Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

1,9 TDI бял пушек


supervisior

Recommended Posts

Тези джентълмени в сервиза но БОШ са пълен хал хабер. Ако им трябват още компетентни диагностици да ме вземат и мен smile092

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От BOSCH сервиза в Стара Загора разбират САМО от дизели. Имам доста познати, които са ходили при тях и са били доволни. Така, че за мен си избрал все пак правилния сервиз в околността! Друг по-добър сервиз на дизели в района поне за мен няма. Ако някой има наблюдения нека да сподели...че Варна си е далеч при такива проблеми... ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....След като свалиха главата гледаха буталата и се оказа че това на 4 цилиндър стои по-ниско!от там няма компресия - трудно пали и пушека е синьо бял от неизгорялата нафта !биелата на буталото на 4 цилиндър е леко изкривена - предполагат че е в следствие на хидравличният удар !

Напълно логично. Точно от това се криви биела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цецо, неизгоряла нафта пуши бяло

 

Аз съм прост човек и нещата ги проверявам по елементарния начин. Шибвам една чаша нафта в открит огън и гледам пушека. Черен като негър в тъмна нощ. Шибвам антифриз/вода - бяло. Шибвам масло - синьосиво.

 

Но може и да сте прави, при компресиране да се променя някак си постановката с бялото и черното. Признавам - незнам. Но според мен сивосин пушек си е масло.

 

Освен всичко друго, добре се различават и на миризма. Просто няма как да се обърка миризмата на горяло масло и горяла нафта!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По спора Цецо добре си отговорил...хахахахаха. Интересно на колегата от Пловдив от къде са му наблюденията, ама това е друга тема.... В случая обаче аз се интересувам от причината за проблема и очаквам разяснение какво е било причина за дефектиране на мотора.

 

П.С. По повод на масления спор най ми е гадно да карам зад стар издухал бензинов двигател или зад BMW 6-так и да не ми работи клапата за рециркулация...хахаххаха...направо люти на очите синьо синкавия пушек....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бъркате понятията май ...........

Недоизгорялата нафта пуши черно, обаче само ако се е запалила а не е доизгоряла защото не и е стигнал кислорода например.

Но ако нафтата не се запали, а понеже цилиндъра е горещ тя само се изпарява и тогава "пушека" е бял, на това обаче му викат "сурова" нафта ....... мисля.

Даже руските танкове имат система за създаване на димна завеса при която впръскват нафта в аспуха и се прикриват с получения гъст бял дим.

Така, че ако биелата на единия цилиндър се е сбила (скъсила) от масления удар, то компресията вече не е достатъчна за възникване на самозапалване и затова пуши бяло, но това все пак не отговаря на въпроса, от де аджаба се е взело маслото причинило удара ...........

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При хидравличен удар, биелата се криви, а не се скъсява..хахаха.Просто звучи смешно и не се сдържах, но според мен е заминало турбото и проблема е от там, а какви са пораженията ще пише потърпевшия, ако му кажат майсторите. Според мен турбото си е заминало и се е пълнил кулера с масло, което се е възпламенило и като е натиснал съединителя си е направил най големия проблем и е станал хидравличния удар. Вече после с крива биела/биели/ и дефекти по главата и дефектирало турбо няма как да работи нормално, но за да се получи това проблема с турбото си го е имало доста време и всички маркучи и кулера са били в масло. Защото ако се счупи директно турбото, тя изпушва мигновенно и нищо друго не ти остава освен да спреш на момента и да я загасиш, но мотора е здрав. Следва промивка на всички турбопътища и кулер или даже понякога подмяна на кулера, ако не е ясно какво има в него. :idea:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При хидравличен удар, биелата се криви, а не се скъсява..хахаха.Просто звучи смешно и не се сдържах, но според мен е заминало турбото и проблема е от там, а какви са пораженията ще пише потърпевшия, ако му кажат майсторите. Според мен турбото си е заминало и се е пълнил кулера с масло, което се е възпламенило и като е натиснал съединителя си е направил най големия проблем и е станал хидравличния удар. Вече после с крива биела/биели/ и дефекти по главата и дефектирало турбо няма как да работи нормално, но за да се получи това проблема с турбото си го е имало доста време и всички маркучи и кулера са били в масло. Защото ако се счупи директно турбото, тя изпушва мигновенно и нищо друго не ти остава освен да спреш на момента и да я загасиш, но мотора е здрав. Следва промивка на всички турбопътища и кулер или даже понякога подмяна на кулера, ако не е ясно какво има в него. :idea:

 

И аз не се сдържах, ХА ХА ХА, та като се е изкривила биелата какъв е крайния резултат?

