Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

проблем с шибидах на Октавия 1


Skodillack

Recommended Posts

Здравейте колеги, извинявам се за закъснението ... След като смазах водачите с графитена смазка нещата се оправиха. За сега люка си работи перфектно, до кога е божа работа smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Здравейте колеги!

Ще използвам темата, защото е много специфична!

Като гледам разискваните похвати и методи за "лечение", направо ми настръхва косата...!:)

Има ли възможност да получа информация къде може да си направя обслужване на шибедаха и малка корекция в позицията му (настройка)?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...
Здравейте, Колеги,

 

За да ползвам съществуваща вече по въпроса тема, имам следния проблем. При скорост над 70-80 км/ч, от страната на шибедаха (задния ляв край) започва да се чува сравнително силен свирещ шум.

Ако шибедахът се отвори леко в задния си край, шумът спира. Проверих задния ляв край и е с 1-2 мм под нивото на тавана, поради което може би се получава завихряне.

 

Някой имал ли е подобен проблем?

В случай, че това е причината, бихте ли ме насочили към указания как мога да регулирам положението на шибедаха в затворено състояние?

 

Благодаря Ви предварително!

 

Поздрави,

Николай

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, Колеги,

 

За да ползвам съществуваща вече по въпроса тема, имам следния проблем. При скорост над 70-80 км/ч, от страната на шибедаха (задния ляв край) започва да се чува сравнително силен свирещ шум.

Ако шибедахът се отвори леко в задния си край, шумът спира. Проверих задния ляв край и е с 1-2 мм под нивото на тавана, поради което може би се получава завихряне.

 

Някой имал ли е подобен проблем?

В случай, че това е причината, бихте ли ме насочили към указания как мога да регулирам положението на шибедаха в затворено състояние?

 

Благодаря Ви предварително!

 

Поздрави,

Николай

Натискаш врътката навътре у задържаш около 5 сек и трябва да се калибрира позицията на ел.мотора,ако тогава самия шибидах не е наравно с тавана трябва да се свалят от двете страни по две пластмасови лаистни под тях да 4 винтчета(торкс т25 май бяха)да се разхлабят и от там да се изравни с тавана.

Успех

 

Почистете си дренажните канали в четирите колони да не са запушени.

Редактирано от Andro73
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Андро, благодаря ти!

 

"Врътката" бутона за прибиране на шибедаха ли е?

 

Знам, че дренажните канали назад са чистени скоро от предишния собственик. Ако не се лъжа, те излизат до задната броня.

Къде са тези отпред? Предполагам около двигателния отсек?

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Андро, благодаря ти!

 

"Врътката" бутона за прибиране на шибедаха ли е?

 

Знам, че дренажните канали назад са чистени скоро от предишния собственик. Ако не се лъжа, те излизат до задната броня.

Къде са тези отпред? Предполагам около двигателния отсек?

 

Поздрави!

"Врътката" която се върти за отваряне и затваряне ,при затворено положение точно където е отметката се натиска и се задържа.

При отворен шибедах в четирите ъгъла се виждат отворите и предните излизат точно под колоните и надолу между купето и подкалника,хубаво всичките да се прокарат със стоманена тел докато протекат отдолу(моите бяха яко запушени).

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет,

 

Моят модел е по-стар и имам следните бутони:

 

s-l1600.jpg

 

Предполагам, че трябва да задържа бутона долу вдясно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет,

 

Моят модел е по-стар и имам следните бутони:

 

s-l1600.jpg

 

Предполагам, че трябва да задържа бутона долу вдясно :)

Предполагам принципа е същия,моят беше другия модел.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Привет,

 

Благодаря много!

 

След натискане на бутона продължително (над 10 секунди), шибедахът вече не свири при по-високи скорости и известяването от тази тема (http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/52796-%D0%B8%D0%B7%D0%B2%D0%B5%D1%81%D1%82%D1%8F%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5-%D0%B7%D0%B0-%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B2%D0%B8%D1%88%D0%B5%D0%BD%D0%B0-%D1%81%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%82/) вече не се включва над 120 км/ч.

 

Поздрави,

Николай

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изходите на предните отводнителни канали се намират в колонките на предните врати. Като отвориш предната врата на колонката има гумен щуцер за излизане на водата.Почисти щуцера.Отвори шибидаха, налей вода в предните отвори /ляв,десен/ и от щуцерите /ляв,десен/ трябва да излезе вода.

За смазване може да се използва и технически вазелин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.