещането дори с 1.4 TSI не е същото :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, данъка все пак си е сериозен... на 160 коня в София данъка е над 500 лв. Боли, но пък удовоствието се заплаща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, данъка все пак си е сериозен... на 160 коня в София данъка е над 500 лв. Боли, но пък удовоствието се заплаща.

 

Така е, но си го изпълваш. Аз плащам 231лв за 102 к.с, а ако беше 101 падах на около 110лв. Ето това е по-несправедливо :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е, но си го изпълваш. Аз плащам 231лв за 102 к.с, а ако беше 101 падах на около 110лв. Ето това е по-несправедливо :)

В грешка си нещо... Коя година ти е колата ? Не може за 102 коня да плащаш данък двоен на този на 101 ако колите са една и съща година! Или твоята е на малко години (преди 4) а другата е след петата или си се объркал нещо. И двете са в горната граница! :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

В грешка си нещо... Коя година ти е колата ? Не може за 102 коня да плащаш данък двоен на този на 101 ако колите са една и съща година! Или твоята е на малко години (преди 4) а другата е след петата или си се объркал нещо. И двете са в горната граница! :smt017

 

101bhp -> 74KW, т.е. под границата

102bhp -> 75KW, т.е. над границата

 

А границата определя 50% данък за автомобили снабдени с катализатор. Т.е. 1bhp води до двоен данък. На печелившите - честито :smt0344

 

Данък МПС

 

Съгласно чл. 52 (1) от Закона за местните данъци и такси, с данък върху превозните средства се облагат превозните средства, регистрирани за движение по пътната мрежа в Република България.

 

В чл.55 на същия закон е уточнено, че за леки автомобили общинският съвет определя размера на данъка с наредба, съобразно мощността на двигателя, коригиран с коефициент в зависимост от годината на производство.

 

За превозните средства с мощност на двигателя до 74 kW вкл., снабдени с действащи катализаторни устройства, данъкът се заплаща с 50 на сто намаление - чл.59 (1).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е, но си го изпълваш. Аз плащам 231лв за 102 к.с, а ако беше 101 падах на около 110лв. Ето това е по-несправедливо :)

В грешка си нещо... Коя година ти е колата ? Не може за 102 коня да плащаш данък двоен на този на 101 ако колите са една и съща година! Или твоята е на малко години (преди 4) а другата е след петата или си се объркал нещо. И двете са в горната граница! :smt017

 

Няма и 1 година - взехме я със семейството през м. Юни 2011 г. Води се с възраст до 5 години и затова данъкът е такъв. След 5-тата година ще падне двойно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

В грешка си нещо... Коя година ти е колата ? Не може за 102 коня да плащаш данък двоен на този на 101 ако колите са една и съща година! Или твоята е на малко години (преди 4) а другата е след петата или си се объркал нещо. И двете са в горната граница! :smt017

 

101bhp -> 74KW, т.е. под границата

102bhp -> 75KW, т.е. над границата

 

А границата определя 50% данък за автомобили снабдени с катализатор. Т.е. 1bhp води до двоен данък. На печелившите - честито :smt0344

 

Данък МПС

 

Съгласно чл. 52 (1) от Закона за местните данъци и такси, с данък върху превозните средства се облагат превозните средства, регистрирани за движение по пътната мрежа в Република България.

 

В чл.55 на същия закон е уточнено, че за леки автомобили общинският съвет определя размера на данъка с наредба, съобразно мощността на двигателя, коригиран с коефициент в зависимост от годината на производство.

 

За превозните средства с мощност на двигателя до 74 kW вкл., снабдени с действащи катализаторни устройства, данъкът се заплаща с 50 на сто намаление - чл.59 (1).

Имам познати с 101 коня (голф 1.6 sr) и си плащат големия данък... А 74 киловата са 100.64 а не 101коня по мой сметки :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом си умерен шофьор, какво по разумно от 1.6TDI. И ценово е по евтино, а за разхода няма да коментирам. Ето едно сравнение на ADAC. ;)http://www.adac.de/_ext/itr/tests/Autot ... ne_DPF.pdf Само, че ще си с 4 сек. по бавен до 100км/ч., но пък много по икономичен. А по отношение на изпреварване разликата е минимална. Въртящия момент е идентичен, просто дизела си е дизел. http://www.skoda-auto.bg/BGR/prices/Doc ... 032012.pdf А това с разхода на бензинов по технически данни го забрави, виж на ADAC теста и то в Германия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.