Между-осовото й разстояние е станало по-малко, значи се е какво - СКЪСИЛА, а дали се е изкривила или сбила (защото не е задължително да се изкриви) е все тая, крайния резултат е един и същ и той е, че буталото не достига истинската си ГМТ, съответно резултантния обем на горивната камера е по-голям, респективно компресията по-малка, и няма запалване и резултата е пали трудно, работи като на 2-3 цилиндъра и пуши бяло ........... smile150

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..... Интересно на колегата от Пловдив от къде са му наблюденията, ама това е друга тема....

Да, колегата от Пв. се чуди какво прави тук, и откъде са му наблюденията, след като гаража му е от бенз. автомобили.

 

Цецо, неизгоряла нафта пуши бяло

Аз съм прост човек и нещата ги проверявам по елементарния начин. Шибвам една чаша нафта в открит огън и гледам пушека. Черен като негър в тъмна нощ. Шибвам антифриз/вода - бяло. Шибвам масло - синьосиво.

Но може и да сте прави, при компресиране да се променя някак си постановката с бялото и черното. Признавам - незнам. Но според мен сивосин пушек си е масло.......

Цецо, за тия пушеци ще се разберем

Нафтата пуши черно, вярно е, поради липса на кислород, но все пак гори, нали? Бензин, палил ли си? Аз съм, да знаеш как пушииии :)

Белия пушек е от не изгоряла или незапалена нафта. Тук може да съм объркал понятията, но за мен е едно и също. За всички останали цветове пушеци, на масло и вода не споря.

Подкрепям мненията на колегата pmirchev и му благодаря, че внесе необходимите уточнения. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Колеги!Аман от пишман майстори в СЗ! :(

И четирите биели са деформирени!Двете са s-образни , а другите 2 са раздути!

Сега търся биели 4 бр за двигател AHF 1.9 110 К.С.!Втора употреба!

В Ст. Загора и Околността не можах да открия!

Моля ако някой има за продаване или знае къде мога да намеря да пише!

Благодаря предварително!

п.с. като свърша с ремонта ще пиша за всички поражения!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Колеги!Аман от пишман майстори в СЗ! :(

И четирите биели са деформирени!Двете са s-образни , а другите 2 са раздути!

Сега търся биели 4 бр за двигател AHF 1.9 110 К.С.!Втора употреба!

В Ст. Загора и Околността не можах да открия!

Моля ако някой има за продаване или знае къде мога да намеря да пише!

Благодаря предварително!

п.с. като свърша с ремонта ще пиша за всички поражения!

 

Имам останали още 2-3 биели, в Русе са, пиши ми на лично. и 2 бутала май имам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

намерих в стара загора!

доста работи научих с това отваряне на мотора!

сега вече всичко е наред!няма бял пушек, но не успяме да открием причината за форсирането на мотора!качвам една снимка на биелите!post-5056-138453379617_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сега вече всичко е наред!няма бял пушек, но не успяме да открием причината за форсирането на мотора!![attachment=0]Picture 178.jpg[/attachment]

 

Нямаше ли следи мотора да е изгорил масло през смукателния колектор и затова да се е форсирал. Личи си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 години по-късно...

ЗДРАВЕЙТЕ тъй като при мен се получи същото нещо двигателя се изфорсира сам до края на червеното изпуши много голям черен облак и угасна.След което не можах да я запаля ПОНЕЖЕ бях по надолнище я запалих на скорост от там при майстор.След тази случка колата не пали нормално а след много въртене закачиха я на компютър не показва нищо всичко работи уж нормално а и сега когато успея да запаля пуши много сериозно бяло не върви  по скоро бих казал като мотор СДИ.Става въпрос за Октавия 1,9 тди 90 коня ще съм благодарен за съвет. И да кажа че след тази случка съм минал около 50 километра 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбина? Изглежда като да е заминала тотално... Но само предполагам. Ама пък майстора да не е видял такова нещо (ако турбината е проблема де)...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами закачаха я не давала проблем но май ще се сваля само незнам рециклирана или тази за рециклиране понеже не съм запознат

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.