Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Шкода Фабия 1.4 16V 101hp 2002г. Няма мошност


Нинов

Recommended Posts

Здравейте,

По време на път колата изведниж почна да прекъсва, загуби мошност и почна да работи странно и при подаване на газ се получава едно заглъхване.Отидох на дисгностика и смениха ламбта сонда,бобина,свещи,кабели,Въздушен и бензинов филтър, махнаха катализатора,но проблема остана: има голям разход, няма ускорение, мирише на неизгорели газове. Компресията е понижена но колата е на доста километри и е нормално, а и ако беше от нея мисля че нямаше изведнъж да се получи такава голяма разлика в мощността.Ако някой има някакви предложения от какво може да е, да пише.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А диагностиката какво ти показа? Каква бобина и какви кабели са ти сменили?

Диагностиката показа ,че ламбда сондата и бобината са за смяна. Бобината която подава ток към свещите и кабелите към тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега, този двигател има четири бобини, директно нахлупени на свещите -бобина свещ. Капака на двигателя се сваля само с дърпане нагоре. Хващаш от единия край и дърпаш и под него се виждат бобините. Нямаш високоволтови кабели. Една бобина би предизвикала работа на три цилиндъра, но не чак такава влошена работа на двигателя. Евентуално ако си сменял ремък наскоро да не е правилно зацепен или датчика от който се определя кога да се подава искрата.

 

Това важи за BBZ и други двигатели. AUA и AUB имат бобина и кабели. Моя грешка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

По време на път колата изведниж почна да прекъсва, загуби мошност и почна да работи странно и при подаване на газ се получава едно заглъхване.Отидох на дисгностика и смениха ламбта сонда,бобина,свещи,кабели,Въздушен и бензинов филтър, махнаха катализатора,но проблема остана: има голям разход, няма ускорение, мирише на неизгорели газове. Компресията е понижена но колата е на доста километри и е нормално, а и ако беше от нея мисля че нямаше изведнъж да се получи такава голяма разлика в мощността.Ако някой има някакви предложения от какво може да е, да пише.

 

 

Е това ме кефи , че сте си мазохисти...направо "класика в сервизния" жанр ..."смениха това , онова , другото , третото и петото...а даже и катализатора...а проблема остана".

 

Давай , "смени сервиза" (както се изразяват колеги) и там да ти сменят 5-6 детайла...дай още стотици левове без да има резултат...щото такива сме българите...роби...шматки...балъци...дупедавци.

 

 

Как може бе колега , да стоиш и да гледаш леваците в този "сервиз" , как "стрелят на посоки" , а всъщност "стрелят по тебе"...а и уцелват всеки път?

 

Как даваш пари , за неща , които не са ти нужни , не са проблемни , не са свързани с конкретния проблем?

 

Как въобще ги търпите такива бе?

 

Аз ли нещо не съм в ред , та не мога да ги търпя такива "сервизи" и "майстори"...или вие сте си "кифли"?

 

 

пп Ше ме извинявате за импулсивния тон , ама смятам че говоря голата истина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

По време на път колата изведниж почна да прекъсва, загуби мошност и почна да работи странно и при подаване на газ се получава едно заглъхване.Отидох на дисгностика и смениха ламбта сонда,бобина,свещи,кабели,Въздушен и бензинов филтър, махнаха катализатора,но проблема остана: има голям разход, няма ускорение, мирише на неизгорели газове. Компресията е понижена но колата е на доста километри и е нормално, а и ако беше от нея мисля че нямаше изведнъж да се получи такава голяма разлика в мощността.Ако някой има някакви предложения от какво може да е, да пише.

 

 

Е това ме кефи , че сте си мазохисти...направо "класика в сервизния" жанр ..."смениха това , онова , другото , третото и петото...а даже и катализатора...а проблема остана".

 

Давай , "смени сервиза" (както се изразяват колеги) и там да ти сменят 5-6 детайла...дай още стотици левове без да има резултат...щото такива сме българите...роби...шматки...балъци...дупедавци.

 

 

Как може бе колега , да стоиш и да гледаш леваците в този "сервиз" , как "стрелят на посоки" , а всъщност "стрелят по тебе"...а и уцелват всеки път?

 

Как даваш пари , за неща , които не са ти нужни , не са проблемни , не са свързани с конкретния проблем?

 

Как въобще ги търпите такива бе?

 

Аз ли нещо не съм в ред , та не мога да ги търпя такива "сервизи" и "майстори"...или вие сте си "кифли"?

 

 

пп Ше ме извинявате за импулсивния тон , ама смятам че говоря голата истина.

 

Да интересно е как са ти взели пари при положение че нищо не са направили? Ти каза ли им отстранете проблема или каза сменете това и това. Защото второто е много грешен подход принципно за клиент....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